دبیر ستاد گیاهان دارویی گفت: تاکنون دو پالایشگاه گیاهان دارویی راه اندازی شده و سه پالایشگاه در مرحله تکمیل قرارداد است که وظیفه آنها تبدیل ماده خام به یک ماده با ارزش دارویی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چذابه - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از راه‌اندازی هیئت‌های صلح در مرزهای اربعین حسینی استان همزمان با حضور زائران خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه ارزان قیمت خبر داد.
رئیس پژوهشگاه ICT در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران خواستار بهره‌مندی از تجربیات iHiT برای راه اندازی نمایشگاه دائمی و شو روم فاوا کشور شد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز گفت:سرمایه گذار باید بتوانند ۱۵ هزار بخاری راندمان پایین را در ماه تعویض و بخاری راندمان بالا را نصب و راه اندازی کند.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از ایجاد ۳ دفتر خدماتی مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد و گفت: با راه اندازی این دفاتر، حداقل برای ۴۰ نفر مستقیم شغل ایجاد می شود.
ماموران پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر راه اندازی یک باشگاه ورزشی یوگا به صورت مختلط در شهرستان رشت بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کاذ قرار دادند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به راه اندازی ۲۰۶۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور گفت: باید بتوان از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای جایگاه محیط زیست بهره گرفت.
محرابیان با اشاره به احداث ۱۴۰ هزار متر مکعب مخزن که معادل ۵ درصد کل مخازن تهران است گفت: با راه اندازی این مخازن شاهد پایداری آب در سطح شهر تهران خواهیم بود.
محرابیان با اشاره به احداث ۱۴۰ هزار متر مکعب مخزن که معادل ۵ درصد کل مخازن تهران است گفت: با راه اندازی این مخازن شاهد پایداری آب در سطح شهر تهران خواهیم بود.
دستگاه تونل باد مادون صوت در آزمایشگاه تخصصی ایرودینامیک دانشکده فناوری‌های نوین و مهندسی هوافضای دانشگاه شهیدبهشتی راه‌اندازی شد.
آتیار گفت: با انجام بیش از ۵ هزار نفر ساعت کار مستمر، کمپرسور پروپان تاسیسات پالایشگاه گاز هنگام در این منطقه عملیاتی راه‌اندازی شد و با این اقدام، تولید میعانات گازی افزایش می یابد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۸۰۰ نیروگاه پنج کیلوواتی فوتوولتاییک برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان راه اندازی می‌شود.
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با بیان اینکه پاک ترین بنزین جهان در ایران تولید می شود، گفت: امسال با راه اندازی واحد جدید ۱۰ میلیون لیتر به ظرفیت تولید بنزین کشور افزوده می‌شود.
مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که دو دستگاه توربین ردیف چهارم و ششم در این پالایشگاه با موفقیت راه‌اندازی و عملیاتی شد.
افزایش ظرفیت ‌تولید گاز درپالایشگاه چهارم پارس جنوبی،ایرانی ترین پالایشگاه پارس جنوبی راه اندازی می‌شودو کاهش ۹ درصدی بارندگی در بلندمدت ازمهمترین اخبار آب وانرژی در هفته جاری بودند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران  گفت: برنامه ریزی شده تا سال ۱۴۰۸ تولید گاز کشور ۵۰۰ میلیون متر مکعب اضافه شود که ۱۲۰ میلیون متر مکعب از این میزان مربوط به توسعه میدان گازی کیش است
دامغان - مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از راه اندازی نیروگاه خورشیدی پنج کیلو واتی در دامغان خبر داد و گفت: این نیروگاه به صورت خانگی و با تسهیلات بانکی احداث و افتتاح شده است.
شهردار منطقه ۵ تهران گفت: سعی شده باغ گلاریس با کمترین هزینه ساخته شود؛ به طوری که هزینه طراحی سکو مبلغی بالغ بر یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.
مدیر بانک خون بند ناف از راه اندازی پالایشگاه ضایعات زایمانی در پارک فناوری پردیس خبر داد و گفت: از این ضایعات می‌توان ۱۵ محصول را به تولید رساند.
وزیر نفت از راه‌اندازی نخستین پالایشگاه فراسرزمینی به نام ال‌پالیتو در ونزوئلا و پالایش روزانه ۱۰۰ هزار بشکه نفت خام میدان‌های کشور در این پالایشگاه خبر داد.
نماینده مردم اراک گفت: مانند روسیه، چین و خیلی از کشور‌های دیگر که اینترنت داخلی دارند باید اول اینترنت داخلی را راه اندازی کنیم و بعد به سراغ فیلتر کردن برویم. نمی‌شود دور خودمان را دیوار بکشیم و با دنیای بین الملل ارتباط نداشته باشیم.
نارندا مودی نخست وزیر هندوستان روز گذشته سرویس اینترنت ۵G را در این کشور راه اندازی کرد و آن را گامی به سمت عصر جدید نامید.
طبق اعلام جمعیت هلال احمر ۵ اردوگاه اسکان برای زائران در مناطق مرزی راه اندازی شده و به بیش از ۲۳ هزار زائر در روزهای اخیر خدمت داده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ