بجنورد- مدارس یکی از مهم‌ترین جایگاه‌ها برای تربیت کودکان هستند، اما مقوله تربیت در وزارت آموزش و پرورش کمرنگ بوده و از این رو مسیر فرهنگی مدارس، سمت و سوی مناسبی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش‌نویسی از نکات مطرح شده در جلسه «بررسی چالش‌های شرکت‌های پرداخت‌یاری ارز اربعین» از جمله تسهیل در روند پرداخت و مبادله ارز برای زائران تهیه شد.
مشکلات و چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی در نشستی با حضور دبیر و مدیران ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی بررسی شد.
پیمان نظامی ناتو با ابهامات و مشکلات بزرگی روبروست و علاوه بر آچمز شدن در اوکراین، در مورد تدوین طرح دفاعی و انتخاب دبیرکل، در تنگنا قرار گرفته است.
رشت- سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: بررسی و ارزیابی چالش‌های پیش روی بناهای تاریخی واگذار شده در دستور کار قرار گرفت.
احتمالا خود نورافکن هم از تغییر مدام پست بازی‌اش در رده باشگاهی و ملی کلافه شده باشد.
معاون اول قوه قضائیه گفت: سالی که گذشت سالی بسیار مهم و تأثیرگذار برای قوه قضائیه بود و نوع چالش‌هایی که در حوزه امنیتی و اجتماعی داشتیم، بی سابقه بود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با دو دسته چالش بیرونی و درونی مواجه است ولی تاکنون برای رفع این چالش‌ها تمرکز بر عوامل بیرونی بوده است.
ایران با جماعت زیادی از افرادی رو به رو است که پشت دیوار اشتغال ایستاده اند، این جماعت چه پشت دیوار در انتظار بمانند و چه بروند، دولت برنامه‌ای برای جذبشان ندارد چرا که مدام سخن از کوچک سازی دولت مطرح می‌شود. با این ارتش بیکارانی که درکشور داریم، افزایش سن بازنشستگی نارضایتی‌هایی برای این طیف ایجاد می‌کند.
رضا مراد صحرایی، جانشین یوسف نوری شده است. تصدی او به وزارت آموزش و پرورش در شرایطی است که از اواخر سال گذشته تا کنون، مشکلات زیادی از جمله تعویق در پرداخت حقوق معلمان، پیرامون وزارت اموزش و پرورش وجود دارد. بنابراین، صحرایی برای اداره وزارتخانه تحت هدایت خود به طور حتم با چالش‌هایی جدی رو به رو خواهد شد.
با تغییر ساعت کاری ادارات باید مواردی از جمله رضایت شغلی، ترافیک، ماجرای مهدکودک بچه‌ها و ... را هم در نظر بگیریم. اگرچه در حال حاضر نمی‌توان حدس زد که با تغییر ساعات کاری ادارات بازدهی کارمندان دولت در ساعات کاری جدید چقدر خواهد بود، اما این که کارمندان قرار است چقدر در ترافیک بمانند و چه ساعتی به محل کار خود می‌رسند و چه بازدهی خواهند داشت، حائز اهمیت است.
درحالی شاهد یکی از رقابتی‌ترین انتخابات‌های تاریخ ترکیه هستیم که اردوغان با چند چالش جدی مواجه‌است؛چالش‌هایی از تورم بی‌سابقه و تبعات زلزله گرفته تا اقتدارگرایی در حوزه‌های داخلی و خارجی.
معاون اول رییس جمهور گفت: اجرای سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش چراغ راه برون رفت از چالش‌های نظام آموزشی کشور و تربیت نسلی متخصص و با مهارت است.
مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران با اشاره به چالش‌های آموزشی افراد طیف اوتیسم، گفت: برای کودکان طیف اوتیسم که در سن سنجش قرار دارند باید از ابزار‌های متناسب با سن خودشان در جهت آزمون‌های مورد نیاز استفاده شود و حداکثر امکانات و شرایط برای ورود کودک اوتیسم به مدارس اوتیسم فراهم شود.
اهواز - اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان با چالش‌هایی بی شماری در بخش‌های مختلف مواجه است که انتظار می‌رود در سفر این هفته هیئت دولت به استان برای رفع برخی از آنها چاره اندیشی کرد.
رئیس مجلس گفت: انقلاب اسلامی هم توانست زن را در محوریت خانواده در ابعاد مختلف خود قرار دهد و هم توانست زن را به‌عنوان یک فعال حوزه اجتماعی در عرصه‌های مختلف به میدان آورد.
چهارچوب، تشکیلات یا ساختار «حکمرانی» یا مجموعه نظامات بروکراتیک یک کشور، بر اساس مؤلفه‌ها ومقتضیات متعدد و حتی حافظه‌ی تاریخی یک ملت، و برای دستیابی به اهداف و کارکردهایی مشخص طراحی شده است.
بروز برخی مشکلات و چالش‌ها در دیگر حوزه‌های تحت مدیریت وزیر صمت از جمله بازار لوازم خانگی و فولاد و مس ضرورت این تغییر را جدی‌تر می‌کند و چه بسا این تغییر نسبت به جابجایی وزرای جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش هم اولویت داشت.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برای مطالعه بیشتر داوطلبان و چالش‌های تعطیلی مراکز آموزشی در ایام پایان سال، آزمون به هشتم اردیبهشت سال آینده موکول شد.
«کارگاه آموزشی آشنایی با فناوری‌های کوانتومی» ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
دانش‌آموزانی که دو سال از دریافت حداقل‌های آموزش حضوری محروم بوده‌اند حالا و در مواجهه با تعطیلی‌های گاه و بیگاه با دلایل عجیب‌وغریب، بیش از قبل چالش‌های آموزشی را تجربه می‌کنند و اگر قرار بر همین منوال باشد باید فاتحه آموزش عمومی در کشور را بخوانیم.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اکنون برای نیمی از دانش آموزان، معلم ورزش داریم؛ کمبود نیروی انسانی به ویژه در حوزه تربیت بدنی و تحقق ساخت زیستی بدنی از جمله چالش‌های جدی ماست.
وزیر فرهنگ سوریه مساله بی‌سوادی در زنان را از چالش‌هایی دانست که بعد از شرایط جنگ رو به افزایش گذاشته است و همچنین در مورد آموزش مهارت‌های کارآفرینی در زندان زنان مطالبی را بیان کرد.
چالش‌های تغییر متولی مهدکودک‌ها از سازمان بهزیستی به آموزش و پرورش
امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ به درخواست کاربران سایت نبض بورس چهار نماد کالا، فرابورس، کچاد و کگل به لحاظ تکنیکالی مورد بررسی قرار گرفتند تا روند احتمالی آن‌ها در روز‌های آینده بورس مورد پیش بینی قرار گیرند. این چهار نماد چه خواهند شد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ