رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: مجاهدت مظلومانه توأم با دلاوری، بار دیگر ثابت کرد که سلاح‌های مدرن و مرگ‌بار در برابر ایمان، اراده و اخلاص‌، ناکارآمد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که معترضین فرانسوی از سلاح‌هایی استفاده می کنند که غرب آنها را به کی‌یف داده است.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از سرقت تسلیحات نظامی از یک پایگاه در جنوب اراضی اشغالی خبر داد.
اسلحه نقش مهمی در شکل دادن به تاریخ بشر داشته است، از توسعه‌ی سلاح‌های گرم اولیه در قرن چهاردهم گرفته تا سلاح‌های مدرنی که امروزه در جنگ از آن‌ها استفاده می‌شود.
اهواز- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: افرادی که سلاح غیرمجاز دارند از طریق مراجع ذیربط آن را مجاز کنند یا تحویل مراجعی مانند مراکز انتظامی بدهند؛ در غیر این صورت تحت تعقیب قرار می‌گیرند
منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از کاهش شدید ذخایر سلاح‌های آمریکایی موجود در اراضی اشغالی و نگرانی تل‌آویو نسبت به این مسأله خبر دادند.
کافه نادری نخستین کافه رستورانی بود که غذا‌ها و نوشیدنی‌های فرنگی را وارد ایران کرده و برای نخستین بار پایتخت نشینان طعم کافه گلاسه، قهوه ترک، قهوه فرانسه، یونانی را چشیدند. علاوه بر آن نخستین غذا‌های فرنگی مانند: بیف استراگانوف، بیفتک و شاتوبریان و ... در این کافه به مشتریان ارائه شد. از سال‌های ۱۳۱۵ و ۱۳۲۰ به بعد کافه نادری معتبرترین پاتوق روشنفکران معاصر شد و افرادی مانند:صادق هدایت، سیمین دانشور، احمد فردید، نیما یوشیج، جلال آل‌احمد، نصرت رحمانی، احمد شاملو و... پای ثابت این کافه شدند.
«واسیلی نبنزیا» تأکید کرد که تسلیحاتی که کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار داده اند، اکنون در دست گروه‌های جنایتکار در اروپا و آفریقا قرار دارد.
شرکت مرسدس میلیاردها دلار برای مدرن سازی کارخانه‌های خود در چین، آلمان و مجارستان طی سال‌های آینده سرمایه گذاری خواهد کرد تا خودروهای الکتریکی تولید کند.
جنگنده‌های سوخو-۲۷ ساخت اتحاد جماهیر شوروی و بعد فدراسیون روسیه، هستند. این ماشین پرنده طی سال‌های اخیر تغییرات زیادی پیدا کرده است: از جمله مدرن‌ترین این نوع جنگنده‌ها، هواپیمای سوخو-۳۵ نسل ۴++ است.
این پرنده پیشرفته با قابلیت‌های بی‌نظیر صد‌ها میلیون دلار ارزش دارد و از کارآمدترین سلاح‌های عرصه نبرد‌های مدرن است. هواپیمای کنترل و هشدار زودهنگام یا همان آواکس در نبرد‌های امروزی نقش مهمی برعهده دارد و بریف آ ۵۰ یکی از پرنده‌های مشهور دنیا در این عرصه است.
چرخ خیاطی سینگر، همانی که افتخار مادربزرگ‌ها بود تا یکی مثل آن را در خانه داشته باشند، سال‌های سال در همین ساختمان "عمارت سینگر"، اثر دست «نیکلای مارکف»، معمار مدرن روس، ساخته و به بازار ایران عرضه می‌شد.
جهان صنعت، ذوب آهن، خودروسازی و به طور کلی همه وجوه فناوری‌های مدرن مهم‌ترین منبع الهام پاکو رابان بود. وی در سال‌های ۱٩۶٠ راه‌های تازه‌ای را در طراحی لباس گشود که تا آن زمان بکر و دست نخورده بود. یکی از همکاران اسپانیایی او یادآوری می‌کند که یکی از موفق‌ترین عطر‌های زنانه پاکو رابان «کالاندر» Calandre نام داشت که به معنای جلوپنجره خودرو است. کاربرد این نوع واژگان در دنیای مد زنانه نیز قبل از او سابقه نداشت.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
یحیی رسول درباره قابلیت‌های این جنگنده‌ها نیز گفت:جنگنده‌های T ۵۰ بسیار مدرن بوده و مجهز به دستگاه‌های بسیار پیشرفته، تجهیزات شناسایی و سلاح‌های هدف گیری دقیق هستند که با جنگنده‌های آمریکایی "اف- ۱۶" رقابت می‌کنند و برای پشتیبانی از یگان‌های نظامی زمینی و ماموریت‌های پدافند هوایی و همچنین در وظایف آموزشی پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرند.
ساره بنت عبدالرحمن در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۳ به عنوان معاون دیپلماسی عمومی وزارت خارجه عربستان منصوب شد. وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت سیستم‌های بهداشت و سلامت از دانشگاه «جورج میسون» آمریکا است و در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ مسئولیت وابسته نظامی نیرو‌های مسلح عربستان در آمریکا را برعهده داشته است.
جهان امروز روز‌هایی را از سر گذرانده است که می‌توان ادعا کرد درحال تجربه سال‌های سرنوشت‌سازی است. جهان مدرن پیش از این روز‌ها نیز مجموعه‌ای از رویداد‌های چالش برانگیز را پشت سر گذاشته است.
خمپاره‌ها یکی از مهم‌ترین اهداف احتمالی سلاح‌های لیزری هستند. در روز‌های قدیم، خمپاره‌ها معمولا با زاویه‌هایی بسیار تند به سمت بالا شلیک می‌شدند تا در بازگشت بر روی مواضع دشمن فرود آمده و آن‌ها را از بین ببرند. این سلاح‌ها معمولا گزینه‌هایی ایده‌آل برای استفاده در شرایطی هستند که دید مستقیم نسبت به مواضع دشمن وجود ندارد. این سلاح‌ها به دلیل سادگی استفاده حتی در مبارزات مدرن نیز جنگ افزار‌های محبوبی به شمار می‌روند.
رئیسی گفت: جاهلیت مدرن که مسلح به انواع سلاح‌ها و ابزار‌های نوین است، می‌خواهد ملت‌ها واقعیت‌ها را ندانند و مانع شناخت حقیقت در جامعه می‌شود.
آرامستان دولاب در حقیقت همان گورستان قدیمی ارامنه است که قبر‌ها و گور‌های مربوط به مسیحیان ارمنی در آن جای گرفته‌اند. در این گورستان قبر ۴۰۹ سرباز و ۵۲۸ غیرنظامی وجود دارد. رسما گورستان در سال ۱۳۱۵ تاسیس شد و سال‌های سال است که در آن هیچ‌گونه تدفینی صورت نمی‌گیرد.
سندروم صفحات الکترونیک اختلالی است که عمدتا در میان کودکان کم‌سن‌وسال رخ می‌دهد؛ کودکان زیر ۱۰یا ۱۱ سال. کودکانی که در سال‌های آغازین و بسیار مهم رشد ذهنی و مغزی‌شان، زمان زیادی از وقت خود را پای صفحات الکترونیک می‌گذرانند و حضور در این فضا، اختلالات رشدی برایشان ایجاد می‌کند.
قنبری استاد اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه اگر بخواهیم به موتور‌های متحرک افزایش تورم در کشور طی سال‌های اخیر نگاهی بیندازیم، باید به سه عامل اشاره کنیم، اضافه کرد: در وهله اول افزایش پایه پولی طی سالیان گذشته موجبات این موضوع را فراهم آورده که تورم به صورت فزاینده‌ای با رشد روبرو شود. استقراض دولت از بانک مرکزی و همچنین چاپ پول به منظور تامین کسری بودجه دولت.
رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پیام تبریکی به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی به مناسبت پیروزی بزرگ جبهه مجاهدان اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: و ملّتی مجاهدت مظلومانه‌ توام با دلاوری ثابت کرد که سلاح‌های مدرن و مرگ‌بار در برابر ایمان و اراده و اخلاص‌،‌ ناکارآمد است که ایمان و صبر دارد، مغلوب ظالمان و ستمگران نخواهد شد.
در ویدیوی جدید هم، ابتدا گوریل قزاقستانی و بعد هالک ایرانی برای وزن کشی روی ترازو می‌روند. سپس این دو روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند، تا دوربین‌های حاضر در مراسم لحظه درگیری مجدد آن‌ها را به ثبت برسانند. درگیری شروع می‌شود و سجاد غریبی و جومانوف آلمات باخیتوویچ به جان یکدیگر می‌افتند.
در تیتراژ این سریال نام امیر ابیلی به عنوان سرپرست نویسندگان درج شده است. ابیلی در مهمترین پروژه‌های سال‌های اخیر سیما حضور فعالی داشته است، فردی که با عنوان منتقد سینما در برنامه‌های مختلف تلویزیونی مطرح شده و از نخستین‌ فعالیت‌هایش می‌توان به حضورش در برنامه برنده باش به عنوان طراح سئوالات اشاره کرد. این برنامه با حکم مراجع عظام به علت تشابه فعالیت با قمارهای مدرن مدیایی تعطیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ