کارشناس فوتبال با بیان اینکه با توجه به بازی ضعیف و دور از انتظاری که استقلال مقابل تراکتور به نمایش گذاشت گفت: برخی‌ها حس می‌کنند عملکرد بازیکنان شک برانگیز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکونام درباره رشد کیفی بازیکنان استقلال افزود: بازیکنانی که در استقلال بازی می‌کنند با کیفیت هستند و قطعا بهترین کیفیت را دارند. قطعا بازیکن بزرگ برای باشگاه بزرگ است. بازیکنان شاید در برهه‌ای اشتباهاتی داشته‌اند اما آنها بهترین‌اند و کیفیت واقعی را نشان می‌دهند. من کاری نکردم و این عملکرد حاصل توانایی خودشان است.
عبدالله ویسی می‌گوید شیرازه صنعت نفت پس از دریافت گل اول از استقلال از هم پاشید و در ادامه بازیکنان او نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.
کادر فنی پیکان به دقت عملکرد بازیکنان‌شان را مقابل استقلال زیر نظر دارد.
جواد منافی می‌گوید خط دفاع پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای در مقابل بازیکنان تاثیرگذار استقلال داشته است.
هافبک خلاق پرسپولیس به تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم در فصل اخیر پرداخت.
فوق‌ستاره فوتبال ایران و تیم استقلال در دهه 1360 در گفتگو با اعتماد صحبت‌های تندی علیه سرمربی صنعت نفت آبادان کرده و ضمن اننقاد از عملکرد بازیکنان استقلال، به حمایت قاطعانه از ریکاردو ساپینتو پرداخته است.
بازیکن استقلال می گوید که تیم او در سه بازی گذشته عملکرد مورد انتظار را به نمایش نگذاشته است.
سرمربی تیم ملی ایران عملکرد بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس را از نزدیک زیر ذره بین خواهد گرفت.
پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.
در قرارداد یکی از بازیکنان استقلال رضایت مدیرعامل از عملکرد آن بازیکن پاداش ویژه چند میلیاردی گنجانده شده است.
در قرارداد یکی از بازیکنان استقلال رضایت مدیرعامل از عملکرد آن بازیکن پاداش ویژه چند میلیاردی گنجانده شده است.
استقلال روز گذشته بازی پر فشاری را در برابر ذوب آهن پشت سر گذاشت، به خصوص که مشکلات مالی هم موجب اعتراض دست جمعی بازیکنان به عملکرد مدیریت باشگاه شد.
پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که خیلی از بازیکنان زیر دست ساپینتو بازسازی شده اند؛ نفراتی مانند مهدی قایدی و روزبه چشمی.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر عملکرد بازیکنان این تیم از خط دروازه تا خط هجومی را در مصاف با نفت مسجد سلیمان بسیار خوب ارزیابی کرد.
کارشناس فوتبال و بازیکن سابق استقلال عملکرد این تیم در دیدار برابر ملوان را بدون اشتباه ارزیابی کرد و گفت: بعد از مدتها همه بازیکنان این تیم بدون اشتباه بازی کردند و شاهد نمایش زیبایی بودیم.
کارشناس فوتبال با بیان این که «ریکاردو ساپینتو» با گذشت چندین ماه حضورش در استقلال هنوز ترکیب تیمش را نشناخته است، گفت: عملکرد بازیکنان مقابل تراکتور شائبه برانگیز بود.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اعتراض هواداران به انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان این تیم پرداخت و گفت: این بازیکنان پول های آنچنانی می‌گیرند اما در زمین قدم می زنند!
تبریز- مربی تیم استقلال با انتقاد از عملکرد بازیکنانش مقابل تراکتور، گفت: خواسته هایی که از بازیکنان داشتیم را نتوانستند در زمین پیاده کنند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان با انتقاد از عملکرد تعدادی از بازیکنان این تیم و رفتارهای سرمربی استقلال گفت: این تیم در دیدار با مس مشکلات زیادی داشت که باید برطرف شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان ملی پوش دو تیم استقلال و پرسپولیس باید عملکرد خوبی در دربی داشته باشند، گفت: مردم انتظار زیادی از بازیکنانی دارند که در جام جهانی حضور داشتند.
عملکرد دو بازیکن جوان استقلال موجب شده تا بازیکنان در اردوی تیم ملی به وجد بیایند.
هافبک اسبق تیم ملی و استقلال با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش در جدال با اروگوئه مدعی است که بازگشت این مربی پرتغالی باعث شده تا نظم بازیکنان کاملا مشهود باشد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال عملکرد تیمش در مصاف با نساجی را ستود و آن را در لیگ ایران بی‌همتا دانست.
پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نادیده گرفته شدن برخی بازیکنان در استقلال گفت: عجیب است که ساپینتو از همه داشته‌هایش در این تیم استفاده نمی‌کند تا عملکرد بهتری را شاهد باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ