سازمان خصوصی‌سازی با صدور اطلاعیه‌ای در خصوصی اظهارات مدیران عامل سابق و فعلی باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چقدر شفاف سازی بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشیم، امکان پایش و پیش بینی بیشتر امور به وجود می‌آید و به نفع کلیت کشور و مردم است. شفاف سازی دارایی‌های شرکت‌های دولتی نیز اهمیت بالایی دارد. این روند از خیلی وقت پیش قرار بود شروع شود.
در بین تیم‌های مدعی، این تیم تا به اینجا در بازار نقل‌و‌انتقالات، بدترین عملکرد را داشته که چنین موضوعی در ادامه راه و در صورت برطرف‌نشدن مشکل، می‌تواند لطمه بیشتری بر پیکر تیمی بزند که دو فصل پیش قهرمان لیگ برتر ایران شده است.
سرمربی تیم ملی ایران عملکرد بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس را از نزدیک زیر ذره بین خواهد گرفت.
مدافع استقلال نیز در پایان دیدار با آلومینیوم، به شدت از عملکرد علی فتح‌الله‎‌زاده و مدیران باشگاه انتقاد کرد.
پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.
استقلال روز گذشته بازی پر فشاری را در برابر ذوب آهن پشت سر گذاشت، به خصوص که مشکلات مالی هم موجب اعتراض دست جمعی بازیکنان به عملکرد مدیریت باشگاه شد.
در پیام نوورزی حسین طلاکش نائینی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین آمده است : سلامت مالی، یکی از مهمترین دستاوردهای بانک کارآفرین است؛ چنانچه با پایبندی به بخشنامه های نهاد نظارتی و طبق آمارهای منتشر شده، در این زمینه دارای شاخصهای عملکردی مناسب بوده است. این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که بانک علیرغم تلاطم های موجود در اقتصاد کلان کشور بویژه در سال۱۴۰۱، انضباط پولی خود را حفظ کرده و نقشی غیرسازنده در رشد نقدینگی ایفا نکرده است.
برخی هلدینگ ها و شرکت های زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در سال جاری با چندین پله صعود نسبت به سال گذشته در ردیف های بالاتری در میان شرکت های برتر ایران جای گرفتند.
در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمال تعجب حکم شفافیت‌زا و مهم در زمینه مقابله با فساد و ناکارآمدی از تبصره ۲ لایحه بودجه ۱۴۰۲ توسط سازمان برنامه و بودجه حذف شده است و این امر سبب شده است که نمایندگان مجلس نسبت به بازگرداندن این حکم در کمیسیون تلفیق اقدام کنند.
عملکرد علیرضا بیرانوند در چارجوب دروازه پرسپولیس نشان از عطش او برای پاک کردن رکورد رقیب اصلی اش در تیم ملی ایران دارد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد داور بازی استقلال و تراکتور در جام حذفی گفت: بهترین قضاوت را از کوپال ناظمی دیدم.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد داور بازی استقلال و تراکتور در جام حذفی گفت: بهترین قضاوت را از کوپال ناظمی دیدم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان ملی پوش دو تیم استقلال و پرسپولیس باید عملکرد خوبی در دربی داشته باشند، گفت: مردم انتظار زیادی از بازیکنانی دارند که در جام جهانی حضور داشتند.
شفر می‌گوید نوسانات ایران در جام جهانی برایش قابل هضم نبوده و شگفتی این جام برای او عملکرد ایران بوده نه حذف آلمان.
وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال از عملکرد تیم ملی مراکش در جام جهانی تمجید کرد.
تغییر رنگ غالب ارنج اصلی تیم ملی ریشه در تفاوت عملکرد پرسپولیس و استقلال در این 2دوره تاریخی دارد.
معاون مالی و سرمایه انسانی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته از اعضا، مهمترین مطالبه فرهنگیان وجود شفافیت در صندوق بوده است.
ستاره ریزنقش استقلال در ۲ هفته اخیر عملکردی ناموفق در ترکیب آبی‌ها داشته و همچنین نتوانسته نظر مساعد کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران را هم جلب کند.
دروازه‌بان باتجربه استقلال توانست عملکرد درخشانی را از خود در مصاف با تیم ملی سنگال به جای بگذارد.
عملکرد دو بازیکن جوان استقلال موجب شده تا بازیکنان در اردوی تیم ملی به وجد بیایند.
هافبک اسبق تیم ملی و استقلال با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش در جدال با اروگوئه مدعی است که بازگشت این مربی پرتغالی باعث شده تا نظم بازیکنان کاملا مشهود باشد.
کی‌روش مربی خیلی خوبی است و پیش از این هم عملکرد خوبی در تیم ملی ایران داشت. امیدوارم در بازگشت دوباره‌اش هم بتواند خوب کار کند و ایران در جام‌جهانی موفق باشد
کارشناس صنعت بانکی گفت: با روند روبه رشد ارائه خدمات، بانک‌ها باید خودشان را با فناوری‌های روز تطبیق داده و به سمت توسعه گام بردارند.
جمعه گذشته و در شرایطی که انبوه مسافران مسیر بازگشت به شهر و دیار خود را در پیش گرفته و راه‌های ارتباطی به ویژه در مبادی ورودی شهر‌ها با ترافیک سنگین و حتی گره خورده مواجه بود، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که هرچند کوتاه بود و فاقد توضیحات، بسیاری را شوک زده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ