مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که دو دستگاه توربین ردیف چهارم و ششم در این پالایشگاه با موفقیت راه‌اندازی و عملیاتی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، با تداوم رکود، کدام دارائی ها سقوط خواهند کرد؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ، سقوط های سنگین و پیاپی شاخص کل!، مقصد جدید پول‌های حقیقی کجاست؟، اطلاعیه ای که بورس را منفی کرد، قیمت خودرو امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۲ + عکس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، در اولین روز حضور رسمی‌اش در تمرین‌های این تیم برای کادر فنی و همکاران جدیدش مراسم تهیه کباب به روش آرژانتینی ترتیب داد.
اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص نصب دوربین‌های جدید در تاسیسات هسته‌ای گفت: نصب ۱۰۰ دوربین جدید را تکذیب می‌کنم. ما هیچ تعهد جدیدی خارج از پادمان با آژانس نداشتیم و تمام اقدامات ما در چارچوب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها انجام شده است.
یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که می‌توان با گلکسی S ۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است، اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو‌های نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق شده است با تولید و تجاری‌سازی توربین‌های باد، زمینه را برای استفاده از انرژی‌های نو و تجدیدپذیر فراهم کند.
معاون وزیر نفت از اختصاص حدود ۷۰۰ میلیون یورو برای بومی‌سازی توربوکمپرسورها و توربین‌های نفتی خبر داد.
دوربین‌های مداربسته امروزی از تکنولوژی‌ها و امکانات جدیدی بهره می‌برند. به همین دلیل بیشتر آن‌ها دارای فایل‌های پشتیبان نظیر درگاه اختصاصی حافظه، فضای ابری و قابلیت FTP هستند. با این وجود شما می‌توانید برای اطمینان خاطر و ایجاد یک حاشیه امنیت برای فایل‌های خود، آن‌ها را در چنین فضا‌هایی نیز ذخیره کنید تا در صورت پاک شدن، بتوانید آن‌ها را از چنین فضا‌هایی بازیابی کنید.
امروز مطالبی همچون  نرخ دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ایران، پیش بینی بورس فردا | خبرهای خوش برای بازار سهام، پیش بینی قیمت سکه | جسارت خریداران سکه از چه قیمتی گذشت؟، ترین‌های بورس ایران ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک، سیگنال مثبت به بازار سرمایه | این افراد باید مالیات دهند، در روزهای آینده پالایش یکم رشد بیشتری خواهد کرد یا دارایکم؟، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قزوین- اقدام عجیب صداوسیمای مرکز قزوین در زمان برگزاری بازی های تیم فوتبال شمس آذر باعث ایجاد چالش جدید در استان و اعلام منع ورود دوربین‌های این مرکز به ورزشگاه سردار آزادگان شده است.
آنتونیو کاسانو که در روزهای گذشته در دعوایی رسانه‌ای با ژوزه مورینیو درگیر شده بار دیگر درباره آقای خاص صحبت‌های تندی مطرح کرد تا درگیری این دو ادامه داشته باشد.
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که صداوسیما به واسطه قدرت خودخوانده‌ای که برای خودش ایجاد کرده، سال‌هاست از پرداخت حق پخش تلویزیونی طفره می‌رود و در میان شگفتی بدترین تصاویر با بدترین کیفیت ممکن را از زمانی که قرار است بازی‌های لیگ در شهرستان برگزار شود، به خورد مخاطب می‌دهد. تصاویری که بار‌ها مشخص شده حتی پخش آن‌ها از دوربین‌های گوشی‌های هوشمند جدید هم ضعیف‌تر و بی‌کیفیت‌تر است
این خودرو ظاهر کلاسیک توربو ۲ را دارد، اما برای دنیای امروز دوباره بازسازی شده است؛ با دو موتور الکتریکی، رنگ‌آمیزی هنری، دوربین‌های GoPro فراوان و پنجره‌های صورتی رنگ.
تصویر جدید ابری که روز ۲۳ مارس توسط «آزمایشگاه پیش‌رانش جت» (JPL) ناسا منتشر شد، با یکی از دوربین‌های مریخ‌نورد استقامت درست پیش از طلوع خورشید در ۱۸ مارس گرفته شده است. این هفتصدوسی‌وهشتمین روز مریخی ماموریت استقامت بود.
بینگ جدید که نسخه‌ای از جی پی تی ۴ را اجرا می‌کند سهم خود را در نگارش متن‌های آزار دهنده و توهین آمیز نشان داده است: به کودکان توهین‌های قومیتی را آموزش می‌دهد، شعار‌های نازیستی را تبلیغ کرده و نظریه‌های علمی را ابداع می‌کند.
امروز اگر می توانیم به روسیه صادرات کاتالیست داشته باشیم، تولید کک اسفنجی را در کشور داریم، تاپ درایوهای پیشرفته تولید می کنیم و به تجهیز پالایشگاه ها در کشورهای دیگر می پردازیم، ثمره توجه به استفاده از توان و تخصص داخلی در قالب سیاست تولید بار اول است.
یک شرکت دانمارکی روشی را برای بازیافت پره های توربین‌های بادی که طبیعت را به شدت آلوده می‌کنند، ابداع کرده است.
سنتی‌وی (SentiV) یک ربات بازرس مجهز به حسگر‌ها و دوربین‌های مختلف است که می‌تواند به دستیار جدید کشاورزان تبدیل شود.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بر استفاده و جایگزینی توربین‌های ساخت کشور به جای توربین‌های در حال استفاده این شرکت تاکید کرد.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
امروز وعده خدمت مادام‌العمر را به همه می‌دهم. او سخنرانی خود را در حالی که قاب عکس ملکه روی میزش بود، در مقابل دوربین‌های تلویزیون انجام داد.
اسنپ چت به تازگی ویژگی دوربین دوگانه را راه اندازی کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا از هر دو دوربین جلو و پشتی دستگاه خود به طور همزمان برای گرفتن عکس و فیلم استفاده کنید. این شرکت می‌گوید دوربین اسنپ چت یکی از پرکاربردترین دوربین‌های جهان است.
نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: اگر طرف مقابل مذاکرات تحریم‌های جدید اعمال کند متضرر می‌شود، ما سانتریفیوژها را تقویت، دوربین‌های نظارتی را خاموش و از حضور جاسوسان آژانس جلوگیری می‌کنیم.
نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: اگر طرف مقابل مذاکرات تحریم‌های جدید اعمال کند متضرر می‌شود، ما سانتریفیوژها را تقویت، دوربین‌های نظارتی را خاموش و از حضور جاسوسان آژانس جلوگیری می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ