«واسیلی نبنزیا» تأکید کرد که تسلیحاتی که کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار داده اند، اکنون در دست گروه‌های جنایتکار در اروپا و آفریقا قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که تصمیم واشنگتن برای ارسال مهمات خوشه‌ای به اوکراین، مؤید آن است که این کشور می‌خواهد از اوکراین برای خلاص شدن از سلاح‌های قدیمی‌اش استفاده کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که معترضین فرانسوی از سلاح‌هایی استفاده می کنند که غرب آنها را به کی‌یف داده است.
رابینسون گفت: «ما نشان داده‌ایم که این سم مورچه‌ها سلول‌های عصبی ارسال کننده سیگنال‌های درد را هدف قرار می‌دهند. به طور معمول، کانال‌های سدیم در پاسخ به یک محرک فقط برای مدت کوتاهی باز می‌شوند. ما کشف کردیم که سموم مورچه‌ها به کانال‌های سدیم متصل شده و باعث می‌شوند آن‌ها راحت‌تر باز و فعال بمانند، که باعث درد طولانی می‌شود.»
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از سرقت تسلیحات نظامی از یک پایگاه در جنوب اراضی اشغالی خبر داد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که سلاح‌های ارسالی غرب برای اوکراین هر روز پیشرفته‌تر شده و این موضوع تنش را وارد مرحله تازه‌ای خواهد کرد.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که غرب با ارسال سلاح به اوکراین، این کشور را به ادامه جنگ ترغیب می‌کند.
اهواز- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: افرادی که سلاح غیرمجاز دارند از طریق مراجع ذیربط آن را مجاز کنند یا تحویل مراجعی مانند مراکز انتظامی بدهند؛ در غیر این صورت تحت تعقیب قرار می‌گیرند
صدراعظم آلمان اعلام کرد که برای برلین مهم است که از سلاح‌های ارسالی به کیف برای حمله به قلمرو روسیه استفاده نشود.
منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از کاهش شدید ذخایر سلاح‌های آمریکایی موجود در اراضی اشغالی و نگرانی تل‌آویو نسبت به این مسأله خبر دادند.
رئیس جمهور اوکراین قصد دارد تا فهرست سلاح‌های موردنیاز کی‌یف از جمله جنگنده‌های اف۱۶ را به واشنگتن ارسال کند.
در کنفرانس خبری مشترک سران اتحادیه اروپا در کی یف، درحالیکه «زلنسکی» خواستار ارسال سلاح‌های دوربرد شد؛ رئیس شورای اروپا تصریح کرد: هیچ جدول زمانی برای پیوستن اوکراین به اروپا وجود ندارد.
خواهر رهبر کره شمالی با تمجید از روحیه و توان جنگندگی ارتش روسیه، گفت که مسکو تمام سلاح‌های ارسالی غرب به اوکراین را به «آهن قراضه» تبدیل خواهد کرد.
رهبر حزب وطن‌پرستان فرانسه تأکید کرد آمریکا با تأکید بر ارسال سلاح‌های سنگین به اوکراین، خواهان جنگ جهانی در اروپاست.
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشور‌های جبهه مقاومت نشان داده است.
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشورهای جبهه مقاومت را نشان داده است.
مقامات آمریکا می‌گویند تداوم جنگ اوکراین و ارسال مداوم سلاحهای آمریکایی به اوکراین، موجب کاهش ذخایر انبارهای این کشور می‌شود و واشنگتن نمی‌تواند طبق برنامه تایوان را در برابر چین مسلح کند.
آنتونی بلینکن که به اتاوا سفر کرده است گفت: «کانادا و ایالات متحده به همکاری با متحدان و شریکان خود ادامه خواهند داد تا اقدام ایران در ارسال این سلاح‌ها را کشف کرده و جلوی آن را بگیرند.»
پوتین ادعا کرد که «گروه‌های جنایتکار فرامرزی» به طور فعال در قاچاق سلاح به مناطق دیگر مشارکت دارند و این فقط سلاح‌های گرم کوچک نیست. او افزود: این خطر دائمی وجود دارد که مجرمان به سلاح‌های قوی‌تری از جمله سیستم‌های دفاع هوایی قابل حمل و سلاح‌های دقیق دست یابند.
سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به تازه‌ترین وعده بایدن برای ارسال تجهیزات جدید به کی‌یف گفت پمپاژ سلاح‌های مرگبار به اوکراین ثابت کرد آمریکا یکی از طرف‌های درگیری است.
روسیه هشدار داد اگر آمریکا و متحدانش سلاح‌های دوربرد و یا مخرب به اوکراین ارسال کنند، به معنای عبور از خطوط قرمز مسکو است.
سفیر روسیه در برلین با انتقاد از ارسال سلاح‌های مرگبار آلمان به اوکراین تأکید کرد که مقامات این کشور از خطوط قرمز تعیین‌شده عبور کرده‌اند.
نشریه واشنگتن‌پست به نقل از منابع آگاه به این موضوع اشاره کرده که آمریکا از چه طریقی سلاح‌ها و تسلیحات نظامی سنگین خود را به اوکراین منتقل می‌کند.
نشریه پولتیکو در گزارشی نوشت که مقامات آمریکایی احتمالا ارسال مخفیانه برخی تسلیحات «خاص» به اوکراین را رسانه‌ای نکرده‌اند.
سنجاب ایرانی از مهم‌ترین گونه‌های جانوری ایلام طی سال‌های اخیر به دلایل مختلف در معرض انقراض قرار گرفته و در این بین برخی از انجمن‌های حامی این گونه ها نامه‌هایی به سازمان های ذی‌ربط برای حفاظت ویژه از این گونه ارسال کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ