وزنه‌بردار ملی پوش ایران پس از کسب جایگاه نخست در رنکینگ جهانی گفت: امیدوارم بتوانم شگفتی رقم بزنم و زودتر از آن چیزی که همه فکر می‌کنند به میادین برگردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از ظاهر امر این‌طور به نظر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی تیم خوبی بسته و حتماً در کنار سپاهان و تراکتور تا اینجا مدعیان نخست قهرمانی فصل بعد خواهند بود.
ایران در جام ملتهای آسیا یک مدعی بزرگ و حتمی است و باید از فرصت برگزاری رقابتها در قطر استفاده کند.
علاقه به افراد مشهور، سابقه تاریخی دارد و صرفا به ایران محدود نمی‌شود. از علاقه مردم به ادبا و حکما در دوران کهن تا علاقه شدیدی که به سلبریتی‌های معاصر وجود دارد، نشان می‌دهد ریشه علاقه به سلبریتی‌ها و مشاهیر همیشه وجود داشته و پدیده جدیدی نیست. گویی جامعه همیشه به دنبال یک شخص کامل و قهرمان می‌گردند. ولی این موضوع زمانی به یک مسئله تبدیل می‌شود که از حدعادی خارج شود.
قهرمان وزن اول کشتی آزاد جام تختی تاکید کرد چون مبارزه فینال بود او محتاطانه مبارزه کرد و همین باعث نزدیک شدن کشتی‌اش با میلاد والی‌زاده شد اما در مبارزه بعدی حتما بهتر مبارزه خواهد کرد.
پرسپولیس مانند بازی دور برگشت لیگ مقابل استقلال باز هم باید برنامه‌ریزی داشته باشد و با برنامه‌ریزی مانند دور رفت خیلی بی‌گدار به آب نزند. استقلال در جام حذفی نیاز به جام دارد، چون قهرمان لیگ نشده و پرسپولیس قهرمان شده است، از این رو پرسپولیس با خیال آسوده‌تر و با صبر به دنبال پیاده کردن برنامه‌های یحیی باشد، چون در این صورت حتماً برنده شده و باز هم قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد.
اگر هم به دنبال رسیدن به اهداف دیگری، چون حفظ جایگاه و پست و مقام و رانت‌هایتان هستید (که حتماً هستید) باز هم معنایی ندارد که یک ورزشکار قهرمان را اینگونه هدف توهین رفتار خود قرار دهید. پس یا پاداش ندهید یا بروید به دنبال وظایفی که برای انجام آن‌ها در شورای شهر حضور دارید و بیهوده برای دیده شدن در هر موضوعی سرک نکشید و ظاهر مردم‌پسند به خودتان نگیرید.
برخی مدیران سازمان لیگ به همین بهانه با قائمشهر سفر کرده اند تا از نزدیک وضعیت استادیوم شهید وطنی قائمشهر را برای برپایی جشن قهرمانی لیگ برتر مورد بررسی قرار دهند و به طور حتم نکات لازم را به مدیران استادیوم گوشزد خواهند کرد.
وزنه بردار کشورمان گفت: من تلاش زیادی کردم تا بتوانم بهترین وزنه ها را بزنم، حتما در مسابقات بعدی جبران خواهم کرد.
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است اگر این تیم برنده دربی شود، قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
پیشکسوت استقلال امیدوار است این تیم با برد در دربی استارت قهرمانی را بزند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سه تیم بالای جدول از شرایط خوبی برای قهرمانی برخوردارند گفت: هر یک از این سه تیم تمرکز داشته باشد به طور حتم جام را بالای سر خواهد برد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار با وستهم در لیگ برتر از شرایط تیمش ابراز رضایت کرد و گفت در کورس قهرمانی نمی‌تواند اهمیت شانس را نادیده گرفت.
تئو هرناندز، مدافع فرانسوی میلان، در آستانه بازی فردای تیمش با ناپولی در لیگ قهرمانان گفت حریف روسونری قدرتمند است ولی میلان اعتقاد دارد امسال می‌تواند فاتح چمپیونزلیگ بشود.
با حضور سپاهان، پرسپولیس و استقلال به طور حتم مثلث قهرمانی در هفته های پایانی جذاب و تماشایی دنبال خواهد شد. سه تیمی که با بازی های تهاجمی که ارایه می دهند، نشان داده اند شایسته قهرمانی هستند.
قهرمانی در هر دو جام هم مشکل است، اما حتماً با پشتوانه خیلی خوبی که داریم، ما مدعی قهرمانی در لیگ و جام حذفی هستیم.
با بازگشت استقلال به کورس قهرمانی رقابت های لیگ برتر در هفته های پیش رو به طور حتم جذاب تر دنبال خواهد شد.
کاپیتان نساجی می گوید که حتما حمید مطهری از کم کاری برخی از بازیکنان مطمئن است که این صحبت ها را مطرح کرده است.
محمدرضا فرزین، رییس کل بانک مرکزی سیاست‌های پولی، بانکی و ارزی جدید ‎بانک مرکزی را تشریح کرد.
فرزین رئیس جدید بانک مرکزی گفت: سیاست کلی این بانک تامین نیازهای ارزی کشور با نرخ ۲۸۵۰۰ است؛ نرخ ۴۴ نرخ ارز کشور نیست؛ حتما در بازار آزاد دخالت میکنیم.
محمدرضا فرزین گفت: نرخ ارز را تثبیت و حتما این دغدغه فعالان اقتصادی کشور را برطرف خواهیم کرد. برنامه سیاست اقتصادی جدید متمرکز بر این موضوع خواهد بود. دغدغه رئیس جمهور نیز معیشت مردم است که با کنترل نرخ تورم و ارز آن را تامین خواهیم کرد.
در چهارمین روز از رقابت‌های جهانی تیراندازی مصر، کاروان اعزامی کشورمان در ماده تیمی تپانچه بادی مردان اولین مدال خود را صید خواهند کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تاکید کرد که این وزارتخانه حتما اتفاقات شبانه رخ داده پیرامون مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال را پیگیری خواهد کرد.
در شرایطی که پرسپولیس در مسیر جذب مهاجم دوم مدنظر خود، گام مثبتی برداشته بود، این موضوع گفته می‌شود به دلیل برخی دخالت‌ها تا این لحظه بی نتیجه مانده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اکران فیلم قهرمان در رژیم صهونیستی گفت: به همه کسانی که در داخل فعالیت می‌کنند اعلام کردیم اکران در سرزمین‌های اشغالی جز خطوط قرمز است؛حتماً برخورد می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ