قهرمان کشتی فرنگی جوانان و امیدهای جهان گفت: امیدوارم بتوانم در رقابتهای جام جهانی نتایج خوبی کسب کنم و با این پشتوانه برای درخشش در میادین بزرگ مثل المپیک دورخیز کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد دولت به عنوان متولی این باشگاه به مشکلات آبی پوشان ورود کند.
کپا در نشست خبری پس از معارفه اش در رئال از رد پیشنهاد بایرن مونیخ و تمایلش برای حضور طولانی مدت در رئال حرف زد.
سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید که علی رغم عملکرد خوب در دیدار برابر پرسپولیس، تیمش امتیازی را کسب نکرد.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با بیان اینکه تمرینات بدنسازی را سپری می‌کند، ابراز امیدواری کرد که از 2 ماه دیگر تمرینات گروهی خود را آغاز می‌کند.
امیری بعد از اتفاقات جام‌جهانی قطر اکنون با امیدواری بزرگی مهیای یکی از آخرین تورنمنت‌های دوران فوتبالی‌اش است.
سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
روزنامه اوله اشاره می‌کند که آرژانتین در فینال جام‌های جهانی ۱۹۷۸ و ۱۹۸۶، دو جامی که فاتح آن‌ها شد، با این پیراهن راه‌راه به میدان رفته و حالا امیدوار است پوشیدن پیراهن اول کلاسیک برای آلبی سلسته در قطر هم خوش‌یمن باشد.
رونالدو امیدوار است نیمار پس از حذف برزیل از جام جهانی، قوی‌تر به میادین بازگردد.
اعضای خارجی کادر فنی استقلال به موفقیت تیم ملی کشورشان خیلی امیدوار هستند.
توماس مولر در بین بازیکنان تیم ملی آلمان آمار گلزنی درخشانی در جام‌های جهانی دارد و امیدوار است در قطر آمار گلزنی خود در این تورنمنت را بهبود بخشد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای اولین بار در تاریخ به مرحله دوم صعود کند.
آخرین تصمیمات تاکتیکی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام‌جهانی قطر نشان از نیمکت نشینی یکی از چهره های امیدوار در خط دفاعی دارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم بسیار خوبی آماده حضور در جام جهانی شده است، گفت: سرمربی تیم ملی کارش را بلد است و مطمئناً برنامه‌های دقیقی برای جام جهانی دارد.
قهرمان کشتی فرنگی جوانان و امیدهای جهان گفت: امیدوارم بتوانم در رقابتهای جام جهانی نتایج خوبی کسب کنم و با این پشتوانه برای درخشش در میادین بزرگ مثل المپیک دورخیز کنم.
تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا برگزاری اولین بازی خود در جام‌جهانی شرایط سختی را تجربه می‌کند اما امیدوار است در سه دیدار مرحله مقدماتی نتایج قابل قبولی کسب کند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که می‌توان امیدوار بود این تیم از مرحله مقدماتی جام‌جهانی صعود کند گفت: کی‌روش از زمان بازگشتش به تیم ملی تاثیرات مثبتی ایجاد کرده است.
نمایش تیم ملی فوتبال ایران برابر اروگوئه هر چند خیلی مقتدرانه نبود اما این امیدواری را به وجود آورد که در فاصله باقی مانده تا جام‌جهانی، کی‌روش بتواند تاثیرات بهتری در این تیم داشته باشد.
پدری گونزالس، ستاره جوان بارسا، از اینکه با روبرت لواندوفسکی هم‌تیمی شده، احساس غرور می کند. او همچنین گفت که امیدوار است برای اسپانیا در جام جهانی به میدان برود.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران می گوید کی روش نسبت به بازیکنان تیم ملی شناخت خوبی دارد و این مسئله مثبتی برای تیم خواهد بود.
کی‌روش مربی خیلی خوبی است و پیش از این هم عملکرد خوبی در تیم ملی ایران داشت. امیدوارم در بازگشت دوباره‌اش هم بتواند خوب کار کند و ایران در جام‌جهانی موفق باشد
سرمربی استقلال می گوید که تیم او روند خوبی را در پیش گرفته بود و دوست داشت لیگ تعطیل نشود.
احمد عابدزاده پدر امیدوار است پسرش در جام‌جهانی در ترکیب تیم ملی باشد
سرخیو راموس در بهترین شرایط سال‌های اخیر خود قرار دارد و پس از صحبت با لوئیس انریکه، حالا امیدوار است بتواند به تیم ملی اسپانیا برگردد.
علیرضا جهانبخش در مصاحبه با سایت فیفا در خصوص جام جهانی قطر صحبت کرد و از امیدواری به صعود از مرحله گروهی گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ