سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از ورود به تهران ابراز امیدواری کرد با حمایت فدراسیون و هواداران بتواند آرزوهای مردم ایران را در جام جهانی برآورده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: هر ۲ ملی پوش کشورمان امروز عملکرد قابل قبولی داشتند و امیدوارم فردا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.
سرپرست هیات فوتبال استان تهران گفت: فرصت در حال سپری شدن است و امیدوارم بتوانیم در اسرع وقت انتخابات هیات را برگزار کنیم.
مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال جام ملت های آسیا با حضور نمایندگان ایران برگزار شد و تیم ملی کشورمان حریفان خود در این دوره از مسابقات را شناخت.
سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان گفت: ما در این مسابقات شرکت کردیم تا بتوانیم نفرات برتر خودمان را انتخاب کنیم تا برای مسابقات قهرمانی جهان در باکو آماده شویم.
مجید رحیمی زاده حضور وسلین وویوویچ روی نیمکت سپاهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور مربیان با دانش خارجی سطح کیفی مربیان داخلی را ارتقاء خواهد داد.
در هر دو جام خداراشکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم در ۶ بازی آینده هم به پیروزی برسیم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت امیدوارم بتوانیم شرایط حضور بانوان در دیدارهای لیگ برتر را هم فراهم کنیم.
امیدوارم بعد از تعطیلات نوروز، با قدرت تمرینات را از سر بگیریم و بتوانیم یک رتبه تک رقمی که در شان نام ملوان باشد، کسب کنیم.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: امیدوارم بتوانیم یک مجموعه خیلی خوب در شأن نام کاراته برای خانواده بزرگ این رشته ایجاد کنیم.
دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی گفت: می‌دانیم که به لیگ برگشته‌ایم و سه امتیاز خیلی مهم است. امیدوارم بتوانیم فاصله‌مان را با سپاهان جبران کنیم.
این بازیکن ملی پوش تیم فوتبال افزود:من فکر میکنم متاسفانه قرآن در جامعه و خانه ها مغفول مانده و امیدوارم که بتوانیم عامل به قرآن باشیم.
سرمربی تیم کاراته پاس فراجا گفت: هیچ صحبتی برای حضورم در کادر فنی تیم ملی کاراته نشده است که برخی ناراحت شدند.
محمد رجائیان گفت دیدارهای سختی پیش رو داریم. امیدوارم بتوانیم بازیکنان را شارژ مالی کنیم.
اوجی وزیر نفت گفت: امیدوارم به زودی مشکل ناترازی گاز در کشور برطرف شود تا بتوانیم درآمد بیشتری از محل صادرات گاز با فرآورده‌های نفتی داشته باشیم.
نیم فصل دوم سنگینی پیش رو داریم و انتظار زیادی وجود دارد و امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی و حمایت هواداران و مدیران بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: امیدوارم که بتوانیم با رسیدن به شرایط ایده‌آل همچون سال‌های قبل که 12 مدال آسیایی و جهانی را به دست آوردیم، باز هم افتخارآفرینی کنیم.
وزیر ورزش و جوانان پیش از عزیمت به قطر گفت: امیدوارم این جام جهانی برای ما نسبت به دوره‌های قبل متفاوت باشد و بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.
محمدباقر قالیباف گفت: امیدوارم که ان شاءالله همه ما بتوانیم به سمت ایرانی قوی برای پیاده سازی همین رهنمود‌های حضرت آقا و ایستادن در مقابل دشمنانی که در مقابل انقلاب اسلامی و ایران عزیز ما سینه سپر کرده اند بایستیم و مانند گذشته نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تلاش برای راه‌اندازی سامانه‌ ثبت اطلاعات اردوگاه‌ها خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم از فضاهای اردوگاه‌ها بهره ببریم.
امیدوارم که در بضاعت خودم ادای دین کنم و با کمک خانواده خوب کشتی فرنگی کشور بتوانیم اتفاقات قشنگ را برای کشتی ایران رقم بزنیم و از همه خوب مردم کشورم التماس دعا دارم.
بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان می گوید که امیدوارم بازی با پیکان را برنده شویم و بتوانیم به رتبه های بالاتری برسیم.
بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان می گوید که امیدوارم بازی با پیکان را برنده شویم و بتوانیم به رتبه های بالاتری برسیم.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: با توجه به برنامه مسابقات امروز امیدوارم بتوانیم با کسب مدال‌های خوشرنگ، باز هم پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ