مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در بازرسی از یک خانه مسکونی در منطقه قاسم آباد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام اعضای باند ۶ نفره سارقان تلفن همراه و دستگیری مالخران حرفه‌ای خبر دادو گفت: در این عملیات‌های پلیسی، بیش از ۱۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۳۰ دستگاه ماینر در یکی از شرکت‌های شهرک صنعتی شمس آباد به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.
برآیندها نشان می دهد مصرف مجموع دستگاه های کشف شده غیرمجاز معادل مصرف برق یک استان است.
فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در معیت کارشناسان شرکت برق به محل مورد نظر اعزام و تعداد 51 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فاقد مجوز کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در عملیات نیرو‌های فراجا در شهرستان قزوین ۲۴۰ کارت‌خوان از فروشندگان البسه و پوشاک قاچاق در قزوین کشف و ضبط شد.
اهواز - فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف پنج فروند شناور باری فعال و کشف ۵۵۰ دستگاه کولر گازی اسپلیت در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ دستگاه کامپیوتر خودرو از مخفیگاه دو مالخر اموال مسروقه خبر داد.
در استان‌های مختلف کشور در شبانه روز گذشته وقایع و جرایمی رخ داد؛ از کشف کالای قاچاق تا توقیف ۴ دستگاه اتوبوس که مأموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش آفرینی کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۸۰ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف ۲۶ دستگاه استخراج گر رمز ارز دیجیتیال غیر مجاز به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد از کشف یک دستگاه خودرو بنز سواری قاچاق به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.
سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: افرادی که در شبِ چهارشنبه پایان سال ایجاد مزاحمت کنند، تا پایان تعطیلات نوروز با هماهنگی دستگاه قضایی بازداشت خواهند بود.
نیروهای مقاومت لبنان از کشف و شناسایی یک سیستم جاسوسی متعلق به نظامیان صهیونیست در خاک این کشور خبر دادند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهمان ۸ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد تصریح کرد: متهمان ۳۵ الی ۳۹ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت در نازی آباد به روش جیب بری به مدت بیش از ۲ ماه با همدستی یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند تا کنون مرتکب ۵۰ فقره سرقت مشابه شدند.
تایباد ـ مدیر کل گمرک مرزی دوغارون تایباد گفت: ۱۸ دستگاه گوشی همراه خارجی حین خروج از کشور به همت نیروهای گمرک مرزی دوغارون کشف و ضبط شد.
مأموران پس از انجام هماهنگی‌های لازم در محل حاضر و ۲ نفر را دستگیر و در بازدید محل، ۱۱۴ دستگاه استخراج رمز ارز را کشف و ضبط کردند.
مأموران پس از انجام هماهنگی‌های لازم در محل حاضر و ۲ نفر را دستگیر و در بازدید محل، ۱۱۴ دستگاه استخراج رمز ارز را کشف و ضبط کردند.
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۶۱ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی از یک تبعه افغانستانی در معبر زمینی دوغارون کشف و ضبط شد.
مراغه- فرمانده انتظامی مراغه گفت: هشت دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
مشهد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد، موفق به کشف ۱۳۳ دستگاه تلفن همراه سرقتی شدند.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود گفت: ۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان با هوشیاری ماموران مبارزه با قاچاق انتظامی شهرستان کشف شد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ