رئیس سازمان بازرسی کل کشور، به مهم ترین اقدامات صورت گرفته در دوره اخیر دستگاه قضائی اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از فواید شوید کوهی می‌توان به بهبود و رفع دردهای مفصلی، کمک به بهبود نقرس و کمک به بهبود عملکرد کیسه صفرا اشاره کرد. شوید کوهی هم برای سم‌زدایی از کبد کارایی فوق‌العاده‌ای دارد و مانند شوید معمولی، اثرات مثبت آن بر دستگاه گوارش انکارناپذیر است. بنابراین، اگر شوید کوهی در دسترس‌تان بود، از مصرف آن غافل نشوید!
میزان فضای ذخیره سازی رایانه یا تلفن هوشمند شما به اندازه رام بر عملکرد آن تأثیر نمی‌گذارد، اما همچنان مهم است، اگر می‌خواهید یک گالری عکس بزرگ داشته باشید، ویدیو‌های زیادی را برای مشاهده آفلاین ذخیره کنید، یا بسیاری از بازی‌ها یا برنامه‌های رایانه‌ای را دانلود کنید، به فضای ذخیره‌سازی کافی نیاز دارید. در غیر این صورت، باید مواردی را از داخل دستگاه خود پاک کنید.
آیا فسادهای اقتصادی بزرگ در کشور حاصل عملکرد یک فرد است؟ به‌طور حتم پاسخ منفی است و در لایه‌های مختلف این فسادها می‌توان به نام‌های شناخته شده‌ای رسید که هر کدام پلی برای تسهیل در رخ دادن فساد هستند. یکی از پرونده‌های قطور به‌نام «طبری» است. پرونده طبری یکی از پرونده‌های جنجالی در آغاز ریاست سیدابراهیم رئیسی در قوه‌قضائیه بود. رئیسی ۱۶ اسفند ۹۷ به‌عنوان رئیس دستگاه قضا، سکان را در دست گرفت و ۷ روز پس از آن اکبر طبری را برکنار کرد.
آیا فسادهای اقتصادی بزرگ در کشور حاصل عملکرد یک فرد است؟ به‌طور حتم پاسخ منفی است و در لایه‌های مختلف این فسادها می‌توان به نام‌های شناخته شده‌ای رسید که هر کدام پلی برای تسهیل در رخ دادن فساد هستند. یکی از پرونده‌های قطور به‌نام «طبری» است. پرونده طبری یکی از پرونده‌های جنجالی در آغاز ریاست سیدابراهیم رئیسی در قوه‌قضائیه بود. رئیسی ۱۶ اسفند ۹۷ به‌عنوان رئیس دستگاه قضا، سکان را در دست گرفت و ۷ روز پس از آن اکبر طبری را برکنار کرد.
عبدالصمد خرمشاهی، وکیل دادگستری درباره فساد در قوه‌قضائیه به هم‌میهن گفت: «به نظر می‌رسد این مسئله به‌قدری حاد شده که مقام رهبری مجبور شدند بر نکاتی بسیار حساس و اصولی مجددا تاکید کنند. دستگاه قضایی کشور یکی از مهم‌ترین تشکیلات و یکی از قوای مهم است که نبض همه مسائل را در اختیار دارد. اگر قرار بر این است که سایر دستگاه‌ها عملکرد درستی داشته باشند و فسادی در آنها نباشد در وهله اول دستگاه قضایی باید به‌عنوان الگو و نمونه عملکردی بسیار شفاف و سالم داشته باشد تا مایه عبرت سایر دستگاه‌ها باشد.»
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، به مهم ترین اقدامات صورت گرفته در دوره اخیر دستگاه قضائی اشاره کرد.
در نشست سالانه اتاق تعاون عملکرد یک ساله پارلمان تعاونی های کشور تشریح شد.
عباسی، کاربرد دستگاه FMS یا دستگاه "تحریک مغناطیسی عملکردی" برای درمان بی اختیاری ادرار را از دیگر دستاورد‌های فناورانه این شرکت نام برد و یادآور شد: عملکرد این دستگاه مشابه دستگاه rTMS است، ولی در FMS بافت بیشتری از مغز را تحت پوشش قرار می‌دهد.
درباره مزایای دوربین این دستگاه گفته شده که در تمام شرایط نوری، عالی عمل می‌کند. همچنین دوربین گوشی هواوی در گرفتن عکس‌های دوستان و خانواده و رندر دقیق رنگ پوست می‌درخشد و وجود دیافراگم متغیر آن تضمین می‌کند که در یک عکس گروهی، تمام افراد به دلیل عمق میدان زیاد در فوکوس باقی می‌مانند. این گوشی همچنین در تمام سطوح زوم خود، سطح بالایی از جزئیات را ارائه می‌کند و در حالت ماکرو، به‌خصوص با لنز تله‌فوتو خود عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.
برخی اپلیکیشن‌ها در عملکرد کلی گوشی اندرویدی اختلال ایجاد می‌کنند و برخی دیگر هم بدون هیچ استفاده خاصی، فضای حافظه دستگاه را اشغال می‌نمایند. بنابراین در صورتی که از یک اپلیکیشن استفاده زیادی نمی‌کنید، بهتر است به فکر حذف کردن آن‌ها باشید!
عضو شورای شهر تهران گفت: از عملکرد خودمان رضایت بالایی نداریم و احساس می‌کنم باید تلاش بیشتری انجام می‌دادیم.
به جرات می‌توان گفت که شیمون مارسینیاک بهترین حال حاضر دنیای فوتبال است.
مصرف ناشتای یک لیوان آب باعث تقویت پوست، بهبود عملکرد دستگاه گوارش و تسریع متابولیسم بدن می‌شود.
گروه صنعتی ایران خودرو با عبور از تحریم های غرب، از یک سو به شرکای خارجی فهماند که با اراده و همت فرزندان خلاق و توانمند ایران زمین، دیگر پشت هیچ مانعی متوقف نمی شود و همچون آبی روان، مسیر خود را می‌پوید تا به سر منزل مقصود برسد.
یکی از رایج‌ترین مشکلات سخت افزار‌ها که به تعمیر احتیاج پیدا می‌کند، مربوط به باتری است. بی‌توجهی کردن در نگهداری از باتری نه تنها باعث عملکرد ضعیف سیستم می‌شود، بلکه می‌تواند به سخت‌افزار‌های مجاور خودش هم آسیب وارد کند. به‌طور مثال حرارتی که از یک باتری معیوب تولید می‌شود می‌تواند باعث سوختن یا وارد شدن آسیب‌هایی جدی به دیگر قطعات الکترونیکی مجاور آن شود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور عملکرد دستگاه دیپلماسی روسیه طی یک سال گذشته را به زودی با رسانه ها در میان خواهد گذاشت.
یک هیئت هندی از عملکرد دستگاه CDP و مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته بالینی(IACT) بازدید کرد.
صدور فاکتور خودرو از جمله شاخص‌های مهم عملکردی خودروسازان در حوزه فروش محصولات است که بر این اساس، گروه صنعتی ایران‌خودرو با صدور فاکتور بیش از ۴۵۲ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری، موفق به افزایش ۴۵ درصدی این شاخص در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
یک تهیه‌کننده سینما با انتقاد از اینکه صدور پروانه ساخت برای فیلم‌هایی که انتقادی به عملکرد یک نهاد یا دستگاه دارند،به موافقت آن نهاد منوط شده است، می‌گوید: اگر در فیلم‌های سیاسی - اجتماعی بخشی از حرف‌های مردم گفته شود، شاید در شرایط جامعه تاثیر داشته باشد و نباید گذاشت حرف‌ها تلنبار شود.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش یک ساله از اهم اقدامات و برنامه‌های آتی شهرداری تهران توسط زاکانی در نودمین جلسه شورا خبر داد.
تیم ملی والیبال ایران با ارائه یک نمایش بسیار بد برابر هلند با نتیجه 3-1 شکست خورد.
دیستروفی عضلانی دوشن یا «DMD» یک بیماری ژنتیکی است که با تضعیف تدریجی عضلات منجر به مرگ می‌شود. دیستروفی عضلانی دوشن بدترین نوع دیستروفی عضلانی است که علائم آن از حدود ۳، ۴ سالگی شروع می‌شود. از‌دست‌دادن تدریجی بافت و عملکرد عضلانی منجر به وابستگی به ویلچر در سن ۱۲‌سالگی، نیاز به دستگاه ونتیلاتور در سن ۲۰‌سالگی و مرگ زودرس در دهه سوم یا چهارم زندگی می‌شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی، برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده در حوزه‌های مختلف عملکردی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ