سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۸۰۰ نیروگاه پنج کیلوواتی فوتوولتاییک برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان راه اندازی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات تکلیفی بانک رفاه ۷۹۴ هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض الحسنه به ارزش ۶۷ هزار میلیارد ریال به بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و بدون ضامن پرداخت شده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش این کشور در شبانه‌روز گذشته ۱۴ ضدحمله ارتش اوکراین را دفع کرده است.
یک روزنامه آمریکایی گزارش داده واشنگتن قادر به تخلیه ۸۰۰ هزار بشکه نفت ایران که در یک نفت‌کش توقیف شده هست نیست.
باشگاه سپاهان برای فروش شهریار مغانلو ۸۰۰ هزار دلار در نظر گرفته است.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف ۸۰۰ تن مواد مخدر توسط جمهوری اسلامی ایران علیرغم ایجاد موانع ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا خبر داد.
دبیر کمیته ملی المپیک با بیان اینکه هنوز لباس کاروان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو نهایی نشده است، به جلسه مهدی تاج با حبیب کاشانی برای تیم فوتبال امید واکنش نشان داد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۸۰۰ موتورسیکلت به دلیل تخلفات پلاک خبر داد.
امیری با اشاره به جزئیاتی از میزان تولید برق در نیروگاه های بنیاد مستضعفان از آغاز احداث ۶ واحد بخار در ۲ نیروگاه این هلدینگ با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیون یورو در سال جاری خبر داد.
کره شمالی مدعی است که تقریبا ۸۰۰ هزار نفر برای جنگ علیه آمریکا در ارتش ثبت نام کرده اند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۸۰۰ دانش‌آموز مدارس سمپاد کشور در اردوهای راهیان پیشرفت حضور دارند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۸۰۰ دانش‌آموز مدارس سمپاد کشور در اردوهای راهیان نور پیشرفت حضور دارند.
رهن یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در محدوده هفده شهریور حدود ۸۰۰ میلیون تومان است.
بندرعباس - وزیر راه و شهرسازی گفت: در حوزه مسکن در هرمزگان کارهای خوبی صورت گرفته و حدود ۸۰۰ واحد امروز به بهره برداری می‌رسد.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در محدوده هفده شهریور حدود ۸۰۰ میلیون تومان است.
رشت- مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از شرکت ۸۰۰ شطرنج باز از ۱۶ کشور دنیا در «جام رشت» خبر داد و گفت: برگزاری این مسابقات افتخاری برای ورزش گیلان به شمار می رود.
مدیر ندامتگاه قزل‌حصار گفت: از ابتدای سال ۸۰۰ نفر از زندانیان ندامتگاه قزل‌حصار با اخذ مجوز از اداره فنی‌حرفه ای استان البرز موفق به کسب گواهینامه مهارتی استادشاگردی شده‌اند.
محله جمهوری اجاره‌ بها نسبت به دیگر محله ها افزایش نداشته است به طوریکه برای اجاره یک خانه ۱۰۰ متری باید حداقل ۱۷۰ میلیون رهن و ماهیانه ۱۵ میلیون تومان اجاره پرداخت شود.
یزدی زاده با اشاره به برخی برآوردها از بودجه سال آتی مبنی بر پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومان دولت از طریق مالیات تصریح کرد: وصول این میزان درآمد کار سخت و پیچیده‌ای نیست.
دبیر ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی از فعالیت ۸۰۰ شرکت در حوزه گیاهان دارویی خبر داد و گفت: ۲۵ درصد این شرکت ها دانش بنیان هستند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ۸۰۰ میلیارد بشکه ذخیره نفت درجا داریم که اگر موفق شویم در بلندمدت یک درصد به‌ضریب بازیافت بیفزاییم به ۸ میلیارد بشکه نفت قابل برداشت بیشتر می رسیم.
انزلی- سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان‌محیط زیست پسروی آب را از چالش های مهمی تالاب انزلی برشمرد و گفت: سالانه ۸۰۰ هزار متر مکعب رسوب وارد تالاب می شود.
سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران نگهداری ۸۰۰ شیت نقشه در گنجینه موزه نقشه تهران را یک فرصت طلایی برای مطالعه در خصوص اطلاعات جغرافیایی دانست.
قم- رئیس عقیدتی سیاسی سازمان هوافضای وزارت دفاع گفت: امروز جمهوری اسلامی بیش از ۸۰۰ محصول دفاعی و نظامی را تولید و در بسیاری از این محصولات نیز به خودکفایی رسیده است.
رئیس صنف جایگاهداران کشور با تأکید بر اینکه موافق شفاف سازی اصولی ثبت مجوزها هستیم، گفت: به منظور آگاهی بخشی به متقاضیان، آماده مشاوره‌دهی به متقاضیان سرمایه گذاری هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ