سرمربی تیم کاراته پاس فراجا گفت: هیچ صحبتی برای حضورم در کادر فنی تیم ملی کاراته نشده است که برخی ناراحت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استیون جرارد، سرمربی الاتفاق، درباره انتقال نیمار به باشگاه الهلال صحبت کرد و گفت او بازیکنی بزرگ است که حضورش در تیم رقیب کار او را به مراتب دشوارتر خواهد کرد.
گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره حضورش در این باشگاه صحبتی انجام نداد.
خوسلو، زننده گل پیروزی اسپانیا مقابل ایتالیا، صحبتی در مورد شایعات حضورش در رئال انجام نداد.
«زیرساخت» همان مقوله‌ای است که برای حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای فوتبال به کار می‌رود و مهیا نیست، ولی برای برنامه‌های غیرفوتبالی مهیاست و زنان نه روی سکویی جداگانه بلکه در کنار سایر اعضای خانواده می‌توانند تجربه حضور در ورزشگاه‌های فوتبال را به دست بیاورند
حمید درخشان اعلام کرد هیچ صحبتی با او برای حضور در پست مدیریت فنی تیم امید نشده است.
حیدر رضایی می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال با محمد ربیعی و باشگاه مس رفسنجان برای حضور این مربی در تیم امید تماس برقرار کرده‌اند.
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
اولین تمرین شاگردان امیر قلعه‌نویی با حضور تمام بازیکنان از لحظاتی پیش در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.
دروازه‌بان تیم ملی ایران با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی، خاطرات جالب و بانمکی را به زبان آورد.
در شرایطی که چندان درباره این موضوع صحبتی نشده، پروژه مخفی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی ایران یک گزینه جذاب ایتالیایی است؛ مربی‌ای که قطعا آندره آ استراماچونی نیست و پیش‌از‌این سابقه حضور در ایران را هم نداشته است
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، بعد از پیروزی 4-3 مقابل لیل درباره جنجال حضور مدیر ورزشی باشگاه در محوطه فنی کنار زمین صحبت کرد و گفت این حضور را دخالت در کار خود نمی‌داند.
شاید به‌زودی یاشار دارالشفایی برایمان از جلسه دفاعش بنویسد و بگوید که چه کسانی در جلسه حضور داشتند. آیا از پدر و مادر و خانواده‌اش هم کسی بودند؟ استادان چه کار کردند؟ یعنی وقتی دستش را گرفتند و به او تبریک گفتند و با او صحبت کردند، چطور توانستند بغض‌شان را مخفی کنند؟
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که این باشگاه با تیام صحبتی نکرده و حضور علی کریمی در این تیم منتفی است
مالک تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر گفت: طبق صحبتی که با سازمان لیگ داشتیم، حضور مجددمان در لیگ قطعی شد.
در جلسه کمیته فنی فدراسیون که منجر به ابقای سرمربی تیم ملی تکواندو تا المپیک پاریس و اضافه فیض الله نفجم به کادرفنی تیم ملی همراه شد، در خصوص 4 مربی دیگر صحبت شد.
تنها مربی ایرانی کادر فنی تیم ملی ایران با حضور در یکی از برنامه های تلویوزیون صحبت هایی مطرح کرد که در نوع خودش جالب توجه است.
سرمربی فولاد در خصوص شرایط تیم ملی به این جمله بسنده کرد و گفت: "درباره تیم ملی هیچ صحبتی ندارم و درست هم نیست در این زمینه صحبت کنم. امیدوارم تیم ملی ایران موفق باشد."
سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات در آخرین صحبتی که پیرامون حضور تماشاگر در دربی داشت، گفت این موضوع در جلسه هماهنگی پیش از بازی مشخص می شود.
تمرین تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.
ابراهیم قاسمپور درباره آخرین شرایط باشگاه صنعت نفت آبادان و همچنین تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر صحبت کرد.
سومین هفته از برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران، شنبه ۳۰ مهر با حضور اهالی رسانه در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد. در این تمرین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی دقایق بسیار کوتاهی برای بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها کار خود را با نرم دوی شروع کردند. سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت حضور دستیار ایرانی در کادر فنی تیم ملی توضیحاتی ارائه داد.
سنگین وزن سابق کشتی آزاد ایران با اشاره به پیگیری های فدراسیون کشتی و کمیته المپیک برای دریافت مدال طلای المپیک، گفت: صحبت هایی برای حضور در کادر فنی تیم ملی داشته ایم.
محمدحسین میثاقی به صحبت‌های مهدی تاج درخصوص پرداخت طلب ویلموتس از طریق طلب فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ