سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: به‌جای تربیت‌معلم از روش تأمین معلم استفاده کردیم و این اشتباه راهبردی، آثار خود را بر نظام تعلیم و تربیت گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در حال تمهید مقدماتی برای ورود به عرصه دانش‌بنیان با ایجاد مرکز نوآوری صنعت ساختمان هستیم.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: قرار است ۷ مرکز ملی در حوزه فناوری‌های تحول‌افرین مثل زیست فناوری، نانوفناوری، میکرو الکترونیک و هوش مصنوعی و ... ایجاد شود.
نخست وزیر لهستان اعلام کرد برخی موانع در مسیر ایجاد مرکز تعمیر تانک‌های لئوپارد برای کمک به اوکراین وجود دارد.
همایش یکصد برند ملی برتر با رویکرد مسئولیت اجتماعی، مورخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با هدف ایجاد و تقویت هم‌افزایی در بین سازمان‌های دولتی و خصوصی، برگزار شد.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: ایجاد سازمان مهاجرت و حکم رئیس مرکز به عهده وزارت کشور است، اما برای تشکیل سازمان مهاجرت به مصوبه مجلس نیاز است. وزیر کشور همچنین با اشاره به توقف مسکن مهر پرند توسط شهرداری این شهر اظهار داشت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند. اگر چیزی متوقف شود، حتما رسیدگی می‌شود.
وزیر دفاع ترکیه از ایجاد یک مرکز هماهنگی نظامی در سوریه با مشارکت ۳ کشور ترکیه، روسیه و ایران خبر داد.
مصوبات جلسه چهل و یکمین کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی اعلام شد. در این مصوبه ایجاد دسترسی به برخی سرویس های موجود در مرکز ملی تبادل اطلاعات تایید شد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، یکشنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و دوشنبه و سه شنبه سامانه بارشی جدیدی دامنه‌های زاگرس مرکزی، جنوب غرب و بخش‌هایی از غرب و جنوب کشور را تحت تاثیر قرار داده و در این مناطق ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی ایجاد می‌کند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت:ایجاد مرکز هم‌آفرینی در حوزه مد و پوشاک حمایت می‌شود.
مصوبات جلسه چهلم کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی اعلام شد. در این مصوبه ایجاد دسترسی به برخی سرویس های موجود در مرکز ملی تبادل اطلاعات تایید شد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طرح ایجاد مرکزی برای مرجعیت علمی برای مقابله با تهدیدات زیستی مراحل قانونی خود را در مجلس طی می‌کند.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دلیل شرایط اقتصادی کشور و محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها نتوانستیم کیفیت سوخت را ارتقا دهیم، توزیع سراسری سوخت استاندارد داشته باشیم، به نوسازی و توسعه حمل و نقل عمومی بپردازیم، نیروگاه‌های تجدیدپذیر ایجاد کنیم و موتورسیکلت‌ها و خودرو‌ها را نو کنیم. تمامی این موارد باعث قرار گرفتن در شرایط فعلی شده است.
به نظر می رسد انفعال شرکت متا در مقابل نامه مرکز ملی فضای مجازی مبنی بر ایجاد نمایندگی در ایران، اینستاگرام و واتساپ را به سمت فیلتر دائم و قانونی در ایران می برد.
به نظر می رسد انفعال شرکت متا در مقابل نامه مرکز ملی فضای مجازی مبنی بر ایجاد نمایندگی در ایران، اینستاگرام و واتساپ را به سمت فیلتر دائم و قانونی در ایران می برد.
الگوهای جهانی ایجاد مرکز اعزام مشترک در هشتمین نشست اعضای کمیته تخصصی مرکز اعزام مشترک و شماره واحد امدادی مورد بررسی قرار گرفت.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری ازدستگاههای اجرایی درخواست داشتند که زمینه ارتباط نخبگان با مراکز علمی دنیا را فراهم کنند.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری ازدستگاههای اجرایی درخواست داشتند که زمینه ارتباط نخبگان با مراکز علمی دنیا را فراهم کنند.
یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات گفت: برای ایجاد ارزش افزوده ویژه پیام رسان های ایرانی در برابر پیام رسان های خارجی راه اندازی مرکز انتقال پیام بین پیام رسان ها در دستور کار قرار گرفته است.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از منابعی در پنتاگون اعلام کرد که آمریکا در نظر دارد یک مرکز فرماندهی عملیات نظامی جهت نظارت و مدیریت جنگ اوکراین در آلمان ایجاد نماید.
یکی از اقدامات بنیاد ملی نخبگان ایجاد شهرک نخبگانی است که با انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های بزرگ سراسر کشور شرایط آن فراهم می شود؛ قرار است در این شهرک ها مراکز آزمایشگاهی ساخته شود.
امیر خوراکیان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفته است در روزهای اخیر تهدیدات و حملات سایبری انجام گرفته اما با اتخاذ تدابیر لازم مجالی برای ایجاد اخلال در خدمت رسانی به مردم صورت نپذیرفته است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد جزییات طرح صلح ایران در مناقشه اوکراین و روسیه گفت: ایران در این زمینه پیشنهادات اجرایی ارائه کرد که دارای طبقه بندی است. در مورد مجموعه اتمی که در روسیه وجود دارد و لزوم عدم تکرار حادثه چرنوبیل که مربوط به امنیت مردم است، ایران اعلام کرد؛ حاضر است تجربیات خود در مسائل هسته‌ای و ایجاد منطقه امن هسته‌ای را در اختیار روسیه قرار دهد و همکاری‌های تخصصی بین دو کشور در این خصوص انجام شود. پیشنهاد ایران ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، در پیشنهاد ایران حضور نیرو‌هایی در مرز دو کشور از طرف سازمان‌های بین المللی پیش بینی شده است، تعهداتی نیز برای اروپا، آمریکا، روسیه و اوکراین تعیین شده است.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ