پس از آزمایش موشکی جدید کره شمالی، وزارت دفاع کره جنوبی مدعی شد سئول برای مقابله با تهاجات احتمالی پیوینگ‌یانگ، با واشنگتن هماهنگی کامل دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش کره جنوبی مدعی شده است که کره شمالی یک موشک بالستیک به سمت دریای ژاپن شلیک کرده است.
ارتش کره‌جنوبی اعلام کرد که همسایه شمالی‌اش یک موشک به سمت خارج جو زمین شلیک کرده است؛ همزمان در سئول پایتخت کره‌جنوبی و اوکیناوای ژاپن آژیرهای خطر به صدا در آمد.
منابع محلی از ادامه درگیری‎‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع در خارطوم پایتخت این کشور، خبر می‎‌دهند.
نیروی دریایی ارتش کره جنوبی اغلب برای عقب راندن کشتی‌ها و قایق‌های کره شمالی که از مرز دریایی بین دو کشور عبور می‌کنند، شلیک هشدار انجام می‌دهد. سئول دولت پیونگ یانگ را مقصر حمله به یک کشتی خود در سال ۲۰۱۰ می‌داند که در جریان آن ۴۶ ملوان کشته شدند، اما کره شمالی مسئولیت آن را رد می‌کند.
این درخواست رهبر کره شمالی در آستانه ورود یک ناو گروه تهاجمی نیروی دریایی ایالات متحده به منطقه شبه جزیره کره و برای مقابله با تهدیدهای آمریکا و کره جنوبی مطرح شده است.
رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گفت: ارتش ما ضمن تقویت نظارت و هوشیاری خود، وضعیت آمادگی کامل خود را با همکاری نزدیک با ایالات متحده حفظ می‌کند.
خبرگزاری یونهاپ اعلام کرد: ارتش کره جنوبی در راستای افزایش توانمندی‌هایش برای شناسایی و رصد پهپادهای کوچک کره شمالی، در صدد خرید سامانه دفاعی «چشم الکترونیک» از اسرائیل است.
وزارت دفاع کره‌جنوبی در این بیانیه خاطرنشان کرد: ارتش ما یک وضعیت آمادگی نظامی ایجاد خواهد کرد تا به شدت با هرگونه تحریک متقارن یا نامتقارن کره شمالی مقابله کند.
وزارت دفاع کره‌جنوبی در این بیانیه خاطرنشان کرد: ارتش ما یک وضعیت آمادگی نظامی ایجاد خواهد کرد تا به شدت با هرگونه تحریک متقارن یا نامتقارن کره شمالی مقابله کند.
با اوج گرفتن تنش‌ها در شبه‌جزیره کره، رئیس‌جمهور کره جنوبی از ارتش این کشور خواست به آزمایش‌های مداوم کره شمالی، پاسخی روشن بدهد.
ارتش کره جنوبی از اقدام پیونگ یانگ در شلیک یک موشک بالستیک به سمت دریای ژاپن در نخستین روز سال جدید میلادی خبر داد.
ارتش کره جنوبی بامداد شنبه اعلام کرد که پیونگ یانگ یک موشک بالستیک شلیک کرده است.
ارتش آمریکا در نظر دارد یک واحد فضایی خود را در کشور کره جنوبی ایجاد کند.
ارتش کره جنوبی بامداد جمعه از اقدام همسایه شمالی این کشور در شلیک موشک بالستیک خبر داد.
ارتش کره جنوبی اعلام کرد که همسایه شمالی یک موشک بالستیک به سمت دریای ژاپن پرتاب کرده است.
علی‌رغم واکنش تند کره جنوبی علیه آزمایش موشکی کره شمالی، ارتش آمریکا اعلام کرد این اقدام پیونگ‌یانگ تهدیدی فوری علیه واشنگتن و متحدانش نیست.
ارتش کره جنوبی از شلیک دو موشک بالستیک کوتاه برد کره شمالی به سمت آب های شرقی این کشور خبر داد.
وزارت دفاع ملی کره‌جنوبی اعلام کرد ارتش این کشور برای اولین بار در رزمایش سایبری چندملیتی به رهبری آمریکا شرکت خواهد کرد.
ارتش کره جنوبی فوراً اقدامات تحریک‌آمیز را متوقف کند
ارتش کره جنوبی از اقدام همسایه شمالی خود در شلیک ده ها گلوله توپ به سمت مرزهای دریایی حائل بین دو طرف خبر داد.
ستاد مشترک ارتش کره جنوبی امروز در بیانیه ای اعلام کرد که ۱۰ فروند جنگنده کره شمالی نزدیک مرزهای این کشور پرواز کردند.
ارتش آمریکا و کره‌جنوبی امروز چهار موشک زمین به زمین به سمت دریای ژاپن شلیک کردند و این به دنبال شلیک یک موشک بالستیک قاره‌پیما از نوع هوآسونگ-۱۲ به دست کره‌شمالی انجام می‌شود.
ارتش کره جنوبی اعلام کرد همسایه شمالی آن اقدام به پرتاب یک موشک بالستیک کرده است.
وزیر دفاع کره جنوبی گفت: درحالی که کره شمالی در ظرفیت‌های موشکی هسته‌ای پیشرفت می‌کند و آمادگی برای انجام هفتمین آزمایش هسته‌ای را کامل می‌کند، شرایط امنیتی خطیر ادامه دارد. براساس اطلاعات ارتش ما وضعیت دفاعی محکمی برای مقابله با تهدید‌های امنیتی حفظ کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ