ملی‌پوش تفنگ ایران گفت: سومین حضورم در بازی‌های آسیایی را تجربه خواهم کرد و امیدوارم که در این رقابت‌ها بتوانم باز هم روی سکو بروم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش تفنگ ایران گفت: سطح مسابقات یونیورسیاد بالا رفته، ما هم که هیچ اردوی برون‌مرزی نداریم و شرایط سختی نسبت به گذشته که مدال‌آور بودیم، داریم.
منابع محلی تاکید کردند که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به بهانه سفر قریب الوقوع محمود عباس رئیس این تشکیلات به جنین، در حال پاکسازی این شهر از مین‌های زمینی هستند.
نجمه خدمتی در مرحله مقدماتی مسابقات آزاد تفنگ رکوردشکنی کرد.
مرحله اول مسابقات آزاد تفنگ بانوان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، می‌گوید بارسا بر اساس قوانین فرپلی مالی امکان به خدمت گرفتن لیونل مسی را ندارد ولی او امیدوار است باشگاه کاتالان با اقداماتی بتواند زمینه قانونی برای بازگشت او را فراهم کند.
نجمه خدمتی گفت: شرایط خیلی سخت است. فدراسیون دارد همه تلاشش را برای حداقل اعزام‌ها و مسابقات تدارکاتی می‌کند تا حداقل بتوانیم تجهیزات را به روز کنیم و در کنار رقبای خودمان باشیم و بتوانیم منصفانه رقابت کنیم. چون تجهیزات آن‌ها خیلی عالی هستند، ولی برای ما کاملا قدیمی است و این کار ما را خیلی سخت می‌کند.
نجمه خدمتی معقتد است با عدم حضور تیم ملی تیراندازی در مسابقات جهانی هند شرایط برای کسب سهمیه المپیک بسیار سخت‌تر می‌شود.
مسابقه برترین‌های تفنگ بانوان امروز (شنبه)، ۱۳ اسفند در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
سازمان وظیفه عمومی فراج اعلام کرد: تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ روز دوشنبه یکم اسفند در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: زوجینی که فرزندخواندگی کودکان بی‌سرپرست را می‌پذیرند، خدمتی تأثیرگذار به فردای کشور در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ساخت جامعه‌ای سالم دارند.
دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش، به جماران گفت: مردم با «خدمت بیشتر» امیدواری پیدا می کنند. رفاه، آسایش، پیشرفت و اقتدار موجب امیدآفرینی است؛ «اقتدار» خیلی مهم است؛ اقتدار و جایگاه بالای کشور، امید به وجود می آورد.
پانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ و تپانچه بانوان با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.
رئیس باشگاه اِمن هلند اظهار امیدواری کرد یورگن لوکادیا مهاجم سابق پرسپولیس را به خدمت بگیرد.
احمدرضا زنده‌روح امیدوار است پایان خدمت سربازی‌اش در فجر، با صعود این تیم به لیگ برتر همراه باشد.
یوونتوس امیدوار است که بتواند کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، را در تابستان آینده به خدمت بگیرد.
چلسی امیدوار است که در رقابت با آرسنال بتواند مودریک را به قیمت 85 میلیون پوند از شاختار به خدمت بگیرد.
دو باشگاه منچستریونایتد و آرسنال امیدوار هستند که بتوانند ژوائو فلیکس، مهاجم اتلتیکو مادرید، را به خدمت بگیرند.
اینترمیامی امیدوار است که با توجه به شرایط کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، بتواند خیلی زود این بازیکن را به خدمت بگیرد.
پیشکسوت تیراندازی گفت: رکورد تیراندازان ایرانی در قهرمانی جهان مصر نسبت به دوره قبل پیشرفت کرده اما باید دانست که سطح رکوردها در رشته تفنگ در دنیا خیلی پیشرفت کرده است.
در 10 هزار شبیه‌سازی صورت گرفته از نتایج احتمالی جام جهانی، ایران تنها تیم آسیایی است که شانس صعود به دور بعدی را داراست.
حسن یزدانی چند فصلی می‌شود که گران‌ترین کشتی‌گیر لیگ ایران است. این موضوع هم بجاست؛ با توجه به قدرت و محبوبیتی که حسن در ایران دارد، هر باشگاهی که بتواند او را به خدمت بگیرد، علاوه بر اینکه بخت رسیدن به مدال طلا در وزن حسن یزدانی را دارد، می‌تواند امیدوار باشد که اسپانسر چرب‌تری هم نصیبش شود.
اگرچه اکثر دستیاران اسکوچیچ با تیم ملی خداحافظی کرده‌اند اما هنوز وضعیت وحید هاشمیان مشخص نیست.
مدیران چلسی همچنان امیدوار هستند که بتوانند پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا، را به خدمت بگیرند.
قائم مقام باشگاه پیکان می گوید سعی خواهد کرد درپست جدید خود به کارگران و کارمندان گروه صنعتی ایرانخودرو خدمت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ