یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران انتقاداتی را به تاکتیک تیم ملی در جام جهانی وارد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریم درباره روز حادثه گفت: آن روز هم مثل همیشه با هم درگیر شدیم و او کتکم زد و من برای ترساندش ظرف اسید را به او نشان دادم که به یکباره محمود عصبانی شد و خواست به من حمله کند که ظرف اسید را روی صورتش پاشیدم، وقتی روی زمین افتاد و فریاد می‌کشید همان موقع پشیمان شدم، خودم به سرعت او را به بیمارستان رساندم، اما زنده نماند. باور کنید من نمی‌خواستم همسرم را بکشم.
شاید تصمیمی احساسی به نظر بیاید اما می توان یکبار برای همیشه شماره 24 را در فوتبال ایران به بایگانی سپرد.
علیرضا منصوریان در مصاف تدارکاتی با ذوب‌آهن یکبار دیگر مثل همیشه سرحال و پرانرژی بود.
هیچ‌کدام از تصمیمات شورای رقابت را تمکین نمی‌کنند. با به‌کارگیری نیرو‌های متخصص انقلابی در این شرکت‌ها یک‌بار برای همیشه به این قصه پرغصه و تکراری پایان بدهند.
علیرضا بیرانوند صفحه‌ای در توییتر ندارد و جملات منتسب به او تکذیب می‌شود.
ضربه‌ای که به سرش خورده بود بی‌تأثیر نبود، اما فکر می‌کنم غم و غصه خیلی او را ضعیف کرده بود. بعد از طلاقش پسرش را دیر به دیر می‌دید و همیشه دلتنگ او بود. حتی یک بار به من گفت می‌خواهم خودکشی کنم! من او را نصیحت کردم و دلداری‌اش دادم تا آرام شود.
براساس سیاست‌های توییتر، کاربران باید حداقل هر ۳۰ روز یک‌بار به حساب کاربری خود وارد شوند تا اکانت‌شان برای همیشه از بین نرود. اما ماسک می‌گوید این شرکت در حال حاضر صرفاً به‌سراغ حذف اکانت‌هایی خواهد رفت که چندین سال است فعالیتی نداشته‌اند.
سرخ‌ها در شرایطی باید مقابل مس کرمان دست به عصاتر از همیشه باشند که در نیم فصل اول نیز شرایط تقریبا مشابهی را به سلامت گذرانده بودند.
شهلا به من گفت از شوهرش متنفر است و حتی یک بار هم با باز کردن شیر گاز می‌خواسته او را خفه کند که شوهرش متوجه بوی گاز شده بود. این اواخر شهلا همیشه می‌گفت دیگر نمی‌توانم همسرم را تحمل کنم و از من خواست تا همسرش را از سر راه بردارم تا با من ازدواج کند. طبق نقشه‌ای که باهم کشیده بودیم شهلا با دو فرزندش از خانه خارج شد و من وارد خانه شدم و شهرام را در خواب با دو ضربه چاقو کشتم و به سرعت از آنجا خارج شدم. باور کنید فریب حرف‌های شهلا را خوردم و حالا هم پشیمانم.
اولین بار یکی از زنان‌های محله قدیمی دیده بود. باورش نشده و رفته بود از نزدیک زل زده بود به چهره و چشم‌های آفاق‌الدوله و بعد یکباره جا خورده بود. خودش بوده. آفاق‌الدوله با همان غرور و قر و فری که همیشه داشته و حالا با همان شکل و شمایل همیشگی گوشه خیابان ایستاده و داشته گدایی می‌کرده و از دیدن زن‌ِ آشنای هم‌محله‌ای هم اصلاً نگران نشده و جا نخورده بود.
حجت‌الاسلام و المسلمین غلام‌حسین محسنی‌اژه‌ای شامگاه روز پنجشنبه (۲۴ آذرماه) در شورای قضایی استان زنجان با تاکید بر تعیین تکلیف اموال تملیکی، اظهار کرد: در راستای پیگیری وضعیت این کالا‌ها گزارشی تهیه و در اختیار رئیس قوه قضاییه قرار گیرد تا یک بار برای همیشه وضعیت این کالا‌ها که در انبار‌ها مانده‌اند مشخص شود. این کالا‌ها با توجه به تعیین تکلیف نشدن در حال از بین رفتن است.
احسان حاج صفی به عنوان رهبر تیم ملی در مصاف با ولز یکبار دیگر کیفیت خود را به نمایش گذاشت.
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: بهتر است طرف های غربی یکبار برای همیشه دبه کردن را کنار گذاشته و در چهارچوب فنی در مسیر حصول توافق برد - برد گام بردارند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما مصمم هستیم تا منازعه موجود بین آذربایجان و ارمنستان یک بار برای همیشه خاتمه پیدا کند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما مصمم هستیم تا منازعه موجود بین آذربایجان و ارمنستان یک بار برای همیشه خاتمه پیدا کند.
نمایند مردم شیروان در مجلس گفت: انتظار داریم رئیس‌جمهور لایحه‌ ساماندهی کارکنان دولت را به مجلس بفرستد و مجلس نیز از آن حمایت‌ می‌کند؛ با این کار یک بار برای همیشه تبعیض‌ها برچیده می‌شود.
این روزها پس از اعتراضاتی که با ماجرای مهسا امینی شروع شد، دوباره موضوع حق قانونی اعتراض، الزامات و بسترهای لازم برای تحقق آن به خصوص پس از تبدیل شدن برخی اعتراضات به آشوب و ناامنی، داغ شده است. موضوعی که رئیس‌جمهور هم به آن اشاره کرد و گفت: یک وقت اعتراض، نقد و سخن مخالفی وجود دارد که هیچ اشکالی ندارد و باید شنیده شود و شنیدن آن به اصلاح امور کمک می‌کند. چه اشکالی دارد که برای گفتگو، نقد و حتی اعتراض مراکزی اختصاص پیدا کند؟ این امر در قانون اساسی هم جایگاه دارد.
هنوز هیچ مطالعه‌ای صورت نگرفته که یک بار برای همیشه توضیح دهد که آیا مردان و زنان متفاوت به دنیا می‌آیند یا صرفا مشروط به تناسب نقش‌های جنسیتی خاص هستند و این موضوع هنوز به عنوان موضوعی پیچیده باقی مانده است.
مهدی طارمی درغیاب سردار آزمون یکبار دیگر در پست وینگر چپ به کار گرفته شده است.
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: باید در یک بازه زمانی مشخص تکلیف مذاکرات روشن شود تا تولید کنندگان و سرمایه گذاران از این بلاتکلیفی در بیایند.
یک مهلت یک ماهه به افغانستان، و در این فاصله، لایروبی انهار و آماده‌باش یگان‌های مرزی، موضوع را یکبار برای همیشه حل و فصل خواهد کرد. این تمرینی برای هنگ‌های مرزی ما، و گواهی است عملی بر اقتداری که سالیان سال است از آن دم می‌زنیم. وقتی طالبان در پروژه‌های توسعه‌ای و آبیِ خویش، حسن هم‌جواری را کناری نهاده، جای مهندس ایرانی از تکنوکراتِ ترک و هندی بهره می‌برند تا ایرانی را از مایۀ حیات و ابزار معیشت خویش محروم کنند، بایستی در انتظار پهپاد و جنگندۀ ایرانی باشند.
گوترش گفت: ما نیاز داریم تا همه کشور‌ها بار دیگر به یک جهان عاری از تسلیحات هسته‌ای متعهد شوند و از هیچ تلاشی برای آمدن به پای میز مذاکره به منظور کاهش تنش‌ها و پایان دادن به رقابت هسته‌ای، یکبار و برای همیشه، دریغ نکنند.
سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از ۶ منزل در شمال تهران
بنا طی سال‌ها فعالیت خود در تیم ملی کشتی فرنگی، بارها به دلایل مختلف از سرمربیگری تیم ملی به یکباره کنار کشیده و باید دید آیا اینبار برای همیشه قید تیم ملی را زده یا دوباره به اردو بازمی‌گردد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ