علیرضا بیرانوند پس از عقد قرارداد جدید با پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش از کسانی که آزرده خاطر شدند، دلجویی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع مس رفسنجان امیدوار است همراه این تیم بتواند لیگ برتری موفق‌تر از سال گذشته را سپری کند.
«منتظر محمد» بازیکن عراقی که به تازگی به تیم استقلال پیوسته با ابراز خوشحالی از حضور در این تیم گفت: امیدوارم بتوانم با تلاشم پاسخگوی حمایت هواداران باشم.
«منتظر محمد» بازیکن عراقی که به تازگی به تیم استقلال پیوسته با ابراز خوشحالی از حضور در ترکیب این تیم گفت: امیدوارم بتوانم با تلاشم پاسخگوی حمایت هوادان باشم.
مربی تیم ملی ووشو دانشجویان ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند با کسب خوشرنگترین مدال به ایران برگردد.
مربی تیم ملی ووشو دانشجویان ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند با کسب خوشرنگترین مدال به ایران برگردد.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ابراز امیدواری کرد که با توجه به روند تمریناتش بتواند به ترکیب این تیم برای حضور در جام جهانی اضافه شود.
ملی‌پوش تفنگ ایران گفت: سومین حضورم در بازی‌های آسیایی را تجربه خواهم کرد و امیدوارم که در این رقابت‌ها بتوانم باز هم روی سکو بروم.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران در نخستین نشست خبری خود گفت: امیدوارم بتوانم با حمایت و همراهی همه اهالی فوتبال کارهای بزرگی را در این تیم انجام دهم
مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال جام ملت های آسیا با حضور نمایندگان ایران برگزار شد و تیم ملی کشورمان حریفان خود در این دوره از مسابقات را شناخت.
مجید رحیمی زاده حضور وسلین وویوویچ روی نیمکت سپاهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور مربیان با دانش خارجی سطح کیفی مربیان داخلی را ارتقاء خواهد داد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، می‌گوید بارسا بر اساس قوانین فرپلی مالی امکان به خدمت گرفتن لیونل مسی را ندارد ولی او امیدوار است باشگاه کاتالان با اقداماتی بتواند زمینه قانونی برای بازگشت او را فراهم کند.
برنده 22 گرند اسلم و نفر شماره یک تنیس جهان اعتراف کرد که می‌خواهد در بازی های المپیک 2024 شرکت کند.
دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی گفت: می‌دانیم که به لیگ برگشته‌ایم و سه امتیاز خیلی مهم است. امیدوارم بتوانیم فاصله‌مان را با سپاهان جبران کنیم.
سرمربی تیم کاراته پاس فراجا گفت: هیچ صحبتی برای حضورم در کادر فنی تیم ملی کاراته نشده است که برخی ناراحت شدند.
وزنه‌بردار ملی پوش ایران پس از کسب جایگاه نخست در رنکینگ جهانی گفت: امیدوارم بتوانم شگفتی رقم بزنم و زودتر از آن چیزی که همه فکر می‌کنند به میادین برگردم.
قهرمان کشتی فرنگی جوانان و امیدهای جهان گفت: امیدوارم بتوانم در رقابتهای جام جهانی نتایج خوبی کسب کنم و با این پشتوانه برای درخشش در میادین بزرگ مثل المپیک دورخیز کنم.
قهرمان کشتی فرنگی جوانان و امیدهای جهان گفت: امیدوارم بتوانم در رقابتهای جام جهانی نتایج خوبی کسب کنم و با این پشتوانه برای درخشش در میادین بزرگ مثل المپیک دورخیز کنم.
کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آرزوی من از کودکی داشتن ده‌ها مدال جهان و المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته‌ام به آن برسم.
کشتی‌گیر وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آرزوی من از کودکی داشتن ده‌ها مدال جهان و المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته‌ام به آن برسم.
عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان پس از کسب سهمیه المپیک گفت: راه من تازه آغاز شده و امیدوارم بتوانم به خوبی تمرین کنم و رکورد خود را تا المپیک پاریس ارتقا دهم.
مدافع استقلال می گوید که امیدوارم بتوانم شرایط مناسبی داشته باشم تا نظر مثبت کارلوس کی روش را جلب کنم.
صدراعظم آلمان ابراز امیدواری کرد که افزایش تولید گاز مایع در جهان، بتواند کاهش عرضه ناشی از جنگ اوکراین را جبران کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از ورود به تهران ابراز امیدواری کرد با حمایت فدراسیون و هواداران بتواند آرزوهای مردم ایران را در جام جهانی برآورده کند.
قاسمی نژاد می گوید به هدفش پایبند است و امیدوار است بتواند به مجموعه مس کرمان کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ