ارتش ژاپن سلسله اقداماتی را با توجه به اقدام کره شمالی برای راه اندازی برنامه ریزی شده اولین ماهواره این کشور به عمل آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور بلاروس، اعلام کرد به ارتش این کشور دستور داده است که در حالت آماده باش کامل قرار گیرد.
یگان های ارتش لبنان در جنوب این کشور در حالت آماده باش حداکثری قرار گرفتند و در مرز با فلسطین اشغالی آرایش جنگی به خود دادند.
جمعه گذشته، صربستان پس از درگیری بین پلیس و اقلیت صرب، ارتش را در حالت آماده باش قرار داد و نیروهای خود را به سمت مرز با کوزوو هدایت کرد و این درگیری‌ها پس از اقدام پلیس برای انتصاب شهرداران آلبانیایی تبار آغاز شد.
منابع عبری زبان از آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی اراضی اشغالی بعد از تجاوزات بامداد امروز به نوار غزه و ترور تنی چند از فرماندهان مقاومت فلسطین خبر دادند.
در پی شهادت «خضر عدنان» اسیر برجسته فلسطینی در زندان رژیم اشغالگر، ارتش این رژیم امروز سه‌شنبه مانور‌های خود را که قرار بود صبح امروز در مجاورت نوار غزه اجرا کند لغو کرد.
آماده‌باش ارتش رژیم‌صهیونیستی در پی حمله موشکی گسترده نیروهای مقاومت علیه اراضی اشغالی و لغو مانور نظامی صهیونیست‌ها در اطراف نوار غزه از جدیدترین تحولات نظامی بعد از شهادت «خضر عدنان» است.
سخنگوی ارتش چین از افزایش سطح آماده‌باش این نیروها درپی رصد یک فروند هواپیمای نظامی آمریکایی بر فراز تنگه تایوان خبر داد.
منابع خبری اعلام کردند که نظامیان صهیونیست و نیروهای ارتش لبنان در پی وقوع تنش در نوار مرزی به حالت آماده باش درآمدند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جنایات وحشیانه شامگاه گذشته شهرک نشینان صهیونیست در نابلس یک فلسطینی شهید و قریب به ۴۰۰ نفر دیگر زخمی شده اند.
سخنگوی نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرد که این کشور خود را برای تشدید تنش های احتمالی در سالگرد عملیات نظامی روسیه آماده می کند.
شبکه خبری الجزیره شامگاه دوشنبه از اعلام آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی از بیم حملات انتقام جویانه ایران خبر داد.
تحرکات جدید نظامیان صهیونیست، سبب شد تا ارتش لبنان مجددا به مقابله با آنها بپردازد.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از واکنش مقاومت فلسطین به تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، به حالت آماده باش درآمده است.
صرب‌های شهر میتروویکا در شمال کوزوو روز سه‌شنبه ساعاتی پس از اعلام آماده باش ارتش صربستان دست به سنگر بندی زده اند.
در بحبوحه افزایش تنش‌های امنیتی بین صربستان و کوزوو، رئیس‌جمهور صربستان دستور آماده‌باش کامل نیروهای مسلح این کشور را صادر کرد.
منابع فلسطینی از آماده باش گروه های مقاومت فلسطین در پی برگزاری مانور ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی خبر دادند.
مقامات صهیونیست به دلیل ترس از عملیات های مقاومتی فلسطینی‌ ها به ارتش رژیم صهیونیستی دستور آماده باش ۷۲ ساعته داده اند.
براساس ادعای وال‌استریت ژورنال، عربستان سعودی اطلاعاتی را با آمریکا به اشتراک گذاشته که حاکی از حمله قریب الوقوع ایران به اهدافی در داخل عربستان سعودی است و بر همین اساس، ارتش آمریکا و دیگر نیروها در منطقه خاورمیانه، سطح آماده باش را افزایش داده‌اند.
منابع عبری صبح امروز از آماده‌باش کامل نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در سرتاسر اراضی اشغالی همزمان با آغاز بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خبر دادند.
بنا به اعلام دولت نروژ، نگرانی های ناشی از تشدید جنگ در اوکراین، این کشور را به افزایش سطح آماده باش نظامی واداشته است.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به مقامات نظامی این رژیم دستور داد تا وضعیت هشدار و آماده باش را در کرانه باختری تشدید کرده و به بالاترین سطح برسانند.
کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از آماده باش ارتش این رژیم در کرانه باختری در آستانه سال جدید عبری خبر داد.
در پی عبور دو کشتی جنگی آمریکا از تنگه تایوان، ارتش چین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد حرکت این کشتی‌ها را به دقت رصد می‌کند و نیروهای ارتش در حالت آماده‌باش قرار دارند.
وبگاه معاریو امروز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از حملات موشکی از نوار غزه پس از ترور ابراهیم النابلسی، مجددا در وضعیت آماده باش قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ