سرپرست اورژانس استان تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۵ و ۱۱ دقیقه صبح امروز دوم تیرماه، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم به اورژانس تهران گزارش شد. وی افزود: تعداد کل مسافران اتوبوس ۳۵ نفر بود که از این تعداد، ۱۸ نفر مصدوم شدند و ۱۶ نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلیجان- واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور دلیجان-اصفهان ۶ مجروح برجا گذاشت.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از واژگونی یک دستگاه کامیون و جان باختن عابر پیاده ۷۰ ساله در محور تالش-آستارا خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان_ سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۹ نفر مصدوم شدند.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در تقاطع خیام - توس یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.
فومن- رئیس جمعیت هلال احمر فومن از فوت یک نفر در واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور ماسوله خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۳ نفر مصدوم شدند.
رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد و اظهار داشت: تماسی که در ساعت ۰۱:۳۵ امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین گرفته شد، حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین ـ زنجان ۵ کیلومتر بعداز عوارضی ۳ بود.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: این حادثه ۳۰ مصدوم بر جای گذاشته است.
یک دستگاه تانکر ۲۵ هزار لیتری که حامل مواد اولیه تشکیل‌دهنده روغن بوده است که در حین حرکت در لاین کندرو مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح با گاردریل‌ها تصادف کرده و واژگون شده است.
گناباد ـ رئیس پلیس راه گناباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری دنا در شهرستان گناباد یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.
بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور بیرجند-سربیشه خبر داد و گفت: هفت تیم امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.
در حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران راهیان نور که ساعت ۸:۰۲ امروز (۲۴ اسفندماه) در کیلومتر ۵۰ محور اهواز – شوش رخ داد، ۱۳ نفر مصدوم شدند.
اهواز - یک دستگاه اتوبوس صبح امروز چهارشنبه در محور شوش- اهواز واژگون و ۲۱ نفر در این حادثه مصدوم شدند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از واژگونی یکدستگاه اتوبوس مسافربری در محور خرم آباد به پلدختر خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از واژگونی مرگبار یکدستگاه اتوبوس مسافربری در محور خرم آباد به پلدختر خبر داد.
پیشوا- شامگاه پنجشنبه یک دستگاه مینی بوس کاروان عروسی در پیشوا واژگون شد و طی این حادثه ۳ نفر فوت و ۱۰ تن مصدوم شده اند.
تایباد ـ رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تایباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور اصلی شهر مشهدریزه به تایباد، دو کشته برجا گذاشت.
مدیرعامل جمعیت‌هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر سفیدآبه به زاهدان ۱۶ مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت.
در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کلمبیا، دست‌ کم ۲۰ نفر جان باخته و ۱۵ تَن هم زخمی شدند.
بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جنوب غربی چین، ۲۷ نفر جان باخته و ۲۰ تَن هم زخمی شدند.
سخنگوی سازمان اورژانس گفت: واژگونی یک دستگاه مینی بوس‌در عراق ۲ کشته و ۱۸ مصدوم داشت بر جا گذاشت.
در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سوزوکی ویتارای حامل همراهان وزیر ارشاد که ساعت ۱۷:۴۰ (۱۸ شهریورماه) در محور هفتکل - باغملک رخ داد، چهار نفر مصدوم شدند.
بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران حسینی ایام اربعین در استان ایلام، 35 زائر مصدوم شدند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی سازمان اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بر اثر واژگونی ۲ دستگاه خودرو سواری در سبزوار یک نفر کشته و ۷ نفر مصدوم شدند.
شیراز – رئیس اورژانس فارس از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور فیروزآباد و مصدومیت ۱۸ نفر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ