سیاوش یزدانی که به دلیل عملکرد ضعیف در لیست مازاد ساپینتو قرار گرفت ، چنین بندهایی در قراردادش داشت و مشخص نیست چگونه این شروط را به آجورلو تحمیل کرده است؟!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران گفت: ما به واسطه ی استفاده از توانمندی های داخلی و استفاده از یک شاهکار مهندسی توانستیم در یک اقدام ابتکاری خود را برای برداشت روزانه 12 الی 15 میلیون متر مکعب گاز از این فاز آماده کنیم که با برداشت سکو از فاز 12 و انتقال و نصب آن در فاز 11 با پیمایش بیش از 550 کیلومتر این ابتکار مهم کامل شد.
بررسی آمارهای رسمی نشان می دهد که قاچاق پوشاک که طی سالهای گذشته به ۲.۶ میلیارد دلار رسیده بود هم اکنون به یک میلیارد و ۱۳۹ میلیون دلار رسیده است.
وزیر نفت گفت: با بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی علاوه بر جبران ناترازی گاز سالانه بین ۴ تا ۵ میلیارد دلار درآمد خواهیم داشت.
شرکت نفت عربستان سعودی (آرامکو) و شرکت فرانسوی «توتال» در بیانیه‌ای مشترک خبر از امضای توافقی ۱۱ میلیارد دلاری دادند.
اهواز- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبه گندم کاران استان پرداخت شده است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون دلار ارز تخصیص یافته است.
این نماد پنج‌متری در برخی مناطق بیشتر است و نشانی از آن‌ها در برخی از محله‌ها هم نیست. دور تا دور میدان هفت تیر را نماد‌ها پر کرده حتی یکی از آن‌ها در جای خالی مجسمه مدرس نشسته است.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری درمحله تجریش محدوده باغ فردوس حدود ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نقدینگی نیاز است.
عضو هیئت مدیره انجمن ملی صنعت پخش گفت: در حال حاضر شرکت‌های پخش دارو بیش از ۱۰ تا ۱۱ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارند.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه تجارت غیرنفتی ایران با اعضای شانگهای به بیش از ۳۸.۸ میلیارد دلار رسید.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که مبالغ اختصاص داده شده به این رشته کفاف هزینه ها را نمی دهد گفت: کمیته ملی المپیک، یک و نیم میلیارد به کشتی داده اند و بابت این مقدار نیز منت می گذارند.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که مبالغ اختصاص داده شده به این رشته کفاف هزینه ها را نمی دهد گفت: کمیته ملی المپیک، یک و نیم میلیارد به کشتی داده اند و بابت این مقدار نیز منت می گذارند.
درآمدهای مالیاتی در ۱۱ ماه سال جاری به ۴۲۸ هزار میلیارد تومان رسید؛ بنابراین تاکنون ۱۰۶ درصد درآمدهای مالیاتی محقق شده است.
نقشه شوم شوهر برای فرار از مهریه ۱۱ میلیارد تومانی
عضو کمیسیون تجارت خارجی و بین الملل خانه صمت ایران گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۱ میلیارد دلار کالا بین ایران و ترکیه مبادله شده که سهم صادرات ۶.۴ و سهم واردات ۴.۶ میلیارد دلار بوده است.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال ۱۴۰۰ در ۲۷ شهر آلوده کشور، حدود ۲۱ هزار مرگ و میر منتسب به آلودگی هوا و ۱۱.۳ میلیارد دلار خسارت گزارش شده است.
تصویری تماشایی از رونمایی تلویزیون تاشوی ۱۰۵ اینچی، با قیمت ۳۰۰ هزار دلار را ببینید.
معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال به حساب اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.
مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی ایران در پژوهشی در خصوص وضعیت حمل و نقل کشور، چالش های این بخش را به دو قسمت میان و کوتاه مدت تقسیم کرده است.
بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان از محل بازپرداخت تسهیلات و باقیمانده تعهدات بانک‌ها و صندوق توسعه ملی به موضوع اشتغال روستاییان و عشایر کشور اختصاص می‌یابد.
طبق توافق صورت گرفته بین باشگاه‌های تراکتور و استقلال، قرار است کاوه رضایی در نیم‌فصل به جمع آبی‌پوشان تهرانی بازگردد و به این ترتیب این بازیکن تنها در ۱۱ بازی آینده می‌تواند تراکتوری‌های را در لیگ برتر همراهی کند.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ