کشتی‌گیر وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آرزوی من از کودکی داشتن ده‌ها مدال جهان و المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته‌ام به آن برسم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان آلومینیوم اراک نمایش موفقی در تقابل با پرسپولیس و تیم سابق خود داشت.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: از آرزوهای من این است که سازمان بهزیستی پارک کار و فناوری داشته باشد تا برای جامعه هدف بهزیستی سبک زندگی و گذران اوقات فراغت را متناسب با شرایط این افراد تعریف کند.
پپ گواردیولا در کنسرت خواننده محبوبش شرکت کرد و مثل همه هواداران دیگر، از شب خوشی که داشت، فیلم گرفت.
پرسپولیس در تمرین روز پنجشنبه خود یک مهمان ویژه داشت.
آرزوی هر انسانی داشتن هوش بالا و قدرت درک مطالب و موضوعات مختلف در کم‌ترین زمان ممکن است. در این بین، افزایش هوش و تقویت میزان کارایی و بهره‌مندی توان مغز را می‌توان با مصرف برخی مواد غذایی ارتقا داد.
آرزوی هر انسانی داشتن هوش بالا و قدرت درک مطالب و موضوعات مختلف در کم‌ترین زمان ممکن است. در این بین، افزایش هوش و تقویت میزان کارآیی و بهره‌مندی توان مغز را می‌توان با مصرف برخی مواد غذایی ارتقا داد.
علی جهانبخش، حالا همان روندی را در فاینورد پیش گرفته که باعث می‌شود هر مربی‌ای آرزوی داشتن او را در دل داشته باشد.
یک کودک سوریه ای که آرزو داشت رونالدو ستاره پرتغالی را از نزدیک ملاقات کند امشب قبل از دیدار النصر با رونالدو دیدار کرد و به آرزویش رسید.
در گذشته داشتن لبخند هالیوودی و طرح لبخند زیبا برای افرادی که دندان‌های بد رنگ یا بد فرم داشتند تقریبا آرزویی دست نیافتنی بود و همه آرزوی داشتن دندان‌های زیبا در عین حال مرتب را داشتند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های نوین میتوان برای اصلاح فرم دندان خود و همچنین متقارن سازی لبخند اقدام کرد و با استفاده از لمینت دندان زیبایی را به لبخند و دندان‌های خود باز گرداند.
شیطنت عموماً رفتاری نادرست تلقی می‌گردد و کسانی که شیطنت می‌کنند تنبیه می‌شوند. ولی وقتی داستانِ شیطنت‌‏‌کاری‌های برخی افراد را می‌شنویم لبخند می‌زنیم و هوش و جسارتشان را می‌ستاییم؛ مثل داستان دیدار اسکندر با دیوژنِ فیلسوف که اسکندر به او گفته بود هر آرزویی داشته باشد برآورده می‌کند و فیلسوف، که ظاهراً در آفتاب لمیده بود، پاسخ می‌دهد «آرزویم این است از جلوی نور بروی کنار».
مالک زئوس گفت که او همیشه آرزوی داشتن یک گریت دین دانمارکی به نام زئوس را داشته است تا اینکه برادرش زئوس را به او کادو می‌دهد. اگرچه در ابتدا از اندازه بزرگ او عصبی بود، اما خیلی زود عاشق او شد.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازدید از کمپ تیم‌های ملی گفت: تمام شرایط برای موفقیت کشتی مهیا است. این شرایط موجب شده تا من یک توقع خاص از نابغه کشتی ایران داشته باشم.
حق داشتن محیط زیست سالم امروز دیگر صرفا یک ایده‌آل و آرزوی دست‌نیافتنی نیست، بلکه در پرتو مجاهدت و تلاش مستمر سازمان‌های غیردولتی، سازمان‌های بین‌المللی و مجامع علمی و دوستداران محیط‌زیست، این حق جایگاه واقعی خود را یافته و به‌عنوان حقی بشری در سطوح بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی شناخته می‌شود. اعلامیه استکهلم (١٩٧٢)، منشور جهانی طبیعت (١٩٨٢) و اعلامیه ریو از جمله این تلاش‌ها هستند.
دشمنی هواداران آرژانتینی با یک تیم آسیایی شاید چندان منطقی نباشد مگر اینکه پای یک شکست تلخ به میان بیاید.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: در ماجرا‌های اخیر بسیاری از روسای طوایف، علما، مسئولین و نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی زحمت کشیدند تا آسیب‌های بزرگتر ایجاد نشود و از این جهت از همه عزیزان تشکر می‌کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: در ماجرا‌های اخیر بسیاری از روسای طوایف، علما، مسئولین و نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی زحمت کشیدند تا آسیب‌های بزرگتر ایجاد نشود و از این جهت از همه عزیزان تشکر می‌کنیم.
فرهاد حمیدادی در هفته‌های اخیر در تیم شمس آذر قزوین فعالیت داشته است.
کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آرزوی من از کودکی داشتن ده‌ها مدال جهان و المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته‌ام به آن برسم.
سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: حضور در المپیک آرزوی من و ایران است و دور از دسترس نیست، چرا که اگر کرونا اجازه می‌داد می‌تواستیم در المپیک توکیو حضور داشته باشیم.
پپ گواردیولا بسیار خوشحال است که ارلینگ هالند و جولین آلوارز را در اختیار دارد و وعده داد که از آنها همزمان در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.
سرمربی فولاد درباره کمتر استفاده کردن از پاتوسی و دژاگه گفت: آن‌ها دیر به تیم اضافه شدند و سعی می‌کنیم کم کم به تیم اضافه‌شان کنیم. داشتن این دو بازیکن باعث خوشحالی من است و هر تیمی آرزوی داشتن‌شان را دارد. این دو کیفیت‌شان را نشان دادند و در آینده از آن‌ها بیشتر استفاده می‌کنیم.
کاسمیرو انتقال به منچستریونایتد را تعبیر یک رویا می داند. او 15 سال پیش در اولدترافورد بازی کرده بود و همیشه دوست داشت روزی بازیکن منچستریونایتد شود.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید حتی اگر 5 درصد هم شانس رسیدن به تیم ملی را در جام جهانی داشته باشد تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ