سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران در نخستین نشست خبری خود گفت: امیدوارم بتوانم با حمایت و همراهی همه اهالی فوتبال کارهای بزرگی را در این تیم انجام دهم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«منتظر محمد» بازیکن عراقی که به تازگی به تیم استقلال پیوسته با ابراز خوشحالی از حضور در این تیم گفت: امیدوارم بتوانم با تلاشم پاسخگوی حمایت هواداران باشم.
«منتظر محمد» بازیکن عراقی که به تازگی به تیم استقلال پیوسته با ابراز خوشحالی از حضور در ترکیب این تیم گفت: امیدوارم بتوانم با تلاشم پاسخگوی حمایت هوادان باشم.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد بتواند در کنار جواد نکونام به موفقیت استقلال کمک کند.
لژیونر مازندرانی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد با کمک بازیکنان و همه اهالی فوتبال تیم ملی بتواند پس از مدت‌ها قهرمان آسیا شود.
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اظهار امیدواری کرده بود که با رساندن میزان دوندگی ملی پوشان ایران به ۷ کیلومتر در یک مسابقه بتواند تیم های مدعی را شکست بدهد.
سرمربی تیم فوتبال نساجی ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند سه امتیاز دیدار هفته پایانی برابر پرسپولیس را کسب کند.
مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال جام ملت های آسیا با حضور نمایندگان ایران برگزار شد و تیم ملی کشورمان حریفان خود در این دوره از مسابقات را شناخت.
مجید رحیمی زاده حضور وسلین وویوویچ روی نیمکت سپاهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور مربیان با دانش خارجی سطح کیفی مربیان داخلی را ارتقاء خواهد داد.
لوئیز انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، امیدوار بود که بتواند با قبول هدایت چلسی خیلی زود به دنیای فوتبال برگردد.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت بیشتر بتواند نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم در ۶ بازی آینده هم به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران پیش از برگزاری دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با عراق گفت: شناخت کاملی از حریف داریم و امیدوارم بتوانیم تیم پیروز میدان باشیم.
مربی تیم فوتبال گل گهر ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی برابر پیکان بتواند دفاع این تیم را مغلوب کند.
این بازیکن ملی پوش تیم فوتبال افزود:من فکر میکنم متاسفانه قرآن در جامعه و خانه ها مغفول مانده و امیدوارم که بتوانیم عامل به قرآن باشیم.
سرمربی تیم کاراته پاس فراجا گفت: هیچ صحبتی برای حضورم در کادر فنی تیم ملی کاراته نشده است که برخی ناراحت شدند.
رودی گارسیا، سرمربی النصر، می‌گوید امیدوار است که کریستیانو رونالدو بتواند در این تیم دوباره از حضور در زمین لذت ببرد.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، امیدوار است که بتواند در این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
معاون وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تیم ملی ایران بتواند در آینده نتایج بهتری بگیرد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای اولین بار در تاریخ به مرحله دوم صعود کند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در جام جهانی اتفاق ماندگاری را رقم بزند و از گروهش صعود کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند با حمایت های صورت گرفته در جام جهانی نتایج خوبی کسب کند.
عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان پس از کسب سهمیه المپیک گفت: راه من تازه آغاز شده و امیدوارم بتوانم به خوبی تمرین کنم و رکورد خود را تا المپیک پاریس ارتقا دهم.
نمایش تیم ملی فوتبال ایران برابر اروگوئه هر چند خیلی مقتدرانه نبود اما این امیدواری را به وجود آورد که در فاصله باقی مانده تا جام‌جهانی، کی‌روش بتواند تاثیرات بهتری در این تیم داشته باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از ورود به تهران ابراز امیدواری کرد با حمایت فدراسیون و هواداران بتواند آرزوهای مردم ایران را در جام جهانی برآورده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ