آتیار گفت: با انجام بیش از ۵ هزار نفر ساعت کار مستمر، کمپرسور پروپان تاسیسات پالایشگاه گاز هنگام در این منطقه عملیاتی راه‌اندازی شد و با این اقدام، تولید میعانات گازی افزایش می یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از نقش مصرف کودهای یارانه‌ای در افزایش معنادار تولید محصولات اساسی در سال ‌جاری خبر داد.
مدرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با نصب عرشه سکوهای A۲۰ و A۲۱ میدان ابوذر در نیمه دوم سال جاری، تولید نفت این شرکت حدود ۱۰ هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: جلوگیری از خاموشی منازل، افزایش تولید خودرو، فروش نفت و میعانات گازی و گسترش روابط با سایر کشورها از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در طول دو سال گذشته به شمار می رود.
با نصب پایه سکوی F۱۹ میدان مشترک فروزان در آینده نزدیک، عملیات حفاری تا پایان سال جاری بر روی آن آغاز خواهد شد که با تکمیل چاه‌های مربوطه تولید از این میدان مشترک افزایش می‌یابد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی‏، برای رشد تولید و افزایش نرخ رشد کشاورزی باید به سمت کشاورزی دانش‌بنیان حرکت کنیم.
تبریز- سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تولید یک کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵ هزار لیتر آب، گوشت مرغ چهار هزار لیتر آب و ماهی ۴۰۰ لیتر لازم است.
تبریز- سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تولید یک کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵ هزار لیتر آب، گوشت مرغ چهار هزار لیتر آب و ماهی ۴۰۰ لیتر لازم است.
عباس زاده از رونمایی سند زنجیره ارزش خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تولید واقعی محصولات پتروشیمی امسال با افزایش ۱۰ میلیون تنی به ۸۰ میلیون تن خواهد رسید.
مجری پروژه طرح توسعه میدان رسالت گفت: با استقرار دکل حفاری در مجاورت سکوی DP-R1 میدان نفتی رسالت واقع در منطقه لاوان، گامی دیگر در راستای افزایش تولید این شرکت برداشته شد.
اگرچه تولید خودرو در سال گذشته به یک میلیون و ۳۴۸ هزار دستگاه رسید و برنامه دولت افزایش مستمر تولید است اما نیمی از خانوارهای ایرانی یعنی ۱۳.۲ میلیون خانوار فاقد خودروی شخصی هستند.
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با بیان اینکه پاک ترین بنزین جهان در ایران تولید می شود، گفت: امسال با راه اندازی واحد جدید ۱۰ میلیون لیتر به ظرفیت تولید بنزین کشور افزوده می‌شود.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با رشد ۶۰ درصدی درآمدهای بودجه ای و ۵۵ درصدی هزینه ها، ناترازی بودجه کاهش یافت.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با رشد ۶۰ درصدی درآمدهای بودجه ای و ۵۵ درصدی هزینه ها، ناترازی بودجه کاهش یافت.
مراسم افتتاح طرح های توسعه ای کارگاه ساخت رنگ، ربات برش لیزری سنسور BSD، سیمولاتور داشبورد و تولید قطعات فضای داخلی و خارجی خودروهای اطلس و آریا در شرکت پلاسکو کار سایپا برگزار شد.
معاونت علمی اعلام کرد با برگزاری رویدادی در حوزه ناباروری، فرصتی جدید برای افزایش ظرفیت تولید محصولات داخلی در زمینه‌ درمان ناباروری فراهم می‌شود.
تبریز- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: امسال تولید عسل در این استان بر اساس سرشماری جدید در مقایسه با سرشماری سال ۱۳۹۸ حدود ۴.۴ درصد افزایش یافته است.
بنابر اعلام وزارت جهاد کشاورزی تولید زعفران نسبت به سال گذشته دست کم ۲۰ درصد افزایش داشته است.
بر اساس آمار ارائه شده از سوی ایمیدرو، تولید و استخراج زغال سنگ طی ۸ ماهه امسال به ترتیب ۷۲ درصد و ۸۲ درصد افزایش یافته است.
کنفرانس بین‌المللی نوآوری و فناوری تولید و فرآوری گیاهان دارویی ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
محققان کشور در یک تیم استارت آپی موفق به تولید کود از جلبک به عنوان محرک رشد گیاه شدند.
بررسی وضعیت تولید ۱۱ محصول منتخب معدنی در ۵ ماه امسال نشان می دهد که ۷ محصول معدنی افزایش تولید و ۴ محصول کاهش تولید داشته اند.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۵ ماه نخست امسال، اگرچه تولید فولاد رشد ۱۷ تا ۲۱ درصدی داشته اما در مقابل صادرات با کاهش قابل توجهی مواجه شده است.
تولید گندله سنگ آهن شرکت‌های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی در چهار ماهه نخست ۱۴۰۱ بیش از ۷ درصد افزایش یافت و به بیش از ۱۲ میلیون تن رسید.
وزیر صمت با بیان اینکه راهکاری جلوگیری از قطعی برق، تولید برق است، گفت: هم اکنون در وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید ۱۲ هزار مگاوات نیروگاه را شروع کردیم که نمونه آن در استان سمنان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ