افزایش ظرفیت ‌تولید گاز درپالایشگاه چهارم پارس جنوبی،ایرانی ترین پالایشگاه پارس جنوبی راه اندازی می‌شودو کاهش ۹ درصدی بارندگی در بلندمدت ازمهمترین اخبار آب وانرژی در هفته جاری بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از تدارک برای راه اندازی خبرگزاری کودک و نوجوان، سینمای دانش آموزی و شهر کودک خبر داد.
در نشست ستاد اربعین جمعیت هلال‌احمر، بر لزوم استفاده و راه‌اندازی اپلیکیشن امداد و درمان سیار زائران ایرانی در خاک عراق و در ایام اربعین تاکید شد.
چن که‌فنگ مدیرعامل شرکت Anext از راه‌اندازی یک دفتر تخصصی در گروه Anext برای ایران به نام یوریکا خبر داد و گفت که این بخش، مسئول کار با ایران است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه اندازی دیتاسنتر های مشترک بین ایران و عمان خبر داد.
جنجالی تین مناظره روزهای اخیر مربوط به یک مناظره اقتصادی است که اخیرا از تلویزیون پخش شده است. مناظره میان دو چهره شناخته شده یکی موسی غنی نژاد اقتصاد دان برجسته ایرانی که به عنوان پدر معنوی بخش بزرگی از اقتصاددانان معتقد به بازار آزاد مطرح است و دیگری نیز مسعود درخشان که درسخوانده مدرسه اقتصاد لندن است و رشته ای با عنوان معارف اسلامی و اقتصاد را در دانشگاه امام صادق (ع) راه اندازی کرده است.‌
این سامانه با مسئولیت سازمان ثبت‌احوال کشور و با مبنای ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به خانواده‌های ایرانی راه اندازی شده است.
هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با بیان اینکه پاک ترین بنزین جهان در ایران تولید می شود، گفت: امسال با راه اندازی واحد جدید ۱۰ میلیون لیتر به ظرفیت تولید بنزین کشور افزوده می‌شود.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: با همکاری بخش خصوصی به زودی خط منظم دریایی بین ایران و غرب آفریقا راه اندازی می شود؛ همچنین دو ایرلاین پرواز به مقصد این کشورها را کلید خواهند زد.
حسین زاده ، راه اندازی فاز ۱۴ پارس جنوبی را به عنوان ایرانی ترین فاز پارس جنوبی؛ به معنای تحقق اقتدار و غرور ملی دانست و گفت: بیش از ۸۰ درصد تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت، تولید داخل است.
مدیرعامل مدیریت طرح های صنعتی ایران گفت: همه ظرفیت فاز ۱۴ پارس جنوبی بدون مشارکت خارجی و با استفاده از نیروی ایرانی راه اندازی شد.
تراکتورسازی ایران آمادگی راه اندازی خط تولید تراکتورهای ایرانی در زیمباوه را دارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: طراحی و مهندسی، نصب و اجرا و راه اندازی فاز ۱۴ میدان گازی پارس جنوبی ۱۰۰ درصد ایرانی است که با سرمایه گذاری ۵.۲ میلیارد دلاری در آستانه بهره برداری قرار گرفت.
سخنگوی وزارت صمت گفت: طراحی و مهندسی، نصب و اجرا و راه اندازی فاز ۱۴ میدان گازی پارس جنوبی ۱۰۰ درصد ایرانی است که با سرمایه گذاری ۵.۲ میلیارد دلاری در آستانه بهره برداری قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران  گفت: برنامه ریزی شده تا سال ۱۴۰۸ تولید گاز کشور ۵۰۰ میلیون متر مکعب اضافه شود که ۱۲۰ میلیون متر مکعب از این میزان مربوط به توسعه میدان گازی کیش است
شهردار منطقه ۵ تهران گفت: سعی شده باغ گلاریس با کمترین هزینه ساخته شود؛ به طوری که هزینه طراحی سکو مبلغی بالغ بر یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.
راه اندازی پویش زن توانمند توسط بانوان ایرانی برای معرفی زنان موفق ایرانی به جامعه جهانی را در این گزارش مشاهده می‌کنید.
شورای تجاری ایران و روسیه با هدف رفع موانع همکاری‌های صنعتی و تجاری میان طرف‌های ایرانی و روس آغاز به کار می کند.
مدرس خیابانی اعلام کرد که شناورهای شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای حمل و جابه‌جایی کالاهای تجار ایرانی به مقصد بنادر ونزوئلا در بازه زمانی هفته پایانی بهمن ماه امسال، آماده هستند.
یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات گفت: برای ایجاد ارزش افزوده ویژه پیام رسان های ایرانی در برابر پیام رسان های خارجی راه اندازی مرکز انتقال پیام بین پیام رسان ها در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس سازمان توسعه تجارت از آغاز راه اندازی شبکه نقل و انتقالات درهم در عمان خبر داد و گفت:به صادرکنندگان ایرانی در امارات نیز درهم داده می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ