مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران  گفت: برنامه ریزی شده تا سال ۱۴۰۸ تولید گاز کشور ۵۰۰ میلیون متر مکعب اضافه شود که ۱۲۰ میلیون متر مکعب از این میزان مربوط به توسعه میدان گازی کیش است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شبی که ملی پوشان ایرانی نمایش خوبی در یکی از حساس ترین مسابقات باشگاهی اروپا داشتند این آاک و دو لژیونر ایرانی بودند که به مرحله بعدی رفتند.
پیمان ماهری پور با لیفت موفق 485 کیلوگرم، حالا فقط 16 کیلوگرم تا سنگین ترین وزنه تاریخ فاصله دارد.
سه بازیکن ملی پوش ایرانی باید در یکی از حساس ترین و شاید سخت ترین مسابقات فصل فوتبال باشگاهی اروپا به میدان بروند.
آریوبرزن یوسف زاده کوهنورد آملی با ۷ سال و ۱۰ ماه سن رکورد کم سن ترین کوهنورد پسر ایرانی که موفق به پیمایش وصعود "قله دماوند" بام ایران شده را به نام خود ثبت کرد.
اسطوره فوتبال آسیا هنوزهم یکی از موفق ترین بازیکنان ایرانی در سطح فوتبال باشگاه های اروپا به شمار می رود.
فیلم منتشر شده از عاقبت توهین ورزشکار روس به ایرانی ها در قفس MMA به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای ورزشی در اینستاگرام تبدیل شد.در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، علی هیبتی رزمی کار ایرانی توهین ورزشکار چچن روسیه به ایران را بدون جواب نمی گذارد.
رسانه های لهستانی اعلام کرده اند که کار علی قلی زاده با لخ پوزنان تمام شده و او به گران ترین خرید تاریخ لیگ این کشور تبدیل می شود.
یکی از مهم ترین دلایل مراجعه حجاج به مراکز درمانی هلال احمر بعد از گرمازدگی و مشکلات تنفسی، شکستگی بر اثر افتادن از پله برقی بوده است.
آرمین افشین فر جدید ترین لژیونر ایرانی در لیگ ترکیه خواهد بود.
همچنان بحث و گمانه زنی درباره آینده سردار آزمون به شکل داغی دنبال می شود.
محققان ایرانی در تحقیقاتی موفق شدند برای جلوگیری از ابتلا به بیماری «پریودنتیت» از شایع ترین بیمای های دندانی روشی جدید را معرفی کنند.
در مراسم اختتامیه قهرمان ایران، جایزه «برترین ورزشکار مرد در سال ۱۴۰۱» با آراء مردمی به هادی چوپان قهرمان خوش‌نام رشته پرورش اندام اهدا شد.
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با بیان اینکه پاک ترین بنزین جهان در ایران تولید می شود، گفت: امسال با راه اندازی واحد جدید ۱۰ میلیون لیتر به ظرفیت تولید بنزین کشور افزوده می‌شود.
افزایش ظرفیت ‌تولید گاز درپالایشگاه چهارم پارس جنوبی،ایرانی ترین پالایشگاه پارس جنوبی راه اندازی می‌شودو کاهش ۹ درصدی بارندگی در بلندمدت ازمهمترین اخبار آب وانرژی در هفته جاری بودند.
امام جمعه موقت تهران گفت: خلیج فارس در قدیمی ترین سندها خلیج فارس نامیده شده است و ایرانی بوده، هست و خواهد بود آنچنان که جزایر سه گانه ملک ابدی ایران است.
حسین رضازاده در تازه ترین اظهارنظر خود اعلام کرده با مسئولان فدراسیون بر سر حضورش در انتخابات آسیایی به توافق رسیده بود!
بردیا سعادت بی شک درخشان ترین لژیونر والیبال ایران تا اینجای فصل بوده است.
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه ترین رشته توئیت خود به بیانیه مشترک عربستان سعودی و چین علیه ایران واکنش نشان داد.
کامران قاسمپور را می توان شناخته شده ترین کشتی گیر ایرانی حاضر در جام جهانی 2022 آمریکا دانست.
یکی از دلخراش ترین صحنه های جام تا این لحظه را دو بازیکن ایرانی شکل داده اند؛ جایی که برخورد مجید حسینی در همان دقایق ابتدایی با بیرانوند، او را خونین راهی بیرون از زمین کرد.
خونتوود که یک مالک ایرانی دارد در دور دوم جام حذفی اسپانیا به مصاف سویا خواهد رفت.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از مهدی طارمی به عنوان خطرناک ترین بازیکن پورتو نام برده است.
در سال‌های گذشته یکی از بزرگ‌ترین و پیچیده ترین شبکه های سازمان جاسوسی آمریکا در جهان، توسط نهادهای امنیتی کشورمان متلاشی شد.
مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، دقایقی پیش در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ