رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه ارزان قیمت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای دو تیم ذوب آهن و سپاهان اصفهان قبل از دربی امروز این شهر شارژ مالی شدند.
در خصوص پرداخت شارژ ساختمان توافق بین مالک و مستأجر شرط است یعنی قبل از دریافت ملک توسط مستأجر باید توافقی بین مالک مستأجر در این رابطه صورت گیرد.
ممکن است این سوال مطرح شود که وظیفه پرداخت شارژ ساختمان برعهده مستأجر یا صاحب خانه است که در خصوص رویه قانونی آن صحبت شده است.
باتری «گلکسی زد فولد ۵» در صورت شش ساعت استفاده روزانه از صفحات بیرونی و درونی این گوشی تا ۴۸ ساعت به شارژ مجدد نیاز نخواهد داشت.
مرسدس بنز EQS ۵۸۰ با ظرفیت ۵ سرنشین از در کمتر از ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و با یک بار شارژ کامل بیش از ۷۰۰ کیلومتر مسیر می‌پیماید.
معاون رفاه وزارت کار گفت: دولت علاوه بر شارژ ۸۰ هزار تومانی، مابه التفاوت نرخ تورم ۱۱ قلم کالای اساسی مشمول خرید با کالابرگ الکترونیک بر اساس پایه قیمتی اردیبهشت را نیز پرداخت می کند.
معاون رفاه وزارت کار گفت: دولت علاوه بر شارژ ۸۰ هزار تومانی، مابه التفاوت نرخ تورم ۱۱ قلم کالای اساسی مشمول خرید با کالابرگ الکترونیک بر اساس پایه قیمتی اردیبهشت را نیز پرداخت می کند.
شارژ معکوس سامسونگ می‌توانید دیوایس‌های دیگر خود را در مواقع ضروی شارژ کنید تا بتوانید در هر زمان حتی بدون برق و وجود پاور بانک از لوازم جانبی خود استفاده کنید. در واقع تکنولوژی شارژ معکوس گوشی شما را به یک شارژر تبدیل کرده و با استفاده از آن می‌توانید دیوایس‌هایی که از فناوری Qi پشتیبانی می‌کنند را شارژ کنید.
در شرایطی که بیش از یک سال از آغاز دوره جدید پرداخت یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار می گذرد، قرار است امشب یارانه نقدی دوباره به حساب های بانکی واریز شود، البته با این نکته مهم که مبلغ واریزی برای افراد تفاوت هایی دارد.
امشب کالابرگ الکترونیکی به ازای هر فرد در ۳ دهک اول، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان شارژ می شود.
امشب کالابرگ الکترونیکی به ازای هر فرد در ۳ دهک اول، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان شارژ می شود.
اعضای تیم استقلال چند ساعت مانده به دربی پایتخت شارژ مالی شدند.
در آستانه بازی با نساجی، بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس به حساب آن‌ها واریز شد.
اپل می‌گوید بیتس استودیو بادز پلاس با هربار شارژ تا ۹ ساعت موسیقی پخش می‌کند و شارژدهی محصول به‌لطف کیس به ۲۷ ساعت می‌رسد. تنها ۵ دقیقه شارژ به شما امکان می‌دهد تا یک ساعت موسیقی گوش دهید و تماس برقرار کنید.
باشگاه نفت مسجدسلیمان بخشی از قرارداد اعضای تیم خود را پرداخت کرد.
اعضای تیم فوتبال پیکان در آستانه دیدار با پرسپولیس شارژ مالی شدند.
باشگاه نفت مسجدسلیمان به بازیکنانش برای کسب برد مقابل ذوب‌آهن، پاداش پرداخت کرد.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین فروردین‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه‌شنبه (یکم فروردین‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
کاربری با استفاده از باتری‌های ۵۰e سامسونگ، ظرفیت باتری گلکسی A۳۲، ۵G را به‌طور چشمگیری افزایش داده است.
یک شرکت سازنده خودروهای برقی در چین از راه اندازی هزار مرکز جدید تعویض و دریافت باتری های شارژ شده در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
با این خودرو می‌توانید مسافت ۲۵۰ مایل را با یک بار شارژ طی کنید. ASKA A ۵ به اندازه یک خودروی شاسی‌بلند و اولین خودروی الکتریکی چهار نفره جهان است که با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی در حدود ۲۵۰ مایل هوایی را طی کند.
بعد از دو برد ارزشمند و در آستانه دیدار حذفی مقابل پیکان، مدیریت این تیم اقدام به شارژ مالی اعضای تیم کرد.
در صورتی که میخواهید از باتری گوشی هوشمند خود حداکثر استفاده را ببرید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه نمایید.
یک زیرمجموعه خودروسازی جیلی تصمیم دارد اتومبیل برقی با باتری بسازد که در ۱۰ دقیقه ۸۰ درصد شارژ می شود و می تواند با یک بار شارژ هزار کیلومتر را طی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ