جنبش النهضه تونس در واکنش به استقبال ضعیف مردم این کشور از انتخابات پارلمانی اعلام کرد که این انتخابات هیچگونه مشروعیتی ندارد و به منزله سلب اعتماد از «قیس سعید» است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع اماراتی اعلام کردند که دور پنجم انتخابات مجلس ملی این کشور در اکتبر آینده برگزار خواهد شد.
انتخابات پارلمانی کویت از ساعت هشت صبح به وقت محلی در میان تدابیر شدید امنیتی آغاز شده است.
درحالیکه انتخابات پارلمانی یونان که از صبح امروز آغاز شد، مراحل ابتدایی شمارش آراء را سپری می‌کند، نتایج اولیه از پیشتازی حزب راست‌گرای حاکم حکایت دارد.
با شمارش حدود 89 درصد آراء انتخابات پارلمانی ترکیه، «ائتلاف جمهور» به رهبری حزب عدالت و توسعه با کسب 323 کرسی پیشتاز انتخابات است.
رئیس جمهور تونس به راز عدم مشارکت تونسی ها در انتخابات پارلمانی این کشور اشاره کرد.
دور دوم انتخابات تونس از صبح امروز در شرایطی آغاز شده که عدم وجود تبلیغات انتخاباتی از سوی کاندیداها، فضای رقابتی از این انتخابات را دور کرده است.
هیئت عالی انتخابات تونس موعد برگزاری دور دوم انتخابات پارلمانی این کشور را اعلام کرد.
رئیس جمهور تونس تلاش کرد مشارکت ضعیف مردم تونس در انتخابات پارلمانی این کشور که در ابتدا هشت درصد و سپس ۱۱ درصد اعلام شد، را توجیه کند.
کمیسیون انتخابات تونس اعلام کرد که مشارکت بسیار کم در انتخابات باعث شده که تنها ۲۱ نامزد در دور اول انتخابات پارلمانی پیروز شوند.
کمیسیون انتخابات تونس اعلام کرد که مشارکت بسیار کم در انتخابات باعث شده که تنها ۲۱ نامزد در دور اول انتخابات پارلمانی پیروز شوند.
مشارکت بسیار ضعیف ۸.۸ درصدی مردم تونس در انتخابات پارلمانی این کشور، به منزله یک زلزله سیاسی توصیف شده که پیام های واضح و آشکاری برای «قیس سعید» رئیس جمهور این کشور دارد.
خبرنگار وبگاه عربی ۲۱ که در یکی از بزرگترین دفاتر اخذ رای انتخابات پارلمانی تونس در پایتخت این کشور حضور دارد، در گزارشی از استقبال ضعیف مردم از این انتخابات خبر داد.
همزمان با آغاز انتخابات پارلمانی تونس، رئیس جمهور این کشور در سخنانی مردم را به مشارکت در این انتخابات دعوت کرد.
نخستین انتخابات پارلمانی تونس بر اساس قانون اساسی جدید، در میان تحریم گسترده احزاب سیاسی این کشور، از صبح امروز شنبه آغاز شد.
امروز شنبه انتخابات پارلمانی در مالزی در حالی آغاز شده که پیش بینی ها حاکی از آن است که ائتلاف مخالفان به رهبری «انور ابراهیم» می تواند اکثریت کرسی های پارلمان را بدست آورد.
وبگاه رادیو مونت کارلو در گزارشی اعلام کرد که مقامات بحرین در شرایطی انتخابات پارلمانی در این کشور را برگزار کرد که گروه های اصلی مخالف و شخصیت های اپوزیسیون را سرکوب کرده است.
انتشار تصاویری از مراکز اخذ رای در اراضی اشغالی حکایت از آن دارد که جامعه صهیونیستی استقبال ضعیفی از انتخابات کنست در ساعات آغازین آن داشته است.
بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست رژیم صهیونیستی از امروز یکشنبه (دو روز پیش از موعد رسمی آن) با اخذ رای از نظامیان، آغاز شد.
انتخابات اخیر کویت از نظر تغییر ترکیب مجلس و ورود گروه‌های حاشیه‌ای به پارلمان، مجلسی منحصر به فرد در نوع خود است.
احزاب مخالف بحرینی تاکید کردند که انتخابات پارلمانی و شهرداری در بحرین یک روند ساختگی و فاقد مشروعیت است.
انتخابات زودهنگام پارلمانی ایتالیا از صبح امروز یکشنبه در حالی شروع شده و در حال برگزاری است که گمانه زنی هایی درباره نتایج آن و احتمال بروز زلزله سیاسی در اروپا وجود دارد.
مردم ایتالیا فردا برای شرکت در انتخابات سراسری این کشور پای صندوق‌ های رأی می‌روند.
۵ حزب تونسی با تشکیل ائتلاف جدید با عنوان «دفاع از آزادی» اعلام کردند که در انتخابات پارلمانی آینده این کشور شرکت نخواهند کرد.
انتخابات پارلمانی سوئد امروز با رقابتی نزدیک میان سوسیال دموکرات‌ ها و راست‌گرایان افراطی در این کشور درحال برگزاری است؛ انتخاباتی که سرنوشت دولت آتی استکهلم را رقم خواهد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ