کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: بی ثباتی در مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس لطمات جبران ناپذیری به آنها وارد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال با تاکید بر این که ضعف مدیریت در سالهای اخیر لطمات جبران ناپذیری به استقلال وارد کرده است گفت: این که قرارداد یک سرمربی در فرودگاه امضا شود اقدامی «نوبرانه» است.
کارشناس فوتبال با تاکید بر این که ضعف مدیریت در سالهای اخیر لطمات جبران ناپذیری به استقلال وارد کرده است گفت: این که قرارداد یک سرمربی در فرودگاه امضا شود اقدامی «نوبرانه» است.
استقلال از لحاظ برنامه‌ریزی و جذب بازیکن از رقبا عقب‌تر باشد. این مورد را می‌شود با بالابردن فشار تمرینات جبران کرد، ولی واقعیت این است که رضایت هواداران و دلگرمی کادر فنی را نمی‌شود به این سادگی فراهم کرد. استقلالی‌ها در روز‌های اخیر مدام شاهد تقویت رقبا بوده و خودشان در موضع ضعف قرار داشته‌اند. حالا که علی خطیر آمده و مدیریت این باشگاه سروسامانی پیدا کرده است، به نظر می‌رسد غیر از جذب چند بمب نقل و انتقالاتی، چیز دیگری نتواند این تیم را از شرایط کنونی نجات دهد.
احمد عربانی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن فساد مالی و ضعف مدیریتی باشگاه استقلال را دستمایه طنز خود قرار داده است.
سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ضرباتی که این رشته خورده و می‌خورد از ضعف مدیریت بوده و چند سال دیگر هم تاثیرات آن ادامه دارد.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: بدیهی است با توجه به توان باروری ضعیف یوزپلنگ‌ها به ویژه توان اسپرمی نر‌ها که در مطالعات مختلف به آن اشاره شده، عدم موفقیت بارداری یوز ماده در همان سال اول پس از جراحی سزارین، نگران کننده نیست و می‌توان از فرصت‌های بعدی برای ادامه فرآیند تکثیر یوزپلنگ آسیایی از این یوز ماده استفاده کرد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: فاطمی امین فرد پاک دستی است اما توان مدیریتی او ضعیف است.
پیشکسوت استقلال پیرامون مسائل این باشگاه و همچنین تیم ملی نکات قابل توجهی را مطرح کرده است.
نماینده مردم بابلسر در مجلس گفت: تیم اقتصادی دولت بدون برنامه و ضعیف است و مردم باید تاوان سوء مدیریت و ناکارآمدی مسئولان را دهند.
فاطمی امین گفت: وضعیت اقتصادی در قالب شاخص‌های کلان روند بسیار خوبی دارد، اما به این معنا نیست که مسائل ما حل شده است. چرا که ریشه اصلی مشکلات ما، بهم ریختگی سازوکاری است.
دولت ترکیه در پی زلزله ازمیت در سال ۱۹۹۹ به سوءمدیریت بودجه‌های امدادی و ناتوانی در بهبود زیرساخت‌ها متهم شد. این سوءمدیریت موجب شد که این کشور در زمانی که با بحران اقتصادی بزرگتری مواجه بود، میلیارد‌ها دلار خسارت را متحمل شود. در آن زمان پیامد‌های این فاجعه، مدیریت ضعیف دولت و سیاست‌های اقتصادی شکست‌خورده را برجسته کرده و زمینه را برای پیروزی حزب عدالت و توسعه در انتخابات سال ۲۰۰۲ باز کرد.
گروهی از هواداران پاری سن ژرمن با حضور در تمرین امروز این تیم خواهان توضیح کادر فنی و مدیریت باشگاه بابت نتایج ضعیف در مسابقات اخیر شدند.
به نظر می‌رسد سفر مجدد گرشاسبی به کانادا برای ملاقات با دخترش ، برنامه بعدی و تکراری این مدیر بازنشسته دولتی باشد که مشخص نیست چگونه با این کارنامه ضعیف همچنان پست مدیریتی می‌گیرد.
کسب نتایج ضعیف توسط اورتون در فصل جاری لیگ برتر کاسه صبر هواداران را لبریز کرده و باعث اعتراض‌های گسترده آنها به مالک و مدیریت باشگاه شده است.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم ۴۳ سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم، چون در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: برخی مدیران شایستگی مدیریت در پست‌ها را ندارند و یا انگیزه کار و درکی از واقعیت کشور ندارند که همین ضعف مدیریت باعث می‌شود در خط دشمن حرکت کنند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم 43 سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم چراکه در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید به صورت جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشی، خداوند نظر خود را از ما برمی‌گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید: «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله»: کشوری که آب و خاک دارد، ولی نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد، خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوءاستفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین و همه و همه باید رعایت کنند.
وضعیت خاک به دلیل صنعتی شدن یا مدیریت ضعیف زمین‌های کشاورزی در بسیاری از نقاط دنیا در حال بدتر شدن است. روز جهانی خاک مردم جهان را تشویق می‌کند تا به راه‌های پایدار برای مدیریت منابع خاک فکر کنند.
یوسفی در رابطه با ضعف‌های موجود و نیاز به اصلاحات در کابینه گفت: الان بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونان وزرا نیاز است که تغییر کنند. خود آقای رئیس‌پجمهور هم نیاز به ترمیم در بدنه مدیریت دولت را قبول دارد.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به طرح برخی پرسش‌ها از متولیان مدیریت آلودگی هوا پرداخت و گفت: تا کی باید خون دل این دو خودروساز داخلی را بخوریم؟ تا کی باید خودروی ضعیف به مردم تحویل دهیم؟ چرا نمی‌توانیم از خودرو‌های با کیفیت بالاتر استفاده کنیم؟ چرا نباید خودرو‌های هیبریدی و برقی تولید کنیم و سرعت تولید آن پایین است؟ تا کی باید به خودروسازان و سازندگان موتورسیکلت فرصت دهیم؟
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با توجه به بارش‌های صورت گرفته افزود: در این راستا دستورات لازم برای آمادگی عوامل مدیریت بحران صادر شده و بر اساس شدت و ضعف بارش‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.
داریوش سجادی کارشناس مسائل بین الملل گفت:در قضیه مهساامینی روابط عمومی نیروی انتظامی ضعیف عمل کرد و مدیریت بحران صورت نگرفت.
نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: مشکل وزارت صنعت، معدن و تجارت ضعف مدیریت است و مشکل این وزارتخانه با تفکیک حل نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ