در آستانه شروع دیدار بسکتبال دو تیم ایران و ژاپن، بسیاری از سکوهای سالن آزادی، خالی از تماشاگر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس احتمال جذب بازیکن از استقلال را ضعیف و کم دانست.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: بی ثباتی در مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس لطمات جبران ناپذیری به آنها وارد کرده است.
پیشکسوت استقلال پیرامون مسائل این باشگاه و همچنین تیم ملی نکات قابل توجهی را مطرح کرده است.
سیاوش یزدانی که به دلیل عملکرد ضعیف در لیست مازاد ساپینتو قرار گرفت ، چنین بندهایی در قراردادش داشت و مشخص نیست چگونه این شروط را به آجورلو تحمیل کرده است؟!
رئیس جمهور تونس در پی اعتصابات گسترده بخش آموزشی و فقدان برخی کالاهای اساسی در این کشور، ورزای آموزش و کشاورزی را برکنار کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه با توجه به بازی ضعیف و دور از انتظاری که استقلال مقابل تراکتور به نمایش گذاشت گفت: برخی‌ها حس می‌کنند عملکرد بازیکنان شک برانگیز شده است.
سازمان خصوصی‌سازی با صدور اطلاعیه‌ای در خصوصی اظهارات مدیران عامل سابق و فعلی باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه داد.
نتایج ضعیف و فوتبال نه چندان خوب ارائه شده استقلال، بازی آنها برابر تراکتور در جام حذفی را حیثیتی خواهد کرد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به در پیش بودن دیدار برابر تراکتور گفت: آبی پوشان باید این دیدار را با سرمربی در کنار زمین برگزار کنند که اتفاق خوبی نیست.
کاپیتان باتجربه صنعت نفت در حرکتی عجیب پیش از به ثمر رسیدن گل استقلال به سرمربی تیم گفت بازی تمام شده است.
کارشناس فوتبال با بیان این که سرخابی‌ها با احتیاط بازی کردند و نمی‌خواستند بازنده این دیدار حساس شوند، گفت: استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد اما دفاع و دروازه‌بان این تیم خوب نبودند.
جنبش النهضه تونس در واکنش به استقبال ضعیف مردم این کشور از انتخابات پارلمانی اعلام کرد که این انتخابات هیچگونه مشروعیتی ندارد و به منزله سلب اعتماد از «قیس سعید» است.
خبرنگار وبگاه عربی ۲۱ که در یکی از بزرگترین دفاتر اخذ رای انتخابات پارلمانی تونس در پایتخت این کشور حضور دارد، در گزارشی از استقبال ضعیف مردم از این انتخابات خبر داد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که دربی پیش رو کیفیت بالایی نخواهد داشت، گفت: استقلال با سرمربی پرتغالی خود به بلوغ تاکتیکی رسیده و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران انتقاداتی را به تاکتیک تیم ملی در جام جهانی وارد کرد.
رییس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: کمبود ویلچر و عدم تامین اعتبارات از سوی هیات‌های استانی برای تهیه ویلچر سبب شده تا بانوان استقبال خوبی از این رشته نداشته باشند.
جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای از استقبال ضعیف مردم بحرین از انتخابات فرمایشی پارلمانی در این کشور خبر داد.
انتشار تصاویری از مراکز اخذ رای در اراضی اشغالی حکایت از آن دارد که جامعه صهیونیستی استقبال ضعیفی از انتخابات کنست در ساعات آغازین آن داشته است.
هر کدام از شما که دارای ایده، طرح و برنامه برای رفع مسائل مبتلا به در قوه قضاییه هستید و این توانایی را دارید که با امکانات و مقدورات موجود، ضمن ارائه تضمین، نسبت به رفع این مسائل اقدام کنید، آمادگی خود را اعلام دارید و اطمینان داشته باشید که ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.
وینگر تیم فوتبال استقلال با انتقاد از داور گفت: غیر از صحنه پنالتی نساجی شاهد بازی کاملاً یک طرفه بودیم.
پیشکسوت فوتبال گفت: در دیدار استقلال برابر نفت مسجد سلیمان خط هافبک این تیم فوق العاده ضعیف بود و همین مسئله باعث شد آبی‌ها دو امتیاز را از دست بدهند.
بازیکن نفت مسجدسلیمان معتقد است که آنها موقعیت های بهتری نسبت به استقلال داشته اند.
عملکرد ضعیف لیورپول در شروع فصل جدید باعث تعجب و نگرانی هواداران این تیم و بسیاری از فوتبال‌دوستان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ