تربت حیدریه ـ مدیر آموزش وپرورش شهرستان زاوه از برگزاری ۱۴ برنامه همزمان با هفته معلم در شهرستان زاوه خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: بحث مربوط به برنج، گندم و دارو که از موضوعات معیشتی مردم است و موارد دیده شده در تبصره ۱۴ بودجه باید از اولویت‌های تخصیص منابع باشد.
رئیس مجلس گفت: بحث مربوط به برنج، گندم و دارو که از موضوعات معیشتی مردم است و موارد دیده شده در تبصره ۱۴ بودجه باید از اولویت‌های تخصیص منابع باشد.
قالیباف در واکنش به اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره ناترازی در تبصره ۱۴ بیان کرد: این حرفا که شما ناراحت شدید واقعیت‌هایی است که وجود دارد. البته ما قبول داریم که شما در وسط بودجه کار خود را شروع کردید، اما مسائل باید دنبال شود.
آخرین اردوی تدارکاتی تیم فوتسال امید با حضور ۱۴ بازیکن برای شرکت در تورنمنت فوتسال کافا برگزار می‌شود.
معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری ۱۴ اقدام اساسی گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی را تشریح کرد.
راهبر فرودگاه بین الملل مهرآباد، از توقف ۵ ساعته پرواز‌های فرودگاه‌های امام و مهرآباد در روز ۱۴ خرداد خبر داد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در برنامه روایت بانوان مسلمان اهل قلم از ۱۴ بانوی نویسنده ایرانی و خارجی تقدیر و تشکر کرد.
برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و ۱۴ سند همکاری دیگر به امضای روسای جمهوری و مقام‌های عالی دو کشور رسید.
برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و ۱۴ سند همکاری دیگر به امضای روسای جمهور و مقامات عالی دو کشور رسید.
اندروید ۱۴، آپدیت برنامه ریزی شده بعدی گوگل، در حال حاضر در دست ساخت است. زمانی که نسخه جدید این سیستم عامل منتشر شود تعدادی از دستگاه‌ها منسوخ می‌شوند.
در روز پایانی رقابت های گرنداسلم فردا دوشنبه ۱۴ فروردین ماه 6 تکواندوکار کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.
اپل پیش از این سیم‌ کارت را از تمام مدل‌های آیفون ۱۴ در آمریکا در سپتامبر گذشته حذف کرد و مشتریان را مجبور کرد از سیم‌ کارت الکترونیکی استفاده کنند که یک سیم‌کارت دیجیتالی است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به استفاده از نانو سیم‌ کارت فیزیکی، از یک اشتراک تلفن همراه فعال برخوردار باشند.
از سوی سازمان برنامه بودجه ذیل بند «الف» تبصره (۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، معادل ۱۴.۵ میلیارد تومان به ۱۸ فدراسیون افزایش تخصیص صورت گرفت.
مشهد ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از کشیک‌های سازمان تعزیرات در ایام نوروز خبر داد و گفت: برنامه کشیک‌ها از ۱۴ اسفند آغاز و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
ساعات کار ادارات از روز دوشنبه ۱۹ دی ماه تا چهارشنبه ۲۱ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۴ بوده و ساعت کسری کار باید با برنامه ریزی در طول روز‌های باقی مانده سال جبران شود.
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ دی ماه برگزار می شود.
شهریار افندی‌زاده معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: برنامه ۱۴ ساله برای وزارت راه وشهرسازی تدوین شده است.
میرکاظمی گفت: عملکرد سال گذشته تبصره ۱۴ قانون بودجه در زمینه هدفمندی یارانه‌ها حدود ۳۴۰ هزار میلیارد تومان بود که دولت در لایحه بودجه امسال پیشنهاد کرد این رقم به ۴۷۰ هزار میلیارد تومان برسد اما مجلس در نهایت آن را به ۶۶۰ هزار میلیارد تومان رساند که مورد اعتراض سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت و همان زمان هم اعلام شد که این منابع قابل وصول نیست زیرا دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی و آب، برق و گاز ندارد.
تیم ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های ترکیه و قرقیزستان همگروه است که تیم ایران در نخستین دیدار از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۴ آبان ماه به مصاف تیم ترکیه می‌رود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
رئیس‌جمهور قانون اصلاح ذیل جدول (۴-۲۴) محرومیت‌زدایی تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابلاغ کرد.
در نشست سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با شهردار منطقه ۱۴، آخرین وضعیت تحقق برنامه های قرارگاه جهادی تأمین مسکن پایتخت و ظرفیت های موجود در این منطقه مطرح شد و مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.
مدیرکل فروش و خدمات مشترکان توانیر گفت: برنامه پاداش ۵ برابر تعرفه که به‌ازای هر کیلووات‌ساعت کاهش مصرف اجرا شد، ابتکار خوبی بود که باتوجه‌به آمارها حدود ۴۰ درصد از مشترکان مشمول پاداش شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ