معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: زمینه اجرای قانون سرباز قهرمان و موضوع استخدام مشمولان و قهرمانان به عنوان معلم تربیت بدنی فراهم می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان سابق دوومیدانی ایران که انتخابش به عنوان وزیر موجی از امیدواری را بین اهالی ورزش ایجاد کرده بود، با عملکردی ضعیف امیدها را به یاس تبدیل کرد و در بدترین زمان ممکن رفتنش را علنی کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات زیر 21 سال جهان با استقبال معاون وزیر ورزش و جوانان وارد تهران شد.
مجمع انتخابات هیأت تکواندو استان همدان با حضور رئیس این فدراسیون، مجید دیبافر قهرمان اسبق و مطرح تکواندو و پژوهشگر ورزشی را به عنوان رئیس جدید این هیأت ورزشی معرفی کرد.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، بعد از واگذاری قهرمانی به بایرن از فوتبال به عنوان ورزشی بی‌رحم یاد کرد و قهرمانی باواریایی‌ها را تبریک گفت.
فدراسیون هندبال در آیین بزرگ انتخاب برترین‌های ورزشی ایران در سال ۱۴۰۱ و اختتامیه جشنواره ملی قهرمان ایران، موفق به کسب عنوان بهترین فدراسیون ورزشی کشور شد.
شاید برای اولین بار بود بین فوتبال و ورزشی دیگر ، نگاهم را به هاکی دوختم و از کرده خود پشیمان نبودم.
فدراسیون هندبال در آیین بزرگ انتخاب برترین‌های ورزشی ایران در سال ۱۴۰۱ و اختتامیه جشنواره ملی قهرمان ایران، موفق به کسب عنوان بهترین فدراسیون ورزشی کشور شد. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از سال ۱۴۰۰ تا کنون، حامی ورزش هندبال کشور است.
هادی چوپان، قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۲ به عنوان برترین ورزشکار مرد ایران با رای مردم انتخاب شد. او این عنوان را بالاتر از مهدی طارمی کسب کرد تا عنوان تاریخی ایران در خاک آمریکا دیده شود
وزارت ورزش بر اختیار مدیریتی در استقلال اصرار دارد ابتدا باید حمایت‌های لازم را از باشگاه داشته باشد و در ادامه باید در انتخاب مدیران دقت نظر کامل داشته باشد
حسین شهریاری با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان انتخاب شد.
علاقمندان به ورزش اول کشور، مرتضی قیاسی را به عنوان برترین کشتی گیر رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور انتخاب کردند.
علاقمندان به ورزش اول کشور، مرتضی قیاسی را به عنوان برترین کشتی گیر رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور انتخاب کردند.
پدر سه ورزشکار و کشتی گیر شهید که عنوان قهرمان قهرمانان اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی شاهد و ایثارگر را دارد، از سوی مسئولان ورزش فراموش شده است.
نیلوفر رشیدی سرمربی پیکان در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل سریک صحبت‌هایی را عنوان کرد.
معاون ورزش قهرمانی و امور بانوان وزارت ورزش به عنوان نواب رئیسان کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شدند.
رئیس فدراسیون ووشو گفت: کسب عنوان نایب قهرمانی جهان کوراش اتفاق بزرگی برای این ورزش بود و ما را به آینده امیدوار کرد.
مراسم معارفه سرمربی تیم کشتی آزاداستان البرز با حضور قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در خانه کشتی تختی کرج برگزار و علیرضا رضایی از قهرمانان بنام کشتی آزاد جهان و المپیک به عنوان سرمربی و مدیر فنی تیم کشتی آزاد استان البرز معرفی شد.
وزیر ورزش و جوانان درپیامی کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام جهانی کشتی آذربایجان توسط دلاورمردان فرنگی‌کار ایران را تبریک گفت.
وزیر ورزش و جوانان درپیامی کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام جهانی کشتی آذربایجان توسط دلاورمردان فرنگی‌کار ایران را تبریک گفت.
سخنگوی دولت گفت: توافق میان وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش منعقد شد که به موجب آن قهرمانان که هنوز خدمت سربازی نرفتند می‌توانند به عنوان دبیر ورزش مشغول به کار شوند.
رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری و یکی از قهرمانان اسبق جهان و المپیک معتقد است این ورزش به عنوان یک رشته رکوردی نیاز به اردوهای متعدد و تمرینات بلند مدت دارد.
اولیویرا کاپیتان تیم ملی فوتسال ژاپن در مصاحبه ای اختصاصی با ورزش سه از کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا گفت.
وزیر ورزش و جوانان طی پیامی کسب نخستین عنوان نایب قهرمانی تیم ملی نجات غریق بانوان ایران در ماده ۹۰×۴ متر مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان را تبریک گفت.
رویه‌ای که تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در پیش گرفته بود، راضی‌کننده به نظر نمی‌رسد. شاید نبودن مهره‌های تأثیرگذار در این تیم یا نداشتن تجربه کافی برای بازی‌کردن در رقابت‌های بزرگ تأثیرگذار باشد، ولی همان‌طور‌که در بالا عنوان شد، والیبال ایران چند صباحی است که نوسان‌های آزاردهنده‌ای دارد؛ گاهی بسیار خوب و بعضا هم بسیار ناامیدکننده ظاهر می‌شوند. در چنین فضایی است که شاید بد نباشد این رشته ورزشی هم رفته‌رفته دگرگون شده و تفکرات مدیریتی جدیدی به خود بگیرد. موضوعی که البته با توجه به اصرار‌های مکرر برای بقا در صندلی مسئولیت، بعید است به این سادگی‌ها امکان‌پذیر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ