مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، در اولین روز حضور رسمی‌اش در تمرین‌های این تیم برای کادر فنی و همکاران جدیدش مراسم تهیه کباب به روش آرژانتینی ترتیب داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع راست تراکتور می‌گوید این تیم برای کسب همه امتیازات وارد لیگ برتر می‌شود.
قائم مقام باشگاه استقلال نسبت به حواشی نخستین تمرین این تیم واکنش نشان داد.
دمی عدس شبیه به عدس پلو خودمان است با کمی تغییرات که قرار است بجای گوشت و مرغ از سیب زمینی مکعبی و رب استفاده کنید. می‌توانید برای خوشمزه‌تر شدن دمی از آب گوشت یا عصاره مرغ نیز استفاده کنید.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد لیست بازیکنان فصل جدید را به باشگاه ارائه دادند.
تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با بیان اینکه خودمان را نباید گرفتار بحث‌های بیهوده فضای مجازی بکنیم گفت: متدینین باید برای هوش مصنوعی آینده پژوهی کنند.
شاهرخ بیانی معتقد است انگیزه استقلال برای قهرمانی در حذفی بیشتر است و این تیم همانند سال ۶۹ در فینال قهرمان خواهد شد.
سکوهای وطنی کاملا قرمز شده بود، یک سو نساجی‌چی‌ها و سویی دیگر هواداران پرسپولیس که تا صداهای‌شان به طور کامل نگرفت، بی خیال تشویق تیم محبوب‌شان نشدند.
مهاجم سابق استقلال می گوید باید کادرفنی و بازیکنان این تیم را بابت مسائل پیش آمده درک کرد.
روز گذشته تصویری از یک مراسم خودمانی منتشر شد که حواشی زیادی پس از آن در پی داشت.
هفته پیش در یک جلسه خودمانی خداداد عزیزی برای نخستین بار کتاب زندگی‌اش با عنوان «تو خداداد عزیزی هستی» را دید، تا به زودی در مراسمی رسمی از آن رونمایی کنند.
کمتر دیده بودیم ریکاردو ساپینتو تصمیم به تعویض یکی از مهره های کلیدی خود در بین دو نیمه بگیرد.
یولیان برانت، هافبک تهاجمی دورتموند، معتقد است که از دست دادن موقعیت های گل متعدد بیش از اشتباهات داوری در تساوی مقابل بوخوم نقش داشت.
مجید نامجوطلق اعتقاد دارد پرسپولیس باهوش‌تر از استقلال عمل کرد و فضاهای بازی را از این تیم گرفت.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی، یونایتد معتقد است که شکست امروز ربطی به جو ورزشگاه نداشت و تیمش به اندازه کافی برای بردن خوب نبود.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد از قزاقستان، طی جلسه ای با حضور مسئولان و اعضای کادر فنی، نتایج دور از انتظار آزادکاران در رقابت های آسیایی بررسی می شود.
برای ساخت مسکن بدون ایجاد تورم، بانک‌ها باید تسهیلات بیشتری به ساخت مسکن تخصیص دهند و از طرفی باید از دیگر تسهیلات غیرضروری و بی اهمیت خودشان بکاهند، اتفاقی که تاکنون مشاهده نشده است.
مغز انسان محدودیت دارد. ما با خطا‌های شناختی، توهم‌های دیداری و کوریِ بی‌توجهی نسبت به چیز‌هایی که انتظار دیدن‌شان را نداریم، منحرف می‌شویم. یک پرسش اساسی در زمینه تحقیق درباره وجود حیات در کرات دیگر، آن است که آیا ما می‌توانیم در صورت مواجه شدن با نوعی از حیات که شباهتی به حیات روی کره زمین ندارد، آن را تشخیص بدهیم؟ ما باید بیاموزیم تا «از چیز‌های بدیهی، آشنازدایی کنیم.» به‌این‌ترتیب، ما یاد می‌گیریم که حیات در مکان‌های دیگر را با شرایط خودمان ننگریم بلکه با شرایطِ آن مخلوقات بنگریم.
هافبک تیم استقلال با بیان اینکه برد حق تیم استقلال بود گفت: خودمان بازی را سخت کردیم تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.
وی با بیان این‌که «لازم است طرح‌های ضروری بهارستان سریعاً دنبال شود»، اظهار کرد: طرح‌های مربوط به رونق تولید، توسعه راه‌های ارتباطی و بهبود امر کشاورزی باید انجام شود تا بار دیگر که برای عرض سلام خدمت مردم بهارستان رسیدیم شاهد مرتفع شدن این نیاز‌های اولیه با همکاری خود مردم بهارستان باشیم.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، بعد از حذف شدن تیمش از مرحله گروهی جام جهانی به خبرنگاران گفت ناراحتی خودش و بازیکنانش از این اتفاق غیر قابل وصف است.
دو بازیکن با نام خانوادگی حسینی جشن‌های ویژه‌ای را با روزبه چشمی بعد از گل او گرفتند.
در ادامه دهنوی در پاسخ به پرسش‌های دانشجویان گفت: درباره اتفاقات اخیر دانشگاه ها و بحث ممنوع‌الورود شدن و نوع برخوردها با دانشجویان که از سوی دانشگاه و دولت انجام می‌شود، لازم است توضیحاتی را ارائه کنم؛ واقعیت این است که «از ماست که برماست»؛ حرمت امامزاده را متولی آن باید نگه دارد؛ پس ما باید خودمان حرمت دانشگاه را حفظ کنیم.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلات مالی این مجموعه برای پرداخت مطالبات سرمربیان پیشین تیم ملی ایران گفت: خودمان هم نمی‌دانیم چطور باید بدهی ۴ میلیون دلاری به ویلموتس و دستیا
آبادان- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته نتیجه خوبی را کسب نکردیم به دنبال جبران هستیم و خودمان را برای بازی با صنعت نفت آماده کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ