معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: آماده مقابله باغرب و سرسپردگان اوکراینی‌شان تحت نظارت «پوتین» هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرین تاکتیکی شاگردان حسین عبدی به مدت یک ساعت در زمین تمرین ورزشگاه پاتوم تانی برگزار شد.
هند و پاکستان برای مقابله با طوفان بیپارجوی آماده می شوند.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با پاسداشت یاد، نام و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) برای مقابله با هرگونه تهدید و تعرض دشمنان به آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی، اعلام آمادگی کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت آماده سازی دستورالعمل‌های ملی و بین المللی برای مقابله با پدیده گرد و غبار تاکید کرد.
ارتش ژاپن سلسله اقداماتی را با توجه به اقدام کره شمالی برای راه اندازی برنامه ریزی شده اولین ماهواره این کشور به عمل آورد.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از آماده باش نیروهای اورژانس برای مقابله با سیل احتمالی در مناطق غربی کشور خبر داد.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که ما آماده مقابله با هرگونه اقدام نتانیاهو در تمامی میادین هستیم.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که ما آماده مقابله با هرگونه اقدام نتانیاهو در تمامی میادین هستیم.
وزارت دفاع تایوان اقداماتی را در راستای مقابله با محاصره کامل این جزیره از سوی چین در پیش گرفته است.
رئیس جمهور تاکید کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی برای مقابله با تهدیدهای امنیتی در هر حوزه‌ای از جمله تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس باید آماده باشند.
شهردار استانبول از اقدامات انجام شده برای مقابله با زلزله احتمالی در این شهر پرده برداشت.
پس از آزمایش موشکی جدید کره شمالی، وزارت دفاع کره جنوبی مدعی شد سئول برای مقابله با تهاجات احتمالی پیوینگ‌یانگ، با واشنگتن هماهنگی کامل دارد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین اضافه کرد اکنون چند هفته است که نشانه‌هایی ازآمادگی کره شمالی برای آزمایش احتمالی هفتم اتمی مشاهده می شود.
یک واکسن جهانی آنفلوانزا ساخته شده که قادر به مقابله با شیوع این بیماری در آینده است. به گفته کارشناسان واکسن مذکور تا ۲۰۲۴ میلادی آماده می شود.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره نقض احتمالی توافق ترسیم مرزهای دریایی به رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد که حزب الله برای هر گونه اقدامی آمادگی کامل دارد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم‌الله 13 آبان‌ماه بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: ارتش، همراه با سایر اقشار ملت ایران اسلامی، آمادگی خود را برای مقابله با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اعلام می‌دارد.
وزیر انرژی عربستان با بیان اینکه بحران فعلی انرژی ممکن است بدترین بحران باشد، افزود: با دولت های اروپایی در این خصوص در ارتباط هستیم.
مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است با آمادگی کامل شیخ دیاباته و حضور این بازیکن در کنار لوکادیا، خط حمله پرسپولیس به شرایط آرمانی خواهد رسید.
فرمانده نیروی هوای ارتش گفت: نیروی هوایی مقتدر آماده مقابله با هر نوع تهدید و اجرای هر نوع مأموریت براساس دریافت دستور از سلسله مراتب فرماندهی است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز با تهدیدات ترکیبی در زمینه‌های مختلفی همچون مواجه هستیم که همزمان توسط دشمنان علیه ما بروز می‌کند و باید خود را برای چنین صحنه و تقابلی آماده کنیم.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت هر لحظه آماده رویارویی با دشمن در راستای حفاظت از مسجدالاقصی است.
آنتونی فائوچی: "نیمکره جنوبی فصل آنفولانزای بسیار بدی را پشت سر گذاشته است. این فصل در آنجا زودتر آغاز شد. آنفولانزا همان طور که همه ما در طول سالیان متمادی تجربه کرده‌ایم می‌تواند یک بیماری جدی باشد به خصوص زمانی که فصل بدی داشته باشید".
رئیس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه توطئه های آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی و عربی علیه مقاومت ناکام می ماند، گفت مقاومت از هر زمان دیگری برای تقابل با دشمنان آماده تر است.
سرلشکر صفوی گفت: سپاه پاسداران باید راهبرد و تهدید دشمن را بفهمد و سپاه و نیروهای مسلح بایستی خود را برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن آماده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ