سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که معترضین فرانسوی از سلاح‌هایی استفاده می کنند که غرب آنها را به کی‌یف داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لزوم اتحاد کشورهای عربی در مقابل دیکته‌های خارجی و هدف آمریکا از آموزش عناصر مسلح در مرزهای عراق از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
نخست‌وزیر لهستان به استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور چراغ سبز نشان داد.
رئیس جمهور بلاروس با اشاره به تحویل تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی از روسیه گفت که قدرت برخی از آنها سه‌برابر بیشتر از بمب‌های اتمی است که آمریکا در بر سر ژاپن ریخت.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از سرقت تسلیحات نظامی از یک پایگاه در جنوب اراضی اشغالی خبر داد.
فرمانده فراجا گفت: از مردم درخواست می‌کنم سلاح غیرمجاز خود را تحویل دهند؛ اگر شرایطی داشته باشند که جزو دارندگان سلاح مجاز باشند، پیگیری می‌شود وگرنه سلاح غیرمجاز در دست‌شان غیر قانونی است و استفاده از آن نیز خلاف قانون است.
شکست اردوگاه آمریکا در نبرد اوکراین و ناکارآمدی سلاح‌های این کشور از یک سو و رزمایش بی نظیر حزب الله لبنان در جنوب این کشور از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
اهواز- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: افرادی که سلاح غیرمجاز دارند از طریق مراجع ذیربط آن را مجاز کنند یا تحویل مراجعی مانند مراکز انتظامی بدهند؛ در غیر این صورت تحت تعقیب قرار می‌گیرند
منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از کاهش شدید ذخایر سلاح‌های آمریکایی موجود در اراضی اشغالی و نگرانی تل‌آویو نسبت به این مسأله خبر دادند.
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا می‌گوید واشنگتن برای ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات و توان هسته‌ای کره شمالی، باید سلاح‌های هسته‌ای خود را در خاک کره جنوبی مستقر کند.
«واسیلی نبنزیا» تأکید کرد که تسلیحاتی که کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار داده اند، اکنون در دست گروه‌های جنایتکار در اروپا و آفریقا قرار دارد.
مانند سایر نقاط حساس منطقه، هر دو ارتش در درگیری‌های اطراف باهموت بیشتر از سیستم‌های توپخانه، تانک، خمپاره و سایر سلاح‌ها استفاده می‌کنند.
فرمانده مرزبانی کشور در خصوص ورود اسلحه‌ها از مرز‌های غربی برای اغتشاشگران به کشور گفت: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌ها ساخت کشور آمریکا به گونه‌ای است که هر قدر خون به آن‌ها اصابت کند برنده‌تر می‌شود؛ همچنین تنها در حوزه مرزبانی حدود سه هزار قبضه سلاح جنگی که با هدف رسیدن به دست اغتشاشگران و ایجاد ناامنی وارد کشور شده بود، کشف و ضبط شد.
ونیسلاوسکی با تاکید بر اینکه حمله اوکراین به خاک روسیه حتی با استفاده از سلاح‌های اهدایی کشور‌های غربی قانونی است، گفت: تمام تاسیسات نظامی روسیه که در جنگ علیه اوکراین نقش دارند، اهداف نظامی قانونی هستند.
تحلیلگر یک موسسه تحقیقاتی مستقر در کره شمالی می‌گوید که دبیرکل ناتو احتمالا به ژاپن و سئول برای تامین تسلیحاتی اوکراین، فشار وارد خواهد کرد.
خواهر رهبر کره شمالی با تمجید از روحیه و توان جنگندگی ارتش روسیه، گفت که مسکو تمام سلاح‌های ارسالی غرب به اوکراین را به «آهن قراضه» تبدیل خواهد کرد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۲ قبضه سلاح جنگی در حکیمیه خبر داد و گفت: پرونده و متهمان به مرجع قضائی ارجاع شدند.
کشف محموله سلاح‌های آمریکایی در استان خراسان شمالی، که برای کشتن مردم وارد کشور شده بود!
ستاره سرشناس سینمای ایران و یکی از بازیگران اسطوره‌ای نقش‌های قهرمان در سال‌های دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی، امروز روی سن قهرمانی جام‌جهانی پرورش اندام ظاهر شد. جمشید هاشم‌پور یا همان جمشید آریا سوپراستار فراموش نشدنی فیلم‌های جنگی که خود در جوانی در رشته زیبایی اندام فعالیت داشت، امروز در مراسم اهدای جام قهرمانی جام جهانی تهران حضور یافت و با استقبال شدید سالن و ورزشکاران مواجه شد.
سفیر روسیه در آمریکا از واشنگتن خواست تا سلاح‌های اتمی که به کشورهای دیگر گسیل داده و در نزدیکی مرز روسیه مستقر کرده را به خاک آمریکا بازگرداند.
ماموران نیروی انتظامی و یگان ویژه در مشهد از برخی از اغتشاشگران حاضر در تجمعات، سلاح‌های عجیب دست‌ساز کُشنده کشف و ضبط کردند.
نماینده کشورمان در سازمان ملل گفت: ایران با این باور بین المللی همراه است که استفاده از این قبیل سلاح‌های غیر انسانی، باعث تهدید جدی علیه صلح و امنیت بین المللی بوده و نباید تحمل شود.
اهدای سلول‌های بنیادی خون رویه‌ای مهم در دنیای پزشکی با مشکلات فراوان است و برای حل این موضوع از سیستم قلب مصنوعی با قابلیت رشد سلول‌های بنیادی خون کمک گرفته شده است.
دبیرکل سازمان ملل متحد می‌گوید که سلاح‌های اتمی باید برای همیشه به تاریخ بپیوندند، زیرا این ابزار مرگبار نه تنها امنیت را تضمین نمی‌کند بلکه تنها ویرانی به بار می‌آورد.
رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: مجاهدت مظلومانه توأم با دلاوری، بار دیگر ثابت کرد که سلاح‌های مدرن و مرگ‌بار در برابر ایمان، اراده و اخلاص‌، ناکارآمد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ