منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از کاهش شدید ذخایر سلاح‌های آمریکایی موجود در اراضی اشغالی و نگرانی تل‌آویو نسبت به این مسأله خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لزوم اتحاد کشورهای عربی در مقابل دیکته‌های خارجی و هدف آمریکا از آموزش عناصر مسلح در مرزهای عراق از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
نخست‌وزیر لهستان به استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور چراغ سبز نشان داد.
مهمترین چالش از ناحیه اسرائیل است که به دلایل متعددی سعی دارد اقدامات ایذایی علیه برنامه هسته‌ای ایران انجام دهد. این نوع اقدامات در سال‌های گذشته نیز در قالب خرابکاری وجود داشته. اما بار اصلی این چالش به دوش آمریکایی‌ها است. اگر اسرائیل اقدام ایذایی علیه برنامه هسته‌ای ایران انجام دهد، احتمال ایجاد یک جهش غیرقابل کنترل در برنامه هسته‌ای ایران وجود خواهد داشت.
ما فتنه‌گر و افسادطلب و غربگداییم، احمد مسعود که پدرش پیمان برادری با حاج قاسم سلیمانی داشت، چه؟ نیرو‌های مقاومت که از شریف‌ترین بچه‌های افغانستانند و ما آن‌ها را بی‌پشت‌وپناه در مقابل مشتی وحشی رها کرده‌ایم و هر روز خون‌شان به زمین ریخته می‌شود، چه؟ دلتان خوش است که آمریکایی‌ها افغانستان را ترک کرده‌اند، اما نمایندگان اسلام آمریکایی هر روز دارند با همان سلاح‌ها و تجهیزات خون شریف‌ترین مردم ایران و افغانستان را بر زمین می‌ریزند. راستی اصلا شما فکر هم می‌کنید؟
شکست اردوگاه آمریکا در نبرد اوکراین و ناکارآمدی سلاح‌های این کشور از یک سو و رزمایش بی نظیر حزب الله لبنان در جنوب این کشور از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
تانک T-۱۴ Armata دارای برجک بدون سرنشین است و خدمه از راه دور و از درون یک کپسول ایزوله که در قسمت جلوی بدنه قرار دارد، سلاح‌های تانک را کنترل می‌کنند. در سال ۲۰۱۵، طراحان تانک T-۱۴ Armata مدعی شدند که این تانک می‌تواند اولین تانک نامرئی جهان باشد.
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا می‌گوید واشنگتن برای ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات و توان هسته‌ای کره شمالی، باید سلاح‌های هسته‌ای خود را در خاک کره جنوبی مستقر کند.
دادستان کل آمریکا روز جمعه به وقت محلی با تکرار اتهام زنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران و در هراس از نفوذ منطقه‌ای ایران ادعا کرد: آمریکا عملیات بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای قاچاق سلاح جنگی به یک گروه شبه نظامی در یمن را مختل کرده است.
یک مقام ارشد دیپلماتیک اسرائیل گفت که جنگ یمن در سال‌های اخیر یک عامل تحریک‌کننده در روابط آمریکا و عربستان بوده است و تلاش‌ها برای عادی‌سازی اسرائیل و عربستان را مختل کرده است.
سردار احمدعلی گودرزی از کشف سلاح سرد و گرم خبر داد و خاطرنشان کرد: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌های ساخت کشور آمریکا به‌گونه‌ای است که هرقدر خون به آنها اصابت کند برنده‌تر می‌شود.
فرمانده مرزبانی کشور در خصوص ورود اسلحه‌ها از مرز‌های غربی برای اغتشاشگران به کشور گفت: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌ها ساخت کشور آمریکا به گونه‌ای است که هر قدر خون به آن‌ها اصابت کند برنده‌تر می‌شود؛ همچنین تنها در حوزه مرزبانی حدود سه هزار قبضه سلاح جنگی که با هدف رسیدن به دست اغتشاشگران و ایجاد ناامنی وارد کشور شده بود، کشف و ضبط شد.
یحیی رسول درباره قابلیت‌های این جنگنده‌ها نیز گفت:جنگنده‌های T ۵۰ بسیار مدرن بوده و مجهز به دستگاه‌های بسیار پیشرفته، تجهیزات شناسایی و سلاح‌های هدف گیری دقیق هستند که با جنگنده‌های آمریکایی "اف- ۱۶" رقابت می‌کنند و برای پشتیبانی از یگان‌های نظامی زمینی و ماموریت‌های پدافند هوایی و همچنین در وظایف آموزشی پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرند.
در طول دهه ۱۹۸۰، ارتش چین شروع به ساخت نیروی نظامی عظیم کرد که بیش از ۱۲۰۰ موشک بالستیک کوتاه برد و میان برد را شامل می شود و این موشک ها می تواند پایگاه های آمریکایی و تایوان را نابود کنند.
کشف محموله سلاح‌های آمریکایی در استان خراسان شمالی، که برای کشتن مردم وارد کشور شده بود!
به ملت خود می گوییم جمهوری اسلامی در دوران تحریم کامل، شناورش سه برابر شناور آمریکایی سرعت داشته و به ۹۰ نات می‌رسد. موشک‌هایی داریم که دشمن فکر آن را هم نمی‌کند. امکانات و سلاح‌هایی را که در رزمایش‌ها نمایش می‌دهیم، موشک‌هایی نیست که در عملیات واقعی استفاده می‌کنیم
مقامات آمریکا می‌گویند تداوم جنگ اوکراین و ارسال مداوم سلاحهای آمریکایی به اوکراین، موجب کاهش ذخایر انبارهای این کشور می‌شود و واشنگتن نمی‌تواند طبق برنامه تایوان را در برابر چین مسلح کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری خود با اشاره به وارد شدن سلاح‌های آمریکایی و اسرائیلی به کشور گفت: ۷۶ مرکز تروریستی در اقلیم کردستان فعال شدند.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری خود با اشاره به وارد شدن سلاح‌های امریکایی و اسرائیلی به کشور گفت: ۷۶ مرکز تروریستی در اقلیم کردستان فعال شدند.
در این فیلم بخشی از سلاح‌های مختلف آمریکایی کشف شده در مرزهای کشورمان از جمله انواع کلت‌ها و چاقوهای آمریکایی را مشاهده می‌کنید.
سفیر روسیه در آمریکا از واشنگتن خواست تا سلاح‌های اتمی که به کشورهای دیگر گسیل داده و در نزدیکی مرز روسیه مستقر کرده را به خاک آمریکا بازگرداند.
در سال ۲۰۱۸، کره شمالی بسیاری از پوستر‌های ضد آمریکایی و نظامی را هنگامی که کیم جونگ اون با دونالد ترامپ و دیگر رهبران جهان دیدار کرد حذف کرد. با این حال، از زمانی که دیپلماسی در سال ۲۰۱۹ متوقف شد، مضامین تاریخی ضد آمریکایی به نمایش عمومی بازگشته است.
مقامات آمریکایی گفتند که تیم‌های جستجوی آمریکایی که برخی از آن‌ها در جستجوی سلاح‌های کشتار جمعی ادعایی عراق هستند، ده‌ها هواپیمای جنگی نیروی هوایی عراق را پیدا کرده‌اند که زیر شن‌ها مدفون شده بودند.
نشریه پولتیکو در گزارشی نوشت که مقامات آمریکایی احتمالا ارسال مخفیانه برخی تسلیحات «خاص» به اوکراین را رسانه‌ای نکرده‌اند.
مقام وزارت دفاع آمریکا مدعی شد این کشور سرمایه‌گذاری و پژوهش در زمینه ساخت سلاح‌های ضد موشک‌های فراصوت را آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ