هر کدام از شما که دارای ایده، طرح و برنامه برای رفع مسائل مبتلا به در قوه قضاییه هستید و این توانایی را دارید که با امکانات و مقدورات موجود، ضمن ارائه تضمین، نسبت به رفع این مسائل اقدام کنید، آمادگی خود را اعلام دارید و اطمینان داشته باشید که ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عناصر تروریستی در پاکستان کاروان حامل مهندسان چینی را در نزدیکی بندر گوارد هدف قرار دادند که در پی آن شماری کشته شدند.
سربازان گمنام امام زمان(عج) در چهارمحال و بختیاری یک جریان انحرافی که قصد اقدامات تبلیغی و هتاکی به مقدسات در ایام محرم را داشتند، متلاشی و عناصر فریب‌خورده این شبکه را دستگیر کردند.
در فاصله یک هفته تا شروع لیگ بیست و سوم، کدام تیم از آمادگی بیشتری برخوردار است؟
نواک جوکوویچ پس از شکست تلخ در فینال گرنداسلم ویمبلدون 2023 کارلوس آلکاراس اسپانیایی را با خود و همچنین راجر فدرر سوئیسی و رافائل نادال اسپانیایی مقایسه کرد.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: ایران تعقیب تروریستها در خارج از مرزهایش را به صورت جدی در دستور کار خود دارد.
منابع عراقی از هلاکت شماری از تکفیری ها در حملات هوایی موفق به مخفیگاههای آنها خبر دادند.
رییس عدلیه گفت: امروز در برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی، دست دشمن برای ضربه زدن به نظام، آشکار است؛ بر همین اساس، دستگاه‌های اطلاعاتی ما باید این جریانات سازمان‌یافته را که با عناصر ضدانقلاب مرتبط هستند، شناسایی و معرفی کنند و مطمئن باشید که این طیف از عناصر به اشد مجازات می‌رسند.
عناصر جزئیات بنای ۱۲ کلیسای قدیمی تهران (ساختمان‌های آجری و خشتی) در قالب پژوهش در پژوهشکده ابنیه و بافت‌های تاریخی-فرهنگی بررسی شد.
وزارت اطلاعات از شناسایی بزرگترین شبکه‌ تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگیری عناصر اصلی شبکه خبر داد.
بر اساس اطلاعیه وزارت اطلاعات، بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شد.
در پی رصد و شناسایی سربازان گمنام امام زمان (عج)، عناصر مرتبط با اغتشاشات کمالشهر دستگیر شدند. / مهر
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت. در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت:در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت؛ در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
وزیر کشور گفت: گزینه‌هایی در دست بررسی است و قطعاً با طی شدن مراحل بررسی گزینه نهایی استاندار تهران به هیات دولت معرفی تا انتخاب شود.
سبزوار ـ استاندار خراسان رضوی گفت: عناصر درگیر در اغتشاشات اخیر، تعلقی به کشور نداشتند و به طور کامل ارتباطات تشکیلاتی با مراکز هدایتی خود در خارج از کشور داشتند.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: باید عناصر دشمن از میان مردم کشف شوند و نیاز است دیدگاه مردم از لحاظ فکری و اندیشه، با کمک افراد دارای بضاعت انقلابی بارورتر شود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: بلافاصله باید عناصر دشمن از میان مردم کشف شوند و نیاز است تا دیدگاه مردم از لحاظ فکری و اندیشه، با کمک افراد دارای بضاعت انقلابی بارورتر شوند.
محسنی اژه‌ای با اشاره به موضوع دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی ظلم به مردم و آینده است، ولی در عین حال باید برای افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر، در زمره عناصر کم‌گناه گنجانده می‌شوند چند مرحله ارفاق لحاظ می‌گردد.
محسنی اژه‌ای گفت: افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر، در زمره عناصر کم‌گناه گنجانده می‌شوند شامل سه مرحله ارفاق می‌گردند؛ در مرحله نخست با تمهیدات اندیشیده شده و تبدیل قرارها، این افراد تا زمان برگزاری دادگاه آزاد می‌گردند.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به موضوع دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر گفت: افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر، در زمره عناصر کم‌گناه گنجانده می‌شوند شامل سه مرحله ارفاق می‌ شوند.
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضاییه گفت: پرونده عناصر اصلی ناامنی که وابسته به خارج از کشور و ضد انقلاب هستند هر چه سریعتر تکمیل و به دادگاه ارسال شود.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: بعد از فرمان رهبر انقلاب در مورد تمییز قائل شدن جوانان و نوجوانانی‌ که بر اثر هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می‌آیند، ۴۰۰ نفر از زندانی های اغتشاشات اخیر که متنبه شدند آزاد شدند.
ارومیه- عناصر یک گروهک تروریستی موثر در اغتشاشات شمال‌غرب کشور دستگیر شدند.
ارومیه- عناصر یک گروهک تروریستی موثر در اغتشاشات شمالغرب کشور دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ