رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: فراجا یک دستگاه و نهاد انقلابی، جهادی و پای کار نظام است که هدفش کمک به مردم و حفظ ارزش های انقلاب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری استان گفت: در این درگیری ۲ مامور پلیس مجروح شدند که متاسفانه یکی از ماموران با نام امیر حسین زاد احمدی در درگیری با قاتل فراری به شهادت رسید و حال یکی از آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است.
سرهنگ میلاد آزادآور در جیرفت به شهادت رسید.
سرگرد آزادآور که روز گذشته حین انجام مأموریت دچار سانحه رانندگی شده و مجروح شده بود، دقایقی قبل به درجه شهادت رسید.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا گفت: حجاب یک حوزه اجتماعی و فرهنگی است و صرفاً برای معدود افرادی که اصرار و پافشاری بر هنجار شکنی می‌کنند اقدامات سلبی انجام خواهد شد.
زاهدان- صبح امروز حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صورت گرفت که تاکنون شهادت یک مأمور فراجا تایید شده است.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
پلیس امنیت عمومی فراجا از پلمب یک سالن زیبایی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی خبر داد.
رئیس پلیس راهور فراجا درباره جزئیات طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: برابر آمار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، اما فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند. ما بررسی کردیم و دیدیم اگر با همین روال عادی و جاری بخواهیم کاری کنیم که این افراد گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند، بیش از ۴۰ سال زمان لازم است. به همین دلیل نیز طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت را طراحی کردیم.
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به لطف الهی و در عملیات احیا یکی از مرزبانان زخمی حادثه برجک مزه سر سراوان به زندگی بازگشت.
شهریار- جانشین فراجا گفت: نیروی انتظامی در غرب استان تهران ظرف یک هفته چهره شهرهای غرب استان تهران را از معتادین متجاهر پاک کند.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
دفتر سخنگوی فراجا اعلام کرد پلیس در جریان خشونت علیه یک خانم در مقابل مدرسه سیزده آبان هیچ نقشی نداشته است.
فرمانده مرزبانی فراجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و ۸۲ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
علیرضابیگی گفت: رهبر انقلاب، گزارش‌های مراجع را قبول نکرد و خودشان شخصاً به موضوع ورود کردند، حتی تغییر رییس نیروی انتظامی هم، ریشه در این موضوع دارد و وزیر کشور باید به مجلس پاسخگو باشد.
سخنگوی فراجا گفت: معماری آینده فراجا یک اقدام تحولی و در راستای انقلاب است.
سخنگوی فراجا گفت: معماری آینده فراجا یک اقدام تحولی و در راستای انقلاب است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از یک میلیون واحد انواع ارز و دستگیری ۳ اخلالگر ارزی طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.
سرهنگ فروغی گفت: در ساعت ۱۹:۵۰ شامگاه امشب هشتم دی ماه واحد گشت انتظامی این پاسگاه مورد هدف تیر اندازی اشرار مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس در کمربندی زاهدان قرار گرفته است.
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از اشرافیت اطلاعاتی و توان بالای عملیاتی پلیس بین‌الملل در رهایی گروگان و دستگیری آدم ربایان در یکی از کشورهای همسایه خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان توانستند یک باند سلاح و مهمات را حین ورود به خاک کشور شناسایی کنند.
فرمانده مرزبانی فراجا از شناسایی و دستگیری گروه تروریستی که قصد عملیات انتحاری در آذربایجان شرقی را داشتند، خبر داد.
رییس پلیس راهور فراجا گفت: بدلیل حجم تردد زیاد در مسیر مهران به ایلام به احتمال زیاد روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این مسیر یک طرفه می‌شود.
سخنگوی فراجا با بیان اینکه برخی چاره ای جز سرقت ندارند گفت: برای نگهداری یک سارق در زندان ماهیانه ۱۰ میلیون تومان هزینه می شود.
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: در استان گلستان همکاران ما سوژه ای اصلی را زیر نظر داشتند که مشخص شد این باند فرآورده های نفتی را با پوشش هیدروکربنات از کشور خارج می کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ