وزیر آموزش و پرورش گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید تمامی صلاحیت‌های معلمی را داشته باشند که این کار از طریق آزمون جامع و سایر روش‌ها به دست می‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: هر کارفرمایی که از افراد دارای معلولیت یا زنان سرپرست خانوار استفاده کند، ۲۳ درصد از حقوق فرد مددجو برای ثبت بیمه از سوی بهزیستی به کارفرما پرداخت می‌شود.
بابل- معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی قیمت کارشناسی هزینه تولید برنج طارم اعلا را در سال جاری به ازای هر کیلوگرم ۹۵ هزار تومان ذکر کرد.
معاون سابق نظارت بانک مرکزی یکی از عوامل شکل‌گیری ناترازی در نظام بانکی را تسهیلات تکلیفی دانست و گفت: بانک‌ها در سال گذشته بابت عدم پرداخت وام مسکن، مجموعاً بیش از ۹۵ همت جریمه مالی شدند.
قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه "ما یک به یک کوچه‌ها را برای شناسایی ساختمان‌های ناایمن رصد کردیم و به آن‌ها اخطار دادیم"، گفت: دستگاه‌های دیگر نیز باید کمک کنند و اگر مالکین تمکین نکردند از طریق برخورد قضایی اقدام کنند. اعلام لیست ۹۵ ساختمان مشکلی ندارد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه، ۱۴۵ هزار تن آسفالت در کارخانجات پایتخت تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۹۵ درصدی را نشان می‌دهد.
امروز بازار سرمایه با ریزش عجیب و دور از انتظار ۹۵ هزار واحدی همراه شد، در این شرایط شناسایی نمادهای قدرتمند می تواند در معاملات بهتر معامله گر را یاری کند.
شاخص کل بورس امروز به صورت ناگهانی با ریزش و هیجان منفی روبرو شده و ریزش عجیب و غریب ۹۵ هزار واحدی را تجربه کرده است.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: این شرکت پارسال ۹۵ هزار میلیارد تومان سود خالص داشت و این رقم امسال از مرز ۱۳۵ هزار میلیارد تومان می‌گذرد.
اهواز - ۹۵ تفاهم نامه صنعتی و زیرساختی با اعتبار ۸۶۹ هزار میلیارد تومان برای استان خوزستان در حضور رئیس جمهور امضا شد.
طبق قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها باید سالانه معادل ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود را به بخش مسکن اختصاص دهند؛ اما به گفته دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، بانک‌ها در سال ۱۴۰۰، تنها ۵ درصد از سهمیه ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی وام طرح نهضت ملی مسکن را پرداخت کردند.
شهریار-گاز حدود ۹۵ هزار مشترک در شهریار از ساعت ۱۷ شنبه تا ساعت ۱۷ یکشنبه قطع می شود.
مازندران در سال‌های اخیر مقصد گردشگری بوده و بیش از ۹۵ هزار و ۵۰۰ ویلای استان در تعطیلات به ویژه عید نوروز به طور مضاعف مورد استفاده مسافران قرار گرفت.
ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از صدور فاکتور ۹۵ درصد از خودروهای فروش رفته در بورس کالا خبر داد و بر ایفای مانده تعهدات محصول دناپلاس در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد‌.
لاهیجان- رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۹۵ درصد از مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: امسال حدود ۱۱۷ هزار تن برگ سبز چای از چایکاران استان‌های گیلان و مازندران خریداری شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از برپایی ۹۵ اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق آسیب‌دیده از زلزله خوی خبر داد و گفت: ۱۲۵ هزار زلزله‌زده اسکان داده شده‌اند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۶۶ تن از ایشان وخیم است.
شاخص کل بورس شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۱۷۳۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۶ هزار و ۹۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش ۱۵۰  هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته ۱۴ میلیون و ۹۵  هزار تومان معامله شد.
مشهد ـ مدیر بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال ۹۵ هزار و ۷۱۱ بازدید نظارتی از واحدهای صنفی استان انجام شد.
بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال در قالب ۹۵ هزار فقره تسهیلات تکلیفی تا پایان مرداد جاری توسط بانک سپه در حوزه‌های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه و ... پرداخت شد.
طی ۵ ماهه نخست امسال معادل ۹ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۴۶۳ تن کالای اساسی در بنادر کشور تخلیه شد و میزان تخلیه کالاهای اساسی در بنادر کشور طی مدت مشابه سال گذشته، ۱۰میلیون و ۳۸۲ هزار و ۴۲۳ تن بود.
معاون وزیرجهاد کشاورزی گفت: ایران تولید ۹۵ درصد زعفران دنیا را در اختیار دارد اما سهم‌ کشور ما در بازار مالی کمتر از ۵۰۰ هزار دلار است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از فعالیت ۹۵ مرکز رشد فناور حوزه سلامت خبر داد و گفت: هدف امسال قرارگاه دانش بنیان افزایش ۲۰ درصدی شاخص های خروجی تبدیل تحقیقات به فناوری است.
هم اکنون در کشور، ۹۵ پروژه آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۶۳۴ هزار مترمکعب در شبانه‌روز با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۳۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال (به قیمت زمان عقد قرارداد) در حال ساخت و بهره‌برداری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ