سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق یک دستگاه اتوبوس بی آر تی در خیابان ولیعصر (عج) خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عابدی سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: آتش سوزی یک باب ساختمان پنج طبقه و چند دستگاه خودرو در بامداد یکشنبه در فولادشهر سبب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۲۶ نفر شد.
آتش سوزی در یک مدرسه قدیمی ۱۰۷ ساله در منطقه ترنتون نیوجرسی به چندین خانه مجاور سرایت کرد.
ری- فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران از آتش سوزی یک کارگاه در روستای « گلحصار» بخش کهریزک در جنوب تهران خبر داد.
ری- فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران از آتش سوزی یک کارگاه رنگ در روستای « گلحصار» بخش کهریزک در جنوب تهران خبر داد.
در پی آتش گرفتن سبد یک بالن در مکزیک دست کم دو نفر جان خود را از دست دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی - از آتش سوزی در یک دستگاه اتوبوس بی آر تی در خیابان ولیعصر تهران خبر داد و گفت: در این حادثه آتش‌سوزی، با اقدام به موقع راننده این اتوبوس خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و مسافران قبل از شروع حریق از اتوبوس پیاده شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: خوشبختانه مسافران تخلیه شده بودند و هیچ مورد مصدومیت برای مسافران ایجاد نشده بود. آتش سریعا خاموش و اتوبوس توسط عوامل شرکت واحد به محل امنی منتقل شد.
منابع عبری از ناکامی گروه‌های اطفای حریق رژیم صهیونیستی در مهار آتش سوزی در یک مدرسه صهیونیستی در قدس اشغالی خبر می دهند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه کفاشی با ۴ مصدوم خبر داد.
شامگاه گذشته (دوشنبه) یک مجتمع صنعتی در شمال فرانسه که در آن انبار باتری های لیتیومی نیز قرار داشت، در آتش سوخت و علاوه بر شنیده شدن صداهای انفجار متوالی، شعله های آتش به آسمان زبانه کشید.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی گسترده یک کارگاه کفاشی در مشهد با تلاش آتش نشانان مهار شد.
معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از وقوع آتش‌سوزی در هتلی نزدیک حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) خبر داد و گفت که در این حادثه به کاروان زائران ایرانی آسیبی وارد نشده است.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در ساعت ۱۰:۳۵ صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبانماه ۱۴۰۱ پس از اعلام ماموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.
فیلمی از آتش سوزی یک ساختمان در نزدیکی میدان فردوسی تهران را مشاهده می‌کنید که آتش‌نشان در حال اطفای حریق در این محل هستند.
منابع محلی عراقی از وقوع آتش سوزی مهیب در یک پالایشگاه نفت در اطراف شهر اربیل در اقلیم کردستان خبر دادند.
منابع محلی عراقی از وقوع آتش سوزی در یک پالایشگاه نفت در اطراف شهر اربیل در اقلیم کردستان خبر دادند.
رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: یک دستگاه خودرو سواری لکسوس با راننده و سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص تعادل خود را از دست داده و در محل واژگون شده که بلافاصله منجر به آتش سوزی شدید خودرو شد. متأسّفانه بر اثر این سانحه راننده مرد خودرو بهمراه دو سرنشین که یک نفر مرد و یک نفر زن بودند بعلت شدت سوختگی در دم جان باختند
مشهد ـ رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافر بری در مسیر فریمان به دلیل نقص فنی در آتش سوخت.
آتشپاد دوم مجید فرهادی گفت: در پی گزارش ارسالی به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک فروشگاه بزرگ فرش در غرب مشهد، حدود ۵۰ آتش نشان و نجاتگر به همراه ۱۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین و نردبان ۳۲ متری آتش‌نشانی از هشت ایستگاه به محل حادثه در بلوار معلم اعزام شدند.
بناب- یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین که از شهر بناب آذربایجان شرقی دچار آتش سوزی شد ولی مشکلی برای مسافران این اتوبوس پیش نیامد.
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی که از شهر بناب آذربایجان شرقی عازم مرز مهران بوده، در کیلومتر ۳۵جاده ایلام به مهران به علت نقص فنی از قسمت موتور دچار حریق شده و با حضور به موقع ماموران پلیس راه و عوامل امدادی اطفاء حریق انجام شد.
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی که از شهر بناب آذربایجان شرقی عازم مرز مهران بوده، در کیلومتر ۳۵جاده ایلام به مهران به علت نقص فنی از قسمت موتور دچار حریق شده و با حضور به موقع ماموران پلیس راه و عوامل امدادی اطفاء حریق انجام شد.
ایلام-رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی آتش سوزی برای یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی ماموران پلیس راه ایلام ناجی مسافران این اتوبوس شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: آتش سوزی در یک انبار کالا واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران تهران حادثه آفرید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ