رئیس جمهور تاکید کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی برای مقابله با تهدیدهای امنیتی در هر حوزه‌ای از جمله تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس باید آماده باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات گفت: اگر دو دستگاه اطلاعاتی بتواند به یک انسجام واحدی برسد، قطعاً در تحقق ایران قوی و خواسته‌های نظام موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.
چند نفر از کارمندان فرمانداری و شهرداری شاهرود به اتهام ارتشاء، تحصیل مال نامشروع و سوءاستفاده از جایگاه شغلی خود بازداشت شدند.
وزیر اطلاعات گفت: اگر دو دستگاه اطلاعاتی بتواند به یک انسجام واحدی برسد، قطعاً ما در تحقق ایران قوی و خواسته‌های نظام موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.
تویوتا اعلام نکرده چه زمانی GR H ۲ آماده برای مسابقه آماده می‌شود. این شرکت مدعی شده این دستگاه برای «رقابت‌های آینده» ساخته شده است؛ لذا باید منتظر ماند و دید چه اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس قرار خواهد گرفت.
رئیس دستگاه قضا با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: امروز مردم در مقوله رفع ناهنجاری‌های اجتماعی مطالبات جدی و به‌حقی دارند و ما این مطالبه‌گری را امر بسیار مبارکی می‌دانیم و همین امر، مسئولیت ما را بیشتر می‌کند و ما را به تلاش مضاعف وامی‌دارد.
دستگاه اطلاعات ملی عراق از دستگیری یکی از خطرناک‌ترین فرماندهان ارشد داعش در جنوب بغداد پس از ماه‌ها عملیات اطلاعاتی امنیتی خبر داد.
حزب عمران خان (تحریک انصاف پاکستان) در بیانیه‌ای وزارت اطلاعات را متهم به دست داشتن در تشدید خشونت‌های سراسری در نقاط مختلف پاکستان در اعتراض به بازداشت عمران خان طی هفته گذشته کرد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه ادامه داد: متهمین آمریکایی حدود ۹۷ تن هستند که دستگاه قضایی باید برای همه آنها، تحقیقات کاملی را با کمک ضابطین قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انجام می‌داد و مستندات ضمیمه پرونده می‌شد؛ از این تعداد برای ۷۳ تن قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست و برای ۲۴ تن دیگر هم قرار منع تعقیب صادر شد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه ادامه داد: متهمین آمریکایی حدود ۹۷ نفر هستند که دستگاه قضایی باید برای تمام آن ها، تحقیقات کاملی را با کمک ضابطین قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انجام می‌داد و مستندات ضمیمه پرونده می‌شد؛ از این تعداد برای ۷۳ نفر قرار جلب به دادرسی و کیفر خواست و برای ۲۴ نفر دیگر هم قرار منع تعقیب صادر شد.
دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، شیخ عکرمه صبری، سخنران و امام جماعت مسجدالأقصی را برای بازجویی احضار کرد.
دستگاه اطلاعاتی عراق افزود: «خالد عاید احمد الجبوری» با نام «یعقوب المهاجر»، یکی از خطرناک ترین عناصر عضو داعش بود که با حکم قضایی صادره از قاضی دستگاه ذی ربط در استان ادلب سوریه مورد هدف قرار گرفت و کشته شد.
با توجه به اطلاعاتی که از برخی منابع معتبر چینی به دست آمده است، میزو تا پایان سال جاری دستگاه تاشوی خود را عرضه خواهد کرد. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد فرم آن وجود ندارد. اینکه افقی تا می‌شود و یا عمودی.
وزارت اطلاعات درمورد علیرضا اکبری اعلام کرد: ابهت دستگاه اطلاعاتی انگلیس و حاشیه‌ی امنِ جواسیس آن شکسته شد و افسران اطلاعاتی آن سازمان با این چالش مواجه‌اند که از این پس، چگونه باید آبرو و اعتبار خود را نزد عوامل خویش، ترمیم نمایند؟
نخست وزیر انگلیس به اعدام «ابرجاسوس» انگلیسی-ایرانی که برای دستگاه اطلاعاتی لندن (MI۶) جاسوسی می‌کرد، واکنش نشان داد.
نخست وزیر انگلیس به اعدام «ابرجاسوس» انگلیسی-ایرانی که برای دستگاه اطلاعاتی لندن (MI۶) جاسوسی می‌کرد، واکنش نشان داد.
دستگاه امنیتی ترکیه امروز چهارشنبه از بازداشت عوامل مرتبط با یک شبکه جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) خبر داد.
به نظرم نفوذ و دستگاه اطلاعاتی چین هنوز زمخت و ناآزموده است، اما به طور فزاینده‌ای پیچیده می‌شود. چین در ابتدا از تاکتیک‌های نفوذ بسیار زیرکانه در تایلند استفاده کرد؛ از جمله از طریق برگزاری نمایش‌ها و جشنواره‌های فرهنگی عظیم، جامعه تجاری مورد حمایت خود در تایلند را با تظاهر اندکی پرورش می‌داد و اغلب اعضای آن را به عنوان "رفقای چینی" جذب می‌کرد.
هفته‌نامه «جامعه آگاه» نوشت: با توجه به وابستگی شبکه اینترنشنال به دستگاه اطلاعاتی سعودی و ماجرای قتل جمال خاشقچی که یکی از دلایل آن فاش کردن منبع مالی ایران اینترنشنال بود، حذف فیزیکی یا هر اتفاقی برای رعنا رحیم‌پور از سوی پشت‌پرده این شبکه محتمل است.
وزارت خارجه فرانسه روز چهارشنبه به اظهارات وزیر کشور ایران در خصوص دستگیری عناصر دستگاه اطلاعاتی فرانسه در ایران واکنش نشان داد.
سردار وحیدی وزیر کشور گفت: عناصری از دستگاه اطلاعاتی فرانسه و عناصری در رابطه با داعش دستگیر شدند که در اختیار قوه قضاییه هستند تا طبق قانون با آنها برخورد شود.
احمد وحیدی گفت: دشمن به دنبال ایجاد گسست گفتمانی بین قشر‌های مختلف مردم است تا دولت را از خدمت مردم بازدارد. طبیعتا عناصری هستند که در این ماجرا وارد شدند دو دسته هستند یکی افرادی که با صحبت قابل اصلاح هستند و خیلی‌ها هم هستند که احساس ندامت می‌کنند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط، برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روز‌های اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند، از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ