اهواز- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: افرادی که سلاح غیرمجاز دارند از طریق مراجع ذیربط آن را مجاز کنند یا تحویل مراجعی مانند مراکز انتظامی بدهند؛ در غیر این صورت تحت تعقیب قرار می‌گیرند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمار مهاجرت پزشکان وحشتناک است. غیر از این‌که به مرکز پژوهش‌های مجلس سپرده شده تا دلایل موضوع را مشخص کنند، بسیاری از حرف‌های جامعه تخصصی باید جدی گرفته شود. وقتی بحث تعرفه‌ها را داریم و یکی از دلایل مهم جامعه پزشکی نیز همین واقعی نبودن تعرفه‌هاست، باید به آن توجه کرد. دستگاه اجرایی برای این موضوع چه کاری کرده که تعرفه‌ها واقعی شود؟
رئیس شورای شهر تهران به ساخت و ساز‌های غیرقانونی در شهر اشاره کرد و گفت: افرادی که اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی می‌کنند، مافیا هستند و با قداره و تفنگ می‌آیند.
مدیر کل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست از ورود سازمان متبوع خود به ساخت و ساز‌های جدید در پتروشیمی میانکاله و غیر قانونی بودن این ساخت و ساخت‌ها خبر داد.
فرمانده فراجا گفت: از مردم درخواست می‌کنم سلاح غیرمجاز خود را تحویل دهند؛ اگر شرایطی داشته باشند که جزو دارندگان سلاح مجاز باشند، پیگیری می‌شود وگرنه سلاح غیرمجاز در دست‌شان غیر قانونی است و استفاده از آن نیز خلاف قانون است.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ باند جرایم سازمان یافته از جمله سارقین به عنف و مسلح، مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در این استان متلاشی شدند.
دادستان مینودشت گفت: ۵ نفر از مدیران جهاد کشاورزی، شهرستان مینودشت هم که از سال ۹۵ تاکنون در این سمت بودند برای توضیح درباره چرایی اعلام جرم نکردن تخلف‌های ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این منطقه به دادسرا احضار شده‌اند.
جانشین فرماندهی فراجا خواستار تحویل سلاح‌های غیرمجاز شد و گفت: سران طوایف و شیوخ باید در این راستا کنار پلیس باشند و سلاح‌های غیر مجاز را تحویل دهند.
ورود دادستانی کل کشور به ساخت و ساز‌های غیرمجاز در خوی
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وجود سلاح‌های غیرمجاز همواره یک عامل ناامنی است و باید با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز برخورد قاطع و بازدارنده شود.
ای کاش کارشناسان و متولیان این امر به این سوال پاسخ دهند که چطور و چرا هنوز باگ‌های این سیستم در کنکور که به بروز تقلب و لو رفتن سوالات منجر می‌شود، با وجود اینکه تجربه برگزاری این آزمون سال‌های سال است در ایران وجود دارد، مشخص نشده است؟! و آیا این شبکه اینترنت است که به عنوان مقصر ابزار مورد استفاده باید مختل یا قطع شود؟
رضایی گفت: کاملاً مشخص و مسلم است که این موضوع سازمان یافته بوده و با سلاح‌های غیر از سلاح‌های نیروی امنیتی به سمت مردم و نیرو‌های امنیتی تیراندازی کردند. تعدادی از این عوامل دستگیر شده اند و به دنبال دستگیری سایر افراد هم هستند و وقتی اطلاعات در این زمینه کامل شد گزارش کاملی به مردم ارائه خواهد شد.
به گفته مسئولان شهری، منطقه امامزاده داوود را ساخت و ساز‌های غیرمجاز تهدید می‌کند و حتی استاندار تهران هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کرده که باید با چنین ساخت و ساز‌هایی در آن منطقه برخورد شود تا شاهد عدم ایمنی نباشیم همچنین این موضوع لازم است به بهترین شکل ممکن حل و فصل شود.
سفیر کشورمان در سازمان ملل گفت: طرح موارد غیر حرفه‌ای در مورد مسائل هسته‌ای ایران نه تنها کمکی نخواهد کرد، بلکه توجه را از تهدید اصلی منطقه که همان رژیم صهیونیستی است، دور خواهد کرد.
بساز بفروش و ساخت و ساز‌های بزن بهادری، یکی از مشکلات شهرداری‌ها در ادوار مختلف بوده است. سوداگران طی برنامه ریزی دقیق در زمانی که می‌دانند وضعیت شهر در موقعیت حساسی قرار دارد زمین‌های حاشیه حریم را تقسیم کرده و به مردم می‌فروشند ویا با ساخت و ساز‌های شبانه و بدون ایمنی سنگ روی سنگ می‌آورند و با قلدری مانع از تخریب سازه‌ها می‌شوند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به اتحادیه اروپا هشدار می‌دهم که مسیر غیر سازنده، تکراری و شکست خورده سال‌های قبل را علیه کشورمان ادامه ندهد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به اتحادیه اروپا هشدار می‌دهم که مسیر غیر سازنده، تکراری و شکست خورده سال‌های قبل را علیه کشورمان ادامه ندهد.
افرادی که در این تجمعات کشته شدند، یا با سنگ کشته شده‌اند یا با سلاح‌های جنگی؛ یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس. سلاح‌های پلیس مشخص است، سلاح پلیس در این مأموریت‌ها غیرکشنده و ساچمه زن است؛ پزشکی قانونی پیکر این افراد را که معاینه کرد، اعلام نمود با سلاح‌هایی غیر از سلاح پلیسِ در میدان کشته شده‌اند.
افرادی که در این تجمعات کشته شدند یا با سنگ کشته شده‌اند یا با سلاح‌های جنگی یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس چراکه سلاح‌های پلیس مشخص است، سلاح پلیس در این مأموریت‌ها غیرکشنده و ساچمه زن است؛ پزشکی قانونی پیکر این افراد را که معاینه کرد اعلام کرد با سلاح‌هایی غیر از سلاح پلیسِ در میدان این افراد کشته شده‌اند.
افرادی که در این تجمعات کشته شدند یا با سنگ کشته شده‌اند یا با سلاح‌های جنگی یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس چراکه سلاح‌های پلیس مشخص است، سلاح پلیس در این مأموریت‌ها غیرکشنده و ساچمه زن است؛ پزشکی قانونی پیکر این افراد را که معاینه کرد اعلام کرد با سلاح‌هایی غیر از سلاح پلیسِ در میدان این افراد کشته شده‌اند.
نماینده کشورمان در سازمان ملل گفت: ایران با این باور بین المللی همراه است که استفاده از این قبیل سلاح‌های غیر انسانی، باعث تهدید جدی علیه صلح و امنیت بین المللی بوده و نباید تحمل شود.
اقدامات در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه فرحزاد از سال‌های گذشته آغاز و مورد بررسی قضایی قرار گرفته است؛ مطابق تبصره‌های سه و ۴ قانون توزیع عادلانه آب صیانت و حراست از حریم رودخانه وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه‌ای و وزرات نیرو بوده و در این رابطه و برای حفظ و حراست از حریم رودخانه فرحزاد، دستورات لازم به شرکت آب منطقه‌ای تهران صادر شده است.
دادستان تهران گفت: در دادسرا‌های تخصصی، سرپرستان دادسرا‌ها تغییر کاربری املاک را با دقت رصد کنند و با عوامل اخلال در حقوق عامه و تضییع حقوق بیت المال در حوزه منابع طبیعی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها و یا خشکاندن و قطع درختان معابر و خیابان‌ها با قاطعیت برخورد کنید.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.
در سال‌های اخیر با فعالیت اشخاص مختلف و به موازات آن حضور ذینفعان غیر رسانه‌ای متعدد در این عرصه، با پدیده‌ای به نام «محرمانه خواری» یا «بده بزنیم» مواجه شدیم. در این زمانه شاهدیم که جناح‌ها یا گروه‌ها یا دسته‌های اقتصادی یا سیاسی با تطمیع و تهییج برخی افراد و در اختیار دادن اطلاعاتی به اصطلاح محرمانه یا خاص به آن‌ها به دنبال این هستند که «له» یا «علیه» جناح رقیب خود مطالبی را منتشر کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ