رئیس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه توطئه های آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی و عربی علیه مقاومت ناکام می ماند، گفت مقاومت از هر زمان دیگری برای تقابل با دشمنان آماده تر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش امروز به کرانه باختری با عملیات مبارزان مقاومت غافلگیر شده و برای نخستین بار از زمان انتفاضه دوم (قریب به ۲۰ سال پیش) مجبور به استفاده از بالگرد تهاجمی شدند.
عضو فراکسیون وفاء به مقاومت لبنان وابسته به حزب الله بر ضرورت آغاز گفتگوهای ملی و انتخاب رئیس جمهور این کشور در سریع ترین زمان ممکن تاکید کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بانوان ما نشان دادند در صحنه‌ای که بخواهند مقاومت و ایستادگی کنند کسی جلودار آن‌ها نیست.
یک مسئول بلندپایه مقاومت فلسطین تاکید کرد که حملات این گروه‌ها علیه دشمن صهیونیستی در راه است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفتاد و پنجمین سالگرد جنایت صهیونیست‌ها در روستای دیریاسین، بیانیه‌ای صادر کرد.
مشهد-سربازان گمنام امام زمان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر در مشهد پس از یک عملیات رصد و با اشراف اطلاعاتی، ۵ هزار عدد مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.
مشهد ـ سربازان گمنام امام زمان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر در مشهد پس از یک عملیات رصد و با اشراف اطلاعاتی، ۵ هزار مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.
در هفته گذشته زمان آغاز پیش فروش های نوروزی قطار همچنان با بلاتکلیفی به پایان رسید و در بخش مسکن نیز مقاوم سازی مسکن مهر در برابر زلزله مورد توجه همگان قرار گرفت.
منابع مطلع در این باره گزارش دادند که برنز از عباس خواسته است که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش ملموس‌تری برای کنترل اتفاقات در اردوگاه جنین و شهر نابلس انجام دهند و به نظر می‌رسد که واشنگتن درحال حاضر بیش از هر زمان دیگری بر روی مهار گروه‌های مقاومت و در رأس آن‌ها گروه «عرین الأسود» و گردان جنین تمرکز کرده و از تشکیلات خودگردان خواسته است که در مقابل چنین اقداماتی سکوت نکند چراکه این سکوت به نفع آن نخواهد بود.
از نظر علم زمین شناسی، پدیده‌ی زلزله تابعی مشخص از نسبت گرانشی انرژی ذخیره شده در سطح گسل موجود در یک منطقه‌ی زمینی به مقاومت آن صفحه است. تغییر در زمان وقوع زلزله زمانی اتفاق می‌افتد که تغییر در فشار وارده بر میدان تنش یا مقاومت سطح گسل ایجاد شود. حال این که چه مواردی دقیقا ممکن است در زمان اتفاق افتادن این پدیده‌ها موثر باشد، مختلف است و برای آن‌ها نمی‌توان علل خاصی را مطرح کرد.
جنبش جهاد اسلامی بر تداوم مقاومت تا زمان آزادی سرزمین و مقدسات فلسطین علیرغم تمام جنایات صهیونیست ها تاکید کرد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه دشمن تنها زبان مقاومت و درگیری را می فهمد، افزود: تداوم اشغالگری تداوم مقاومت را در پی خواهد داشت.
مینا می‌گوید، مقاومت زنان برای احیای قلبی مردان بیمار، خیلی کمتر است: «زنان رهگذر همکاری بیشتر و کنترل بیشتری بر هیجان‌شان دارند. معمولا تصور این است که زنان نمی‌توانند هیجان‌شان را کنترل کنند، اما جالب است که خیلی بهتر همکاری می‌کنند درحالی‌که مردان بیشتر دچار هیجان و ترس می‌شوند و مدام اصرار می‌کنند زودتر کارشناس بفرستیم؛ چون نمی‌خواهند به زن بیمار دست بزنند.»
مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب گفت: کفایت حاج قاسم در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، امنیتـی و به‌ویژه در حـوزه دیپلماسی و روابط بین‌الملل باعث شد نهاد و تفکر مقاومت در زمان او شکل بگیرد و به بلوغ برسد. این جملات را «علی‌اکبر ولایتی» مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گوید.
گروه مقاومتی عرین الاسود درپی یورش صبح جمعه نظامیان اشغالگر به نابلس، به رژیم صهیونیستی هشدار داد که رزمندگان این گروه از هر زمان دیگری قویتر هستند.
اکنون دیگر نمی‌شود که دست بر سینه گذاشت و ندای صلی‌الله علیک یا فاطمه الزهرا (س) سر داد، اما در برابر کشف حجاب برخی افراد، ساکت ایستاد. عشق و محبت به وجود اقدس اهل‌بیت (ع) باید در مقام یک الگو برای مقاومت در مسیر حق زمینه بروز و ظهور پیدا کند و این مهم در زمانه کنونی به‌صورت مقاومت در برابر اصوات شوم عده‌ای مزدور و دشمن خدا و امام زمان (عج) واقعیت پیدا می‌کند.
آیین تشییع پیکر سردار سرافراز، جانباز عالیقدر و مجاهد عرصه دفاع مقدس و جبهه مقاومت و سازندگی سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی فردا (یکشنبه ۲۰ آذر) از ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی تهران به سمت مقبره الشهدای این شهرک برگزار می‌شود.
محققان دریافتند که زمان صرف شده برای انجام فعالیت بدنی متوسط تا شدید باعث کاهش میزان چربی کبد و مقاومت به انسولین می‌شود.
حقایقی (درباره دفاع مقدس) که ما از آن سخن می‌گوییم امروز فقط یک ادعا نیست، بلکه خود طرف مقابل هم به آن اعتراف می‌کند. حمله و جنگ با انقلاب اسلامی طبیعی بود، چون دشمنان از این انقلاب عصبانی بودند. این انقلاب اتفاقاتی را در دنیا پیش آورد که شاید خود ما آن زمان از همه ابعاد آن خبر نداشتیم، اما آن‌ها می‌دانستند که چه اتفاقی افتاده است.
‌رضا دقتی، عکاس ایرانی و دوست نزدیک احمد شاه مسعود با انتشار ویدئویی در توییتر خود نوشته که امروز با احمد مسعود دیدار کرده است. او در پیامی زیر عنوان «زمان امید» نوشته: «تجدید دیدار در وین، با احمد مسعود، پسر مسعود، رهبر مقاومت افغانستان در برابر تاریک گرایی و برای آزادی و کرامت مردم افغانستان.» احمد مسعود اکنون برای شرکت در نشست چهره‌های سیاسی افغانستان در وین حضور دارد. او رهبری «جبهه مقاومت ملی» که با طالبان در نبرد مسلحانه هستند، برعهده دارد.
یکی از اعضای ارشد جنبش حماس گفت: مقاومت در کرانه باختری پیشرفت کرده است و بیش از هر زمان دیگری خواب را بر رژیم صهیونیستی حرام خواهد کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: شهید محمد طاهر زکارنه ثابت کرد که مقاومت تا زمان تحقق پیروزی نهایی و رهایی قدس از اشغال صهیونیستها، متوقف نخواهد شد.
مسعود گفت: «تا زمانی که طالبان قانع شود که یک دولت مشروع و پاسخگو در مقابل مردم افغانستان و جهان تشکیل دهد، گزینه دیگری جز مقاومت وجود ندارد.»
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به توافق آتش بس میان مقاومت و رژیم صهیونیستی، گفت: نبرد با صهیونیسم تا زمان زوال و نابودی آن ادامه خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ