سقوط وحشتناک دستگاه «سقوط ‌آزاد» در شهربازی در هند باعث مجروح شدن حدود ۱۶ نفر از جمله چندین کودک شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شب گذشته در نمایشگاه هوایی «میشیگان» یک فروند میگ ۲۳ ساخت شوروی هنگام اجرای حرکات نمایشی سقوط کرد و خلبان و سرنشین توانستند با خروج اضطراری خود را نجات بدهند. گفته می‌شود این هواپیما روی یک پارکینگ سقوط کرده و به چند دستگاه خودرو آسیب زده اما کسی مجروح یا کشته نشده.
رشت- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت از سقوط یک دستگاه کامیون به داخل رودخانه محله فخب این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه راننده جان خود را از دست داد.
نکته مهم تر آن که سوالاتی در مورد آخرین پشتیبان حکومت او یعنی کنترل اش بر دستگاه امنیتی ایجاد شده است. منظره سربازانی که به ستون‌های واگنر اجازه می دادند از کنارشان عبور کنند تنها می ‌تواند کسانی که سقوط پوتین را در چشم انداز می بینند را دلگرم کند.
نکته مهم تر آن که سوالاتی در مورد آخرین پشتیبان حکومت او یعنی کنترل اش بر دستگاه امنیتی ایجاد شده است. منظره سربازانی که به ستون‌های واگنر اجازه می دادند از کنارشان عبور کنند تنها می ‌تواند کسانی که سقوط پوتین را در چشم انداز می بینند را دلگرم کند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف و سقوط یک دستگاه سواری پژو از ارتفاع پنج متری در بزرگراه شهید بابایی خبر داد.
در پی سقوط یک دستگاه اتوبوس در هند ۱۵ تن جان خود را از دست دادند. منبع: ایرانیک
سقوط یک دستگاه اتوبوس از پلی در مرکز هندوستان، دست کم ۱۵ قربانی برجای گذاشت.
ویدیویی از لحظه واژگونی یک دستگاه لودر حین انجام کار در معدن را ببینید.
طرح جنجالی اصلاح اختیارات دستگاه قضائی سبب ایجاد یکی از بزرگ‌ترین کارزارهای سیاسی، تظاهرات خیابانی و اعتصاب عمومی در سرزمین‌های اشغالی شده است.
اپل در پتنت خود توضیح می‌دهد که «حتی تا کردن نمایشگر دستگاه تا زاویه‌ای کمتر از ۱۸۰ درجه می‌تواند تا حدودی از دستگاه محافظت کند». بااین‌وجود، به‌جای اینکه ضربه مستقیماً به نمایشگر دستگاه وارد شود، به لبه‌های آن فشار خواهد آورد.
انحراف یک دستگاه اتوبوس از جاده و سقوط در گودالی در بنگلادش، دست کم ۱۹ کشته برجای گذاشت.
اپل همچنان درحال توسعه آیفون تاشو خود است و اکنون گزارش جدیدی براساس یکی از پتنت‌های آن شکل گرفته که توضیح می‌دهد غول فناوری به‌دنبال راه خلاقانه‌ای برای محافظت بهتر از دستگاه خود در برابر سقوط است.
سانحه سقوط و انفجار یک دستگاه اتوبوس در جنوب غربی پاکستان دستکم ۴۰ کشته برجا گذاشت.
سقوط یک دستگاه اتوبوس از پرتگاه در کشور پرو دست کم ۲۵ کشته بر جای گذاشت.
۳ سال قبل حادثه سقوط هواپیمای PS۷۵۲ اوکراین رخ داد و دستگاه قضا در حال رسیدگی به پرونده این حادثه است.
رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد وقوع حادثه سقوط اندوهبار هواپیمای مسافربری اوکراینی و ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان آن گفت: امید است با پایان یافتن فرایند پیگیری قضایی پرونده این حادثه که بر اساس سفارش های موکد رهبر معظم انقلاب، با همکاری دستگاه های مسئول......
مسئولان محلی افغانستان در بغلان می گویند که در پی واژگون شدن یک‌ دستگاه اتوبوس مسافربری و سقوط آن به دره ، ۸ نفر جان باخته و ۴۱ تن دیگر زخمی شده اند.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: با بررسی مدارک و شواهد و مستندات در محل حادثه مشخص شده متوفی ازیک دستگاه خودرو سواری در جلوی پارکینگ ساختمان پیاده شده و پس از دقایقی حادثه برای وی رخ داده است.
ممکن است «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه هرگونه عارضه قلبی را به عنوان یک موهبت قلمداد کرده و بهانه‌ای برای بازنشستگی اش باشد. با این وجود، ما نباید نظاره گر آن چه بر لاوروف می‌گذرد باشیم. ما باید بر روی مردان سرسخت در دستگاه امنیتی روسیه متمرکز شویم که قلب شان سخت‌تر به نظر می‌رسد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از سقوط یک تانکر بر یک دستگاه کامیونت در مسیر غرب به شرق جاده خاوران خبر داد و گفت: راننده کامیونت از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.
شیراز – رئیس مرکز اورژانس فارس از سقوط یک دستگاه پاراگلایدر در جاده قدیم سیدان - سعادت شهر و جان باختن جوان ۳۲ ساله خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ با سه سرنشین شامل دو آقا ۱۷ و ۱۸ ساله و یک خانم در مسیر غرب به شرق طبقه اول بزرگراه در حرکت بودند که به دلایل نامشخص این خودرو از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردرریل‌های محافظ بزرگراه خودرو به پایین بزرگراه سقوط کرد.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۰ میلیون دلار توافقی معامله شد، افت سهام عدالت در روز سقوط نماد‌های بانکی، پیش بینی بیت کوین، دلار، طلا و سکه، سومین عرضه خودرو در بورس کالا | فروش ۴۸۱ دستگاه خودرو در کمتر از نیم ساعت، لیست ۱۰ افزایش سرمایه جذاب نماد‌های بورسی و فرابورسی، تحلیل دارایکم امروز ۶ شهریور ۱۴۰۱ | صعود در انتظار دارایکم؟، تحلیل نماد شپدیس | تلاش برای شکستن سقف تاریخی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس قوه قضائیه: مردم مشکلات معیشتی دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ