قرعه کشی یک دستگاه خودرو "تیارا"  با حضور مسوولان شهرستان سیرجان و جمعی از مشتریان مجتمع زیگورات سنتر برگزار شد.  با حضور مسوولان محلی سیرجان یک دستگاه خودرو تیارا به عنوان جایزه ویژه به همراه ده‌ها جایزه نقدی دیگر به مشتریان خوش شانس اهدا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه کشی بیست و سومین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی روز 7 شهریورماه برگزار می شود.
سازمان زمان شروع فصل جدید لیگ برتر ایران را اعلام کرد.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت. نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت.نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
بدلیل نزدیکی آراء مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد برای نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی، آراء نواب رئیس مجلس در حال بازشماری است.
اینترمیلان در شرایطی که حتی صعودش از دور گروهی چمپیونزلیگ هم بعید به نظر می رسید حالا یک پای فینال مسابقات است.
چهل و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام بین‌المللی تختی، از امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.
تاریخ و ساعت قرعه کشی مسابقات جام ملت‌های فوتبال آسیا اعلام شد.
شهردار منطقه ۲ تهران گفت: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده و پس از قرعه‌کشی اهدا می‌شود.
مالکی گفت: علاوه بر فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران، در این روز فرخنده به رسم تکریم از اسماء متبرک حضرت علی (ع) به سه نفر از آقایان مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران با نام علی، امیر و امیر علی به قید قرعه کشی امتیاز سه مرتبه معاینه فنی رایگان (مراجعه نخست) اهداء خواهد شد.
مقام مسئول در وزارت صمت گفت: این یک میلیون دستگاه خودرو به‌قدری زیاد است که از منظر عرضه، بازار اشباع خواهد شد و روش‌هایی همچون قرعه‌کشی و سایر روش‌ها، موضوعیت نخواهد داشت و به‌سمتی حرکت خواهیم کرد که شرکت‌ها، خود عرضه‌کننده محصولات باشند.
در حال حاضر باتوجه به تعداد خودرو‌هایی که تولید می‌شود و با رشدی که اشاره شد، پیش‌بینی این است که طی شش ماه پیش‌رو، حدود ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید شود. همچنین طی این مدت مقرر شده که ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو هم وارد شود.
رئال و بارسلونا حریفان خود در مرحله یک‌شانزدهم نهایی کوپا دل ری را شناختند. بر این اساس کاسِرِنیو و اینترسیتی، غول های فوتبال اسپانیا را به چالش خواهند کشید.
قرعه کشی فروش فوق العاده حمایت از خانواده و مرحله ششم جایگزینی خودروهای فرسوده با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد.
در آخرین عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا، تنها در 4 ساعت جلوی یک رانت 226 میلیارد تومانی گرفته شد.
مراسم قرعه کشی مرحله سوم جام حذفی برگزار شد و تیم نود ارومیه مستقیم به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرد.
پس از قرعه کشی دور چهارم جام اتحادیه انگلستان، در جنجالی ترین دیدار تیم تیم های منچسترسیتی و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت.
قرعه کشی مرحله الیت لیگ قهرمانان فوتسال اروپا انجام شد و تیم پالما با بازیکنان ایرانی‌اش در گروه آسانی قرار گرفت.
قرعه کشی مرحله الیت لیگ قهرمانان فوتسال اروپا انجام شد و تیم پالما با بازیکنان ایرانی‌اش در گروه آسانی قرار گرفت.
ایجاد شبکه نقل و انتقالات پول در عمان، تجارت ایران و روسیه بدون واسطه گری ارزهای خارجی، عدم واردات خودروی خارجی بی کیفیت و حذف قرعه کشی خودرو تا پایان سال از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
مشهد ـ آئین قرعه کشی واگذاری سه هزار و ۳۰۳ قطعه زمین در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بجستان استان خراسان رضوی انجام شد.
امروز از ساعت 15.30 به وقت تهران در استانبول، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ اروپا انجام شد و دو تیم منچستریونایتد و آرسنال با قرعه خوبی روبرو شدند.
ساعت و محل برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ