ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم‌الله 13 آبان‌ماه بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: ارتش، همراه با سایر اقشار ملت ایران اسلامی، آمادگی خود را برای مقابله با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اعلام می‌دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفاده از سامانه‌های جدید راداری و موشکی در این ناوشکن همچنین سامانه‌های رانش و تسلیحاتی از ویژگی‌های ناوشکن دماوند خواهد بود.
رسانه‌های عبری با اشاره به تحولات روزهای اخیر در کرانه‌باختری و افزایش عملیات‌های مقاومتی از آماده شدن ارتش رژیم صهیونیستی برای عملیاتی گسترده در این منطقه خبر می‌دهند.
رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر مدعی شد که ارتش این کشور آماده آغاز ضدحملات بزرگ برای بازپس‌گیری مناطق‌ازدست‌رفته است؛ ضدحملاتی که از ماه‌ها پیش وعده آغاز آن داده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش از آمادگی کامل این نیرو برای همکاری با نیروی زمینی ارتش عمان در حوزه‌های مختلف خبر داد.
ارتش ژاپن سلسله اقداماتی را با توجه به اقدام کره شمالی برای راه اندازی برنامه ریزی شده اولین ماهواره این کشور به عمل آورد.
روسیه به اظهارات وزیر دفاع آلمان واکنش نشان داده و گفته است: «هر آلمانی که خواهان حمله به روسیه است، باید برای رژه ارتش روسیه در برلین آماده باشد.»
امیر موسوی گفت: در عرصه‌های زمینی، دریایی، موشکی، پهپادی، هوایی و پدافندی شما شاهد رشد و ارتقا نیرو‌های ارتش به نحوی هستید که قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس و چند سال قبل نیست. طبیعتا تهدیدات هم متغیر خواهند بود و در آینده با وضعیتی که در جهان ایجاد می‌شود، ممکن است تهدیدات ما شدیدتر هم باشد و ما باید خودمان را برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده کنیم.
وزیر دفاع لبنان از آمادگی ارتش این کشور برای رویارویی با هرگونه تجاوز خبر داد.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: با در اختیار گرفتن کلیه پهپادها و با همکاری هوافضای سپاه توانستیم به خوبی انواع تهدیدات را شبیه‌سازی و برای مقابله با آنها آماده باشیم.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جنایات وحشیانه شامگاه گذشته شهرک نشینان صهیونیست در نابلس یک فلسطینی شهید و قریب به ۴۰۰ نفر دیگر زخمی شده اند.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با نگاه به آینده، تهدیدات را به‌خوبی رصد می‌کند و برای انجام مأموریت‌های خود صد درصد آماده است.
سخنگوی نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرد که این کشور خود را برای تشدید تنش های احتمالی در سالگرد عملیات نظامی روسیه آماده می کند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه آمادگی دارد تا در شرایط سخت و بحران‌ها برای ارائه خدمت و کمک به مردم وارد عمل شود.
تحرکات جدید نظامیان صهیونیست، سبب شد تا ارتش لبنان مجددا به مقابله با آنها بپردازد.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از واکنش مقاومت فلسطین به تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، به حالت آماده باش درآمده است.
پس از آزمایش موشکی جدید کره شمالی، وزارت دفاع کره جنوبی مدعی شد سئول برای مقابله با تهاجات احتمالی پیوینگ‌یانگ، با واشنگتن هماهنگی کامل دارد.
روزنامه آلمانی «اشپیگل» به یک گزارش محرمانه دست پیدا کرده که نشان می‌دهد ارتش این کشور برای جنگ احتمالی با روسیه آماده می‌شود. ارتش آلمان این سند محرمانه داخلی ۶۸ صفحه‌ای را ماه سپتامبر منتشر کرد.
منابع عبری صبح امروز از آماده‌باش کامل نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در سرتاسر اراضی اشغالی همزمان با آغاز بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خبر دادند.
بنا به اعلام دولت نروژ، نگرانی های ناشی از تشدید جنگ در اوکراین، این کشور را به افزایش سطح آماده باش نظامی واداشته است.
فرمانده عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین از اعلام آمادگی ارتش روسیه برای تخلیه ساکنان منطقه خرسون در شرق اوکراین خبر داد.
فرمانده نیروی هوای ارتش گفت: نیروی هوایی مقتدر آماده مقابله با هر نوع تهدید و اجرای هر نوع مأموریت براساس دریافت دستور از سلسله مراتب فرماندهی است.
کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از آماده باش ارتش این رژیم در کرانه باختری در آستانه سال جدید عبری خبر داد.
وزیر دفاع کره جنوبی گفت: درحالی که کره شمالی در ظرفیت‌های موشکی هسته‌ای پیشرفت می‌کند و آمادگی برای انجام هفتمین آزمایش هسته‌ای را کامل می‌کند، شرایط امنیتی خطیر ادامه دارد. براساس اطلاعات ارتش ما وضعیت دفاعی محکمی برای مقابله با تهدید‌های امنیتی حفظ کرده است.
نهادهای امنیتی وزارت دفاع انگلیس گزارش دادند که ارتش روسیه با تجمیع نیروهای خود در مناطق جنوبی اوکراین، در حال تداک یک حمله بزرگ یا دفع یک ضدحمله است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ