مدافع استقلال می گوید که امیدوارم بتوانم شرایط مناسبی داشته باشم تا نظر مثبت کارلوس کی روش را جلب کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزهایی که تمام بازیکنان سپاهان روی بازی استقلال تمرکز کرده‌اند، پیام نیازمند در شرایط کاملا متفاوتی به سر می‌برد.
سرمربی استقلال در روزهایی که تیمش حواشی بسیاری دارد، از لو رفتن اخبار آبی ها گلایه دارد؛ او تهدید کرد در صورت ادامه این ماجرا علیه برخی مصاحبه خواهد کرد.
مهاجم سابق استقلال با بیان این که آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات و آماده‌سازی پیش فصل ضعف داشتند گفت: با شرایطی که رقم خورده است قطعا استقلال در هفته های ابتدایی لیگ روزهای سختی خواهد داشت.
سرمربی استقلال با انتشار یک استوری، به وضعیت این روزهای آبی ها واکنش نشون داد.
استقلال در فوتبال ایران تاریخی طولانی و پرفراز و نشیب داشته اما به ندرت چنین روزهایی که امروز در آن است را تجربه کرده باشد.
برگردیم به عقب به روزهایی که برانکو با پرسپولیس در دومین فصل حضورش نایب قهرمان شد، ولی ماند تا پرسپولیس نوین را شکل بدهد، ساپینتو هم می تواند معمار نوین استقلال باشد
فصل جاری لیگ برتر امروز برای استقلال با دیدار در برابر تراکتور به پایان می رسد.
آبی های پایتخت در این روزهای آخر لیگی ، حسرت روزهایی را می خورندکه مهاجم گلزنی مثل عنایتی را در پیشانی خط حمله داشتند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سه هفته پایانی لیگ فوق العاده حساس شده است گفت: ساپینتو روزهای سختی دارد و باید در دو جبهه موفق باشد.
ار آن روزهایی که محال است یحیی گل محمدی فراموش کند، عالی بود سرمربی پرسپولیس.
امین قاسمی‌نژاد با تیزهوشی موفق شد سومین گل فصل خود را در مصاف با فولاد خوزستان ثبت کند.
با وجود جدایی علی فتح الله زاده از استقلال، هنوز درصد قراردادها و پاداش های معوقه به حساب بازیکنان و کادر فنی تیم واریز نشده است.
۲۱ فروردین از آن روزهایی است که در تاریخ ورزش کشورمان جاودانه است و چه غرورانگیز است که افتخار این روز متعلق به باشگاه استقلال است.
در روزهایی که علی فتح‌الله‌زاده به شدت در فضای مجازی و کانال‌های هواداری استقلال زیر ذره‌بین قرار گرفته، یک اتفاق قدیمی، سوژه انتقاد از مدیرعامل باشگاه استقلال شده است.
حمایت چشمگیر هواداران استقلال از بازیکنان و کادر فنی این تیم، تنها دلخوشی آبی‌ها برای ادامه فصل است.
شاگردان ریکاردو ساپینتو، در حالی که این باشگاه روزهای پر التهابی را پشت سر می‌گذارد، اولین بازی سال را برابر ذوب‌آهن پشت سر می‌گذارند.
سرمربی نساجی پس از پشت سر گذاشتن روزهایی سخت، حالا با شکست آلومینیوم انرژی تازه‌ای گرفته تا مقابل استقلال قرار گیرد.
در روزهایی که سیاوش یزدانی خود را برای حضور در ترکیب اصلی سپاهان آماده می کند، او به دنبال پیگیری مطالباتش از استقلال است.
مصدومیت های پی در پی بازیکنان کلیدی استقلال یکی از دلایل افت این تیم در هفته های اخیر و در نهایت عقب ماندن از کورس قهرمانی بود.
مهدی مهدی پور در پایان دیدار با مس رفسنجان که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت، ضمن انتقاد از همبازیانش به صراحت گفت: استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.
هافبک سابق استقلال در روزهایی که دوران اوج فوتبال خود را به نمایش می‌گذاشت با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد.
امیرحسین خدامرادی، بازیکن بیست و سه ساله هوادار می‌گوید در روزهای آخر نقل و انتقالات در لیست مازاد استقلال قرار گرفته است.
مدافع استقلال می گوید شرایط من اکنون خوب نیست و در این روزهای سخت، کمترین اولویت زندگی من فوتبال است.
ترکیب استقلال در بازی با فولاد کدام ترکیب خواهد بود؟ همان ترکیب بازی با گل گهر یا بازیکنانی چون صالح حردانی و ابوالفضل جلالی به این ترکیب اضافه می شوند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ