نماینده کشورمان در سازمان ملل گفت: ایران با این باور بین المللی همراه است که استفاده از این قبیل سلاح‌های غیر انسانی، باعث تهدید جدی علیه صلح و امنیت بین المللی بوده و نباید تحمل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در تلاش برای منحرف کردن توجهات از گناهان خودش، مسکو را به عدم تحقق الزامات ذیل کنوانسیون سلاح‌های شیمیایی متهم می‌کند.
نماینده روسیه در سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی اعلام کرد که این نهاد درباره بکارگیری تسلیحات شیمیایی از سوی اوکراین در جنگ بی‌تفاوت است.
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه بر پیگیری حقوقی قضایی پرونده‌های قربانیان ترور و جانبازان سلاح‌های شیمیایی در عرصه بین‌المللی تاکید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که معترضین فرانسوی از سلاح‌هایی استفاده می کنند که غرب آنها را به کی‌یف داده است.
مدیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیایی گفت: جامعه جهانی باید در تعهدات خود درباره پایبندی به هنجار جهانی منع به کارگیری سلاح‌های نفرت انگیز تجدیدنظر کند.
رئیس جمهور بلاروس با اشاره به تحویل تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی از روسیه گفت که قدرت برخی از آنها سه‌برابر بیشتر از بمب‌های اتمی است که آمریکا در بر سر ژاپن ریخت.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از سرقت تسلیحات نظامی از یک پایگاه در جنوب اراضی اشغالی خبر داد.
مطالعات نشان می‌دهد مواد شیمیایی موجود در این میوه می‌تواند عملکرد مغز را تقویت کرده و خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش دهد. ترکیبات طبیعی موجود در سیب می‌تواند به تحریک تولید سلول‌های جدید مغزی کمک کند و موجب افزایش یادگیری و حافظه شود.
اهواز- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: افرادی که سلاح غیرمجاز دارند از طریق مراجع ذیربط آن را مجاز کنند یا تحویل مراجعی مانند مراکز انتظامی بدهند؛ در غیر این صورت تحت تعقیب قرار می‌گیرند
منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از کاهش شدید ذخایر سلاح‌های آمریکایی موجود در اراضی اشغالی و نگرانی تل‌آویو نسبت به این مسأله خبر دادند.
«واسیلی نبنزیا» تأکید کرد که تسلیحاتی که کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار داده اند، اکنون در دست گروه‌های جنایتکار در اروپا و آفریقا قرار دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه این که با طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
چمران گفت: دولت‌هایی همچون انگلستان که در جنگ جهانی ۱۰ میلیون نفر از جمعیت ما را به دلیل قحطی مصنوعی که به وجود آورده بودند، به کام مرگ کشاندند. همچنین در جنگ تحمیلی نیز با دادن سلاح شیمیایی به صدام فجایع بزرگی را رقم زدند به شکلی که هنوز در همین شورا افرادی هستند که آثار سلاح‌های شیمیایی را با خود حمل می‌کنند. در چنین شرایطی این افراد برای دانش آموزان ما در مدارس دلسوزی می‌کنند. اتفاقا تجربه نشان داده است هر گاه چنین دلسوزی‌هایی می‌کنند ریشه این کار‌ها خودشان هستند.
تحلیلگر یک موسسه تحقیقاتی مستقر در کره شمالی می‌گوید که دبیرکل ناتو احتمالا به ژاپن و سئول برای تامین تسلیحاتی اوکراین، فشار وارد خواهد کرد.
به نظر می رسد که پروسیانیدین سی۱ در غلظت پایین، از تولید مواد التهابی توسط سلول‌های پیر جلوگیری می‌کند. این ماده شیمیایی در غلظت بالا، سلول‌های پیر را از بین ‌برد اما سلول‌های جوان‌تر را دست‌نخورده باقی گذاشت.
او پسر منتخب اسامه «بن لادن» بود وارث مسح شده فرمانده جنگ القاعده در میان قله‌های ناهموار افغانستان. او «عمر بن لادن» است. در دوران کودکی در تورا بورا در رشته کوه‌های شرق افغانستان اسامه بن لادن آزمایش سلاح‌های شیمیایی را بر روی حیوانات خانگی محبوب «عمر»" پسرش انجام داد اسامه هم چنین عمر را مجبور به تیراندازی با استفاده از اسلحه کلاشنیکف در اردوگاه‌های آموزشی تروریستی کرده بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: گزارش‌ها نشان میدهد آلمان نقش مهمی در تسلیح عراق به سلاح‌های شیمیایی داشته است. بنده در ۱۳-۱۴ سالگی در جبهه‌های دفاع مقدس بودم، این ماسک مخوف از ابزاری بود که همیشه در کنار ما بود حتی در پشت جبهه.
اقدامات خصمانه‌ی اخیر «رژیم برلین» در راستای ایفای نقش در پازل فشار حداکثری غرب علیه کشورمان، یادآور روزهایی است که با تسلیح صدام به سلاح‌های شیمیایی، علیه ملت ایران مرتکب جنایت شدند.
اقدامات خصمانه‌ی اخیر «رژیم برلین» در راستای ایفای نقش در پازل فشار حداکثری غرب علیه کشورمان، یادآور روزهایی است که با تسلیح صدام به سلاح‌های شیمیایی، علیه ملت ایران مرتکب جنایت شدند.
اقدامات خصمانه‌ی اخیر «رژیم برلین» در راستای ایفای نقش در پازل فشار حداکثری غرب علیه کشورمان، یادآور روزهایی است که با تسلیح صدام به سلاح‌های شیمیایی، علیه ملت ایران مرتکب جنایت شدند.
سفیر روسیه در آمریکا از واشنگتن خواست تا سلاح‌های اتمی که به کشورهای دیگر گسیل داده و در نزدیکی مرز روسیه مستقر کرده را به خاک آمریکا بازگرداند.
ویتامین C برای تولید و آزادسازی انتقال دهنده‌های عصبی، پیام رسان‌های شیمیایی مغز، مهم است. در غیاب آن، سلول‌های مغز به طور موثر با یکدیگر ارتباط برقرار نمی‌کنند، که می‌تواند منجر به توهم شود.
چرت زدن در هنگام بیماری نشانه این است که سیستم ایمنی بدن شما کار خود را انجام می‌دهد. وقتی بیمار هستید سلول‌های ایمنی شما پیام رسان‌های شیمیایی را آزاد می‌کنند تا پاسخ بدن و بهبودی را هدایت کنند. این پیام رسان‌ها شما را خواب‌آلود نیز می‌سازند.
رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: مجاهدت مظلومانه توأم با دلاوری، بار دیگر ثابت کرد که سلاح‌های مدرن و مرگ‌بار در برابر ایمان، اراده و اخلاص‌، ناکارآمد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ