مدیر بانک خون بند ناف از راه اندازی پالایشگاه ضایعات زایمانی در پارک فناوری پردیس خبر داد و گفت: از این ضایعات می‌توان ۱۵ محصول را به تولید رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چذابه - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از راه‌اندازی هیئت‌های صلح در مرزهای اربعین حسینی استان همزمان با حضور زائران خبر داد.
رئیس پژوهشگاه ICT در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران خواستار بهره‌مندی از تجربیات iHiT برای راه اندازی نمایشگاه دائمی و شو روم فاوا کشور شد.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از ایجاد ۳ دفتر خدماتی مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد و گفت: با راه اندازی این دفاتر، حداقل برای ۴۰ نفر مستقیم شغل ایجاد می شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به راه اندازی ۲۰۶۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور گفت: باید بتوان از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای جایگاه محیط زیست بهره گرفت.
دستگاه تونل باد مادون صوت در آزمایشگاه تخصصی ایرودینامیک دانشکده فناوری‌های نوین و مهندسی هوافضای دانشگاه شهیدبهشتی راه‌اندازی شد.
معاون استاندار قم ابراز داشت: کمیته حجاب و عفاف در ادارات استان قم راه اندازی شده و همه دستگاه‌ها باید نمایندگان خود را معرفی کنند که تکالیفی در حوزه محیط اداره شامل کارمند و ارباب رجوع و همچنین در قبال زیر مجموعه‌های خود در بیرون از ادارات بر عهده دارند. مقیمی با بیان اینکه موضع ما در حوزه حجاب و عفاف رعایت قانون است افزود: این امر پذیرفتنی نیست که اداره‌ای بگوید من نسبت به نحوه پوشش ارباب رجوع خود وظیفه‌ای ندارم.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش ‌بنیان ریاست جمهوری و شرکت ملی پست طی تفاهم نامه ای مشترک برای ایجاد و راه‌اندازی «کارخانه نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته» همکاری می کنند.
دبیر ستاد گیاهان دارویی گفت: تاکنون دو پالایشگاه گیاهان دارویی راه اندازی شده و سه پالایشگاه در مرحله تکمیل قرارداد است که وظیفه آنها تبدیل ماده خام به یک ماده با ارزش دارویی است.
آتیار گفت: با انجام بیش از ۵ هزار نفر ساعت کار مستمر، کمپرسور پروپان تاسیسات پالایشگاه گاز هنگام در این منطقه عملیاتی راه‌اندازی شد و با این اقدام، تولید میعانات گازی افزایش می یابد.
مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران از آغاز به‌کار واحدهای مهم پالایشی این پالایشگاه تا دو ماه آینده خبر داد.
رییس جمهور با تاکید بر انجام کار ماندگار در صنعت نفت و گاز افزود: جمع آوری ۲۵۰ میلیون فوت مکعب گاز مشعل توسط پالایشگاه گازی هویزه و تبدیل به گاز قابل مصرف در شبکه سراسری گاز، کار بزرگی است.
رییس جمهور با تاکید بر انجام کار ماندگار در صنعت نفت و گاز افزود: جمع آوری ۲۵۰ میلیون فوت مکعب گاز مشعل توسط پالایشگاه گازی هویزه و تبدیل به گاز قابل مصرف در شبکه سراسری گاز، کار بزرگی است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس گفت: خوراک این پالایشگاه با راه‌اندازی پیش‌تراکم گاز ان‌جی‌ال ۹۰۰ و ان‌جی‌ال ۱۰۰۰ روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون فوت مکعب افزایش می‌یابد.
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با بیان اینکه پاک ترین بنزین جهان در ایران تولید می شود، گفت: امسال با راه اندازی واحد جدید ۱۰ میلیون لیتر به ظرفیت تولید بنزین کشور افزوده می‌شود.
مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که دو دستگاه توربین ردیف چهارم و ششم در این پالایشگاه با موفقیت راه‌اندازی و عملیاتی شد.
بهنام بهزادفر گفت: برخی از شرکت‌های بورسی همچون گروه‌های فلزات اساسی و معدنی تاکنون با مشکل چند نرخی بودن دلار مواجه نشدند، اما پتروشیمی‌ها و پالایشگاهی با این معضل و ابهام رو به رو بودند که اکنون با راه‌اندازی مرکز مبادله‌ای ارز و طلای ایران، تاحدی این تفاوت نرخ پوشش داده شده است. محدود نشدن نرخ مبادله‌ای به رقمی ثابت، اقدام صحیحی است که می‌تواند به سودآوری شرکت‌ها و بهبود P/E صنایع بورسی کمک زیادی کند.
افزایش ظرفیت ‌تولید گاز درپالایشگاه چهارم پارس جنوبی،ایرانی ترین پالایشگاه پارس جنوبی راه اندازی می‌شودو کاهش ۹ درصدی بارندگی در بلندمدت ازمهمترین اخبار آب وانرژی در هفته جاری بودند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران  گفت: برنامه ریزی شده تا سال ۱۴۰۸ تولید گاز کشور ۵۰۰ میلیون متر مکعب اضافه شود که ۱۲۰ میلیون متر مکعب از این میزان مربوط به توسعه میدان گازی کیش است
مجری طرح توسعه فاز ۱۴ پارس جنوبی درباره اجرای این پروژه عظیم توضیح داد و از راه‌اندازی کامل پالایشگاه این فاز تا پایان امسال خبر داد.
مدیر پالایشگاه و ریخته‌گری‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، از راه‌اندازی دوباره خط تولید مفتول پس از پنج سال تعطیلی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اضافه شدن مفتول 8 میلیمتری به سبد محصولات شرکت ملی مس ایران، خبر داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول پالایشگاه خوزستان واقع در شهر آبادان به زودی راه‌اندازی می‌شود.
یک کارشناس اقتصادی به تابناک اقتصادی گفت: سیاست پالایشگاه فراسرزمینی و راه‌اندازی ظرفیت نیمه‌فعال پالایشگاه‌های کشور‌های همسو با توجه به بومی‌سازی تجهیزات پالایشی در کشور و خودکفایی در تولید بنزین، امری بسیار جدید و مهم بوده است.
وزیر نفت از راه‌اندازی نخستین پالایشگاه فراسرزمینی به نام ال‌پالیتو در ونزوئلا و پالایش روزانه ۱۰۰ هزار بشکه نفت خام میدان‌های کشور در این پالایشگاه خبر داد.
مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با راه‌ندازی واحد مرکاپتان‌زدایی در این پالایشگاه، شاهد بهبود کیفیت میعانات و فرآورش حداکثری ۸۰ هزار بشکه میعانات گازی خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ